20-25-vuotias nainen saa miehen vain, jos erityisen kaunis.
Jos tuon ikäisellä ei ole ulkonäköä, ei ole mitään.
Kommentit (20)
Noita 'erityisen kauniita' taitaa olla aika tavalla.
Heh. Onneksi olin vasta 19, kun mieheni löysin. En mielestäni ole kovin kaunis.. Nyt ikää 29 ja sama mies mukana ja 2 yhteistä lasta.
Olipa outo väittämä. Luulisin, että tosi monet aloittavat seurustelun juuri tuon ikäisenä, opiskeluaikana. Niin minäkin, enkä varmasti ole kaunis. En silloin, enkä nyt.
Voi kiitos, kiitos, kiitos! Olet ensimmäinen ihminen, joka on sanonut minua erityisen kauniiksi. Ehkä lähimmäksi tähän saakka on päässyt eräs iäkäs sukulainen, joka sanoi, että hääpuvussa, -meikissä ja -kampauksessa näytin "melkein kauniilta".
No mutta jos pää kumisee tyhjyyttä, jäljelle jää vain ulkonäkö.
Ja kala ei voi oppia uimaan, jos sillä on evät.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Nuorena en seurustellut kenenkään kanssa, sillä miehet eivät tulleet juttelemaan ja jotenkin karttoivat minua. Olin hoikka, melkeinpä laiha, mutta hieman erikoisen näköinen/ruma "maahisnaama", niin ensimmäinen poikaystäväni oli yli viisikymppinen duunarimies. Itse opiskelin yliopistossa eivätkä miehet sielläkääm tulleet juttelemaan, enkä itse uskaltautunut bilettämään, sillä häpesin ulkonäköäni. Löysin aviomieheni vasta päälle kolmekymppisenä, kun olin alkanut satsata ulkonäköön ja pukeutumiseen enemmän (vaikka ne samat ulkonäköpuutteet ovat edelleen ja siihen päälle vanheneminen, joten olen entistäkin rumempi). Kurjaa on ruman naisen elämä. :(
Jaa, on se jännä, että kun hyvin harva on kaunis ja niin monella kuitenkin on mies. Toki komeus usein vetään kauneutta, mutta kun suurin osa miehistäkin on varsin epätäydellisiä, niin kyllä heille kelpaa sitten se pulska rumiluskin.
Outo, omituinen väite. Nuoruus on aina valttia näillä markkinoilla, vaikkei olisi erityisen kauniskaan. Väitän, ettei yksikään tuon ikäinen nainen jää yksin, jollei ole aivan mahdottoman ujo tai sitten mahdottoman luonnevikainen. Niin rumaa nuorta naista tuskin onkaan, ettei jollekin kelpaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:45"]Outo, omituinen väite. Nuoruus on aina valttia näillä markkinoilla, vaikkei olisi erityisen kauniskaan. Väitän, ettei yksikään tuon ikäinen nainen jää yksin, jollei ole aivan mahdottoman ujo tai sitten mahdottoman luonnevikainen. Niin rumaa nuorta naista tuskin onkaan, ettei jollekin kelpaisi.
[/quote]
No joo, mä tosiaan kelpasin yli viisikymppiselle pienipalkkaiselle duunarille. Nuoret suomalaiset miehet eivät tulleet iskemään.
En osaa sanoa. Kyllä mulla siinä iässä ja vielä vuosikymmen myöhemminkin olisi riittänyt miehiä yli oman tarpeen.
Mutta ehkä minä sitten niin kaunis olin, en rohkene väittää aloittajalle vastaan.
Korjaa ennemmin että kaunis, erityisen kauniit on harvassa mutta tosi moni on kaunis
Ei näitä ikiksen aloituksia kannatta ottaa tosissaan, tai edes kommentoida, ellei sitten halua tarjota ikikselle lisää runkkumateriaalia.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:59"]
Onneksi olen kaunis.
[/quote]kauneus on katoavaista jos siellä pään sisällä ei oo mitään niin eihän sellaista jaksa katsoa pirukaan.
Mua taas naurattaa nämä jotkut nuoret miehet, joilla on selvästi ylipainoa, huolehtivat hygieniastaan huonosti ja eivät omaa mitään David Beckhamin geenejä, kehtaavat arvostella naisia tosi ala-arvoiseen sävyyn
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:17"]Mua taas naurattaa nämä jotkut nuoret miehet, joilla on selvästi ylipainoa, huolehtivat hygieniastaan huonosti ja eivät omaa mitään David Beckhamin geenejä, kehtaavat arvostella naisia tosi ala-arvoiseen sävyyn
[/quote]
Toivottavasti et kuitenkaan tarkoittanut, että hoikat komistukset olisivat yhtään sen oikeutetumpia haukkumaan muita.
Salli mun nauraa.
Mites ei niin komealla ulkonäöllä varustetut miehet?