Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon pitkän matkan tuote 3,95 €

Vierailija
31.12.2020 |

Mä en ymmärrä tuota. Laitoin ostoskoriin yhden tuotteen toissapäivänä ja siinä ei ollut tuota lisää. Tänään laitoin uudestaan ostoskoriin ja tiedoissa luki että tulee tuo pitkän matkan lisä. Kyseessä oli laukku, joten sitä pitkän matkan lisää ei näkynyt ennen kuin katsoin ostoskoriani. Vaatteissa ja kengissähän se näkyy heti valitessa kun niissä on eri kokoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä testataan haluatko oikeasti kyseisen tuotteen. Jos neljä euroa on liikaa budjetillesi, on hyvä havaita se nyt. 

Vierailija
2/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä testataan haluatko oikeasti kyseisen tuotteen. Jos neljä euroa on liikaa budjetillesi, on hyvä havaita se nyt. 

😄 Mitä?

Vierailija
4/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on mennut huonommaksi vuoden aikana. Sivuilla on usein niin ilmeisiä bugeja, että tilauksen tekeminen alkaa olla turhauttavaa.

Vierailija
5/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli minä maksan tuotteesta 3,95 ja jotkut muut saavat tuotteen ilman tuota lisää. Sekö on sinusta ok, ettei kaikille ole sama hinta?

Ap

Vierailija
6/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on loppu varastosta ja ne tilaa lisää kauempaa juuri tilaajaa varten tms?

Vierailija
7/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla saisi olla ihan oikeat myymälät.

Vierailija
8/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Lisäksi tuntuu että välillä vain kaikki itseä kiinnostava/oma koko on "ihan sattumalta" näitä lisämaksullisia ja muut on ilman. Seuraavana päivänä taas on samat omat suosikit ilman lisämaksua eli aivan hämärä systeemi. Välillä on myös käynyt niin, että normihinnalla tuotteessa ei ole tuota lisämaksua, mutta kun sille tulee kymmenkin prossan ale niin samantien ilmaantuu tuo pitkän matkan lisämaksu.

Minä en extraa maksa,

Vierailija
9/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielivaltaista puljausta. Ei noissa ole mitään logiikkaa, kunhan katsovat, keneltä saa kusetettua vielä muutaman lisäeuron. Ja mitään "pitkää matkaahan" ei tosiasiassa ole edes olemassa. Lyön tästä vaikka vetoa. Silkkaa kusetusta ahneelta suuryhtiöltä.

Vierailija
10/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saman olen huomannut. Mulla on toivelistalla/kirjanmerkeissä tai mikä se nyt onkaan, ollut yks tuote pitkään. Seurailen hintaa aina silloin tällöin. Nyt näyttää että omaa kokani olisi yksi tuote varastossa ja juuri sille olisi pitkän matkan toimitus extramaksulla. No en tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän