Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansiosidonnaisen 500 päivää täynnä, hain työmarkkinatukea

Vierailija
06.06.2014 |

Tein hakemuksen netissä joitain viikkoja sitten. Sivulla lukee "odottaa työ- ja elinkeinotoimiston selvitystä".

Lähettääkö työkkäri sen selvityksen suoraan kelalle vai pitäisikö minun soittaa ja pyytää heitä lähettämään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita työkkäriin, voi olla että joudut ihan paikanpäällä käymään. Lausunto ei tule automaattisesti, työkkäri ei mitenkään seuraa asioitasi meinaan.

Vierailija
2/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina lähetetty automaattisesti, mutta jos on jo useampi viikko kulunut, niin kyselisin kyllä perään. Työkkärin ihmiset osaavat unohtaa ja sählätä minkä tahansa asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:13"]

Minulla on aina lähetetty automaattisesti, mutta jos on jo useampi viikko kulunut, niin kyselisin kyllä perään. Työkkärin ihmiset osaavat unohtaa ja sählätä minkä tahansa asian.

[/quote]

Ei ne tee työkkärissä seurantaa: pyyntö tehdä lausunto tulee kassalta tai  Kelasta siinä vaiheessa, kun päivät on täynnä. Ei työkkäri laske, montako päivää kukin on ollut työtön, joten miten ne voi tämän kanssa sählätä?

Ja kun se pyyntö tulee TE-toimiston järjestelmään, tulee lausunto käytännössä automaattisesti.

Vierailija
4/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko työ 500pv aniosid on käytännössä? Yli 1v mutta tarkemmin?

Vierailija
5/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:21"]

Kauanko työ 500pv aniosid on käytännössä? Yli 1v mutta tarkemmin?

[/quote]

Kaksi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä