Eilen poistetuista viestiketjuista
Kyselin eilen niiden perään, jotka olivat ehtineet oululaisen fb-profiilin lukea. Minua kiinnosti maininta äiti-tytär-ajasta, jonka olin tulkinnut hieman väärin, ja vastaajat selvittivät sen tarkoittaneen naisen omaa äitiä. Myöhemmin ketju kuitenkin katosi.
Ehtikö joku lukea, mitä siihen tuli? Ehkä naisen nimi mainittiin (en halua, että toistetaan nyt tässä) vai tuliko jotain törkeämpää jatkoksi (eikä niitäkään please enää toisteta). Jos siis joku huomasi, mihin suuntaan ketju eteni, voitko yleisesti luonnehtia, kiitos.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:40"]Näin fb-sivut ja muutaman päivityksen. En nähnyt muuta.
[/quote]
Minäkin pläräsin niitä FB-sivuja kun ne olivat vielä auki. Screen shottasin itseasiassa pari kuvaakin, mitä sieltä löyty ihan vaan huvikseni.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:31"]Miten ihminen voi olla noin törkeän utelias?
[/quote]
Itsekin olet, se on ihmisille ihan luonnollista. Siksi tämänkin ketjun avasit ja avaat vielä uteliaisuuttasi uudelleen.
[/quote]
Törkeää uteliaisuutta tämä avaus. Ainoa mikä ehkä auttaa on se että siitä huomautetaan. Ap:lle ei tämäkään tunnu riittävän vaan piti tehdä uusi avaus vaikka vanha poistettiin. Mä oon tehnyt ja aion tehdä kaikista törkeyksistä ilmoituksen. Ja tää on mun ainoa syy avata näitä juttuja.
siinä puhuttiin naisesta ja sen äidistä
Mitä pahaa siinä on jos on utelias? Olisi aika tylsää jos elämä pyörisi oman navan ympärillä eikä kiinnosta mitä maailmalla tapahtuu! Ja onse kumma kun näistä asioita ei saa puhua!
Miten ihminen voi olla noin törkeän utelias?
Etkö tajunnut? En siis halua että mitään törkeyksiä toistetaan, vaan haluan ymmärtää ylläpidon poistamisekriteerejä. Nimen mainitseminen minusta on ihan selvä juttu ja myös esimerkiksi tämän tapauksen ympärillä liikkuneet rasistiset spekuloinnit. Haluan siis vain tietää, millaiset asiat jäävät ylläpidon haaviin tällaisissa tapauksissa.
ap
Tänä aamuna on poistettu käytännössä kaikki keskustelut, jossa on kerrottu tästä äidistä, näiden tapettujen lasten sukupuolesta jne. Eli ovat nyt varmaan melko herkkinä poistamaan kaikki ketjut jotka koskettavat tätä aihetta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:31"]Miten ihminen voi olla noin törkeän utelias?
[/quote]
Itsekin olet, se on ihmisille ihan luonnollista. Siksi tämänkin ketjun avasit ja avaat vielä uteliaisuuttasi uudelleen.
Näin fb-sivut ja muutaman päivityksen. En nähnyt muuta.