Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihi mies :(

Vierailija
31.12.2020 |

Inhottava tilanne...rakastan miestäni paljon, mutta KAIKKI asiat, jotka liittyvät millään tavalla rahaan - saa vereni kiehumaan miehen takia.

Ei asuta virallisesti ainakaan vielä yhdessä. Mies käy töissä ja itse olen opiskelija ja parin lapsen yh.

Esimerkkejä, jotka ärsyttävät suunnattomasti:

Mies pyytää minua syömään. Maksun tullen hän
luimuilee takanani eikä sano sanaakaan. Useimmiten minä maksan molemmat. Pari viimeisintä kertaa olen yksinkertaisesti maksanut vain itseni ja lähtenyt kävelemään. Mies on juossut kohta perässä, että olisi kyllä maksanut molemmat, mutta ei kerinnyt?! Eipä varmaan. Sama koskee missä tahansa käyntiä.

En oleta, että mies kustantaa minut joka paikkaan, mutta kuvittelisi työssäkäyvän ihmisen edes joskus tarjoavan naiselleen jotain tai keskustelevan asiallisesti, miten asiat hoidetaan. Ei ainakaan maksattaisi itseään naisella, jolla on itseään selvästi huonompi taloudellinen tilanne!

Olen yrittänyt hienovaraisesti keskustella asiasta, mutta hän hikeentyy siitä jo heti alkuun...

Mies vierailee mun kodissa usein, syö, juo viinini ym. ja minä maksan taas kaiken. Jos hän huomaa minun nauttineen jotain ilman häntä, hän saa sätkyn etten ole jakanut jotain hänen kanssaan!

Hän sanoo, että jos asuisi meillä, luonnollisesti osallistuisi kustannuksiin. Mutta ei muuta, koska minä menettäisin yksinhuoltajakorotukseni ym. Eli sanotaanko näin, että tämä vaihtoehto on miehelle halvin!

Mitä mieltä olette, katselisitteko itse tällaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule muuttumaan. Eli tulee käyttämään sua jatkossakin hyväksi vaikka tietää ettei sulla ole rahaa.

Älä lähde sen kanssa ulos. Älä kutsu sitä syömään. Hän ei arvosta sua ja katsoo että olet hänen alapuolellaan koska olet varaton ja yh.

Sun prioriteetti olet sinä ja sinun lapset. Happinaamari omalle nassulle eli jätä se mies.

Kyse ei ole tuossa susta, vaan luultavasti mies tekee/tulee tekemään kaikille seurustelukumppaneilleen tuon saman.

JÄTÄ SE MIES. Mieluummin tänään.

Vierailija
2/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, tehkää vielä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pihi vaan pummi. Jätä se

Vierailija
4/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan huomaavaista, ettet sinä vaan menetä ruhtinaallisia yh-tukiasi. Eikä hän vapauttaan. Kummatkin saavat parhaat palat suhteestanne.

Vai...?

Miten mies kuvailee suhdetta kavereilleen? Oletko sinä "on mulla yks yh kierroksessa" vai kenties jotain enemmän?

Rakkaus loppuu ennen pitkää tuohon. Ja juo ne viinisi paremmassa seurassa.

Vierailija
5/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelisi työssäkäyvän ihmisen edes joskus tarjoavan naiselleen

Niinpä, minulle pitäisi tarjota, vai miten se meni.

Vierailija
6/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muutu.

Vierailija
7/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää nämä maksaa ehdottomasti.

Vierailija
8/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä seurustelet tuollaisen miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän