Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeasiaa; kerjäämisen raja

Vierailija
06.06.2014 |

Perjantain kunniaksi tuleva laatuketju. 

Sellainen tyypillinen tilanne, että mies ehdottelee n 95%:sesti rakastelua/seksiä ja nainen sitten suostuu jollakin logiikalla joskus enemmän ja joskus vähemmän eikä mies koskaan ole kieltäytynyt naisen ehdotuksesta.

Käytännössä nainen siis aina käyttää lopullista valtaa siihen, onko seksiä vai ei.

Joskus ei vaan sitten jaksaisi odottaa seuraavaa tilannetta, missä nainen teoriassa voisi suhtautua positiivisesti seksiin, olisi uskallusta ehdottaa+voimia kokea todennäköinen pettymys.

Eli pyytää uudelleenharkintaa ja vetoaa jopa siihen, että nyt olisi tärkeää saada fyysistä rakkautta/läheisyyttä. Kerjäämistä miehen kannalta.

Kysymys I: Eli missä menee yleisellä tasolla tai teidän suhteessa kerjäämisen raja? Ja saako kerjäämisellä seksiä? ( rakastelua ei saa, sehän on selvää)

Kysymys II: Missä mielentilassa teillä naisen pitää olla, että suostuisi antamaan vaikka suuhoitoa (tai muuta juttua, mikä ei teoriassa ole naiselle vastenmielistä mutta ilman kerjäämistä sitä ei koskaan saa). Nainen kiihoittunut vai ei väliä? Nainen erityisen "onnellinen"? Hyvä mahdollisuus sääliseksiin?

Ja vastaukseksi niille huutelijoille, että "hyi, tämä kuuluu seksiosastolle" vastaan jo, että ap hakee tässä ihan tosissaan tietoa parisuhteen mies/naisnäkökulmaa, "vallankäyttöä ja halujen ja tarpeiden yhteensovittamisessa. Eikä sitten viittä sivua Laasas eipäs juupas provoja kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan toki myös tehdä selväksi, että Portugalin pelien erätauolla on myös aika hyvät tsäänssit päästä harrastamaan suuseksiä puolin ja toisin - tai sitä panemista. Alun perin kyllä kerroin, millaisissa tilanteissa mies saa suuseksiä (vaikka / kun itse en ole kiihottunut).

t.20

Vierailija
22/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä (nainen) haluaisin useammin seksiä, tai ainakin tuntuu siltä. Ei minua tarvitse suostutella seksiin, enkä kieltäydy seksistä. Jos mussukka haluaa seksiä niin toki "suostun", koska tykkään siitä. Mutta mies taas ei useimmiten innostu kun minä ehdottelen seksiä tai vihjailen. Joten enimmäkseen annan hänen tehdä aloitteet.

Olisi toki kiva jos minäkin saisin orgasmin vähän useammin, mutta usein jää kesken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä