Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeasiaa; kerjäämisen raja

Vierailija
06.06.2014 |

Perjantain kunniaksi tuleva laatuketju. 

Sellainen tyypillinen tilanne, että mies ehdottelee n 95%:sesti rakastelua/seksiä ja nainen sitten suostuu jollakin logiikalla joskus enemmän ja joskus vähemmän eikä mies koskaan ole kieltäytynyt naisen ehdotuksesta.

Käytännössä nainen siis aina käyttää lopullista valtaa siihen, onko seksiä vai ei.

Joskus ei vaan sitten jaksaisi odottaa seuraavaa tilannetta, missä nainen teoriassa voisi suhtautua positiivisesti seksiin, olisi uskallusta ehdottaa+voimia kokea todennäköinen pettymys.

Eli pyytää uudelleenharkintaa ja vetoaa jopa siihen, että nyt olisi tärkeää saada fyysistä rakkautta/läheisyyttä. Kerjäämistä miehen kannalta.

Kysymys I: Eli missä menee yleisellä tasolla tai teidän suhteessa kerjäämisen raja? Ja saako kerjäämisellä seksiä? ( rakastelua ei saa, sehän on selvää)

Kysymys II: Missä mielentilassa teillä naisen pitää olla, että suostuisi antamaan vaikka suuhoitoa (tai muuta juttua, mikä ei teoriassa ole naiselle vastenmielistä mutta ilman kerjäämistä sitä ei koskaan saa). Nainen kiihoittunut vai ei väliä? Nainen erityisen "onnellinen"? Hyvä mahdollisuus sääliseksiin?

Ja vastaukseksi niille huutelijoille, että "hyi, tämä kuuluu seksiosastolle" vastaan jo, että ap hakee tässä ihan tosissaan tietoa parisuhteen mies/naisnäkökulmaa, "vallankäyttöä ja halujen ja tarpeiden yhteensovittamisessa. Eikä sitten viittä sivua Laasas eipäs juupas provoja kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa seksiä helposti, jos olen hyvällä tuulella, varmaan mies on silloin tehnyt ruokaa, siivonnut tms jotain, mistä en tykkää. Enkä saa olla väsynyt.

Vierailija
2/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aseksuaali ja minua siis ei seksi kiinnosta, mutta kerjätä ei ole miehen tarvinnut ikinä, annan aina kun mies haluaa. Vaikka fyysisesti en tunne seksissä käytännössä mitään, niin tykkään kuitenkin siitä että saan tehtyä miehen tyytyväiseksi ja hän nauttii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin kakkosella, suostun seksiin käytännössä aina silloin, jos mies on ollut minulle mukava (osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, halunnut tehdä kanssani jotain tms.) enkä ole liian väsynyt.

Vierailija
4/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 1: Minusta (olen nainen) kerjäämiseltä tuntuu kaikki se, kun seksiä täytyy pyytää. Meillä sitä ei saa ainakaan, jos pyytää.

Vastaus 2: "Missä mielentilassa miehen pitää olla, jos hän antaisi naiselleen "suuhoitoa" ? " No meillä mitään suuhoitoa ei ole ilman penetraatio-ajatusta tullut kuin 2 kertaa viiden vuoden aikana. Ja sitäkään ei aikanakaan koskaan saa, jos siitä asiasta mainitsee tai sitä pyytää.

Eli teilläkin on ehkä meidän tavalla kyse täysin erilaisista tarpeista ja viettien laaduista. Ei aina kannata lähteä siitä, että "naista ei huvita" jne, koska kyllä se meillä menee niin, että mies pihtaa eikä ole kovin spontaani.

Kerjäämisellä on rajansa. Itse en jaksa enää.

Vierailija
5/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompi kumpi ei halua/jaksa/viitsi niin silloin seksiä ei ole. Meillä kumpikin ehdottelee ja kumpikin välillä kieltäytyy.

Vierailija
6/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisalta seksin pitäisi olla vapaaehtoista toimintaa molemmille ja tuntua kivalta. Mitä jos joku mies on ihan tosi törppö ja huono seksissä eikä ymmärrä alkuunkaan miten tehdä hyvä olo sekä henkisesti että fyysisesti sille naiselle? Eikä ota mistään naisen ehdotuksista ja vihjeistä vaaria, hänelle riittää kun pallit tyhjenee. Onko hänellä oikeus saada tyydyttää itsensä toiseen henkilöön aina halutessaan? Onko tämä ihmissuhteen tarkoitus?

Vierailija
7/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina valmis kaikkeen. Miehen ei edes tartte tehdä alotteita. Mä olen aina hipelöimässä sitä ja ehdottelemassa. Suihin otan ihan omaksi ilokseni ja usein.

Vierailija
8/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaraukka! Meillä on seksiä aina kun sitä jomikumpi haluaa, n. 3-5 kertaa viikossa. Ei ikinä tarvitse kerjätä tai tuntea olevansa se "antava" osapuoli. Ollaan molemmat jo yli 50 v. Ihan sama kuka siivoaa tai laittaa ruokaa, vai tehdäänkö ollenkaan. Kotityöt ja seksi ei ole mitenkään verrannollisia asioita.

Vierailija
9/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa seksiä aina jos tarjolla on edesjotensakin siedettävää seksiä. jos saisin siitä itse edes jotain. Mutta kun se on niin saatanan surkeaa, että en vaan jaksa enää. En tiedä miksi, ekat kymmenen vuotta miestä jaksoi kiinnostaa munkin halut, sen jälkeen se on vaan runkannut muhun tai, vielä pahempaa, vaatinut että mä runkkaan sitä. Siis että mun pitää nähdä kaikki vaiva siihen, että hän saa orgasmin, mutta minun tyydytyksestäni etai edes siitä, tuntuuko hyvältä vai sattuuko, ei ole kukaan kiinnostunut.

Ja asiaa ei todellakaan paranna se, että kaikki "vaihtoehtoseksimenetelmät", mitä mies ehdottaa, on just tätä "hoida sä kaikki kun mä makaan täs" -tyyliä: ota suihin, tule päälle, tee sitä ja tuo tätä, hoida se.

Jumalauta, ensin olen töissä työorjana, sitten kotona kotityöorjana ja sit pitäis vielä jaksaa seksityöläisenäkin.

Vierailija
10/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa. Ja jos mies ei kesken poskihoidon ala ehdottelemaan panemista, otan loppuun asti ja nielen. Sitten yleensä käynkin niin kuumana, että mies hoitelee minut käsin tai suullaan.

Vierailija
11/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti taas ei tipu sitä seksiä, jos sitä vingutaan. Vallankäyttöä se on mieheltäkin tuollainen suhtautumínen seksiin. Jos mieles tekee saada, niin tee sitten jotain sen eteen (auta kotihommissa & osoita hellyyttä, jonka tarkoituskaan ei ole johtaa seksiin). Itseäni ketuttaa, ettei mulle edes anneta mahdollisuutta haluta, kun "antaa" pitäis vinkumisen vuoksi, ite siitä ei saa silloin mitään.

Olis mies joskus lähellä ja aidosti läsnä mun henkisemmille tarpeille, niin halutkin heräis. Mutku ei.

Vierailija
12/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta: myös mies käyttää "lopullista valtaa" siihen onko seksiä kuvaamassasi 95 % -tapauksessa. Jos mies hankkiutuu tilaan, jossa naisen halut eivät herää, hän tosiasiallisesti on se, joka seksin mahdollisuuden sabotoi. Tarkoitan esim. että mies on ällöhumalassa, tai ei peseydy, tai makaa vaan ja jättäytyy passattavaksi, ilkeilee, tms. Tällöin nainen ei tee niitä sataa seksiehdotusta mitä tekisi, jos mies skarppaisi ja huolehtisi itsestään. Nainen saattaisi hyvinkin haluta seksiä selvältä ja kunnolla käyttäytyvältä mieheltään, mutta kun mies haisee kännissä ja komentelee, aloite jää tekemättä. En puhu nyt  sinusta, ap, älä ota henk. koht. 

jotkut miehet eivät tajua omaa vastuutaan pysytellä haluttavana ja sitten uhriutuvat seksin puutteesta.

Vierailija
13/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:37"]

Toisalta seksin pitäisi olla vapaaehtoista toimintaa molemmille ja tuntua kivalta. Mitä jos joku mies on ihan tosi törppö ja huono seksissä eikä ymmärrä alkuunkaan miten tehdä hyvä olo sekä henkisesti että fyysisesti sille naiselle? Eikä ota mistään naisen ehdotuksista ja vihjeistä vaaria, hänelle riittää kun pallit tyhjenee. Onko hänellä oikeus saada tyydyttää itsensä toiseen henkilöön aina halutessaan? Onko tämä ihmissuhteen tarkoitus?

[/quote]

Minä kyllä ajattelen, että avioliiton yksi tarkoitus on että siinä liitossa kumpikin saa seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä. Ei toki se ole ainoa sisältö suhteelle, mutta kokemukseni mukaan se kyllä lisää muidenkin suhteen alueiden tyytyväisyyttä jos seksipuoli on kunnossa. 

Itse kun tosiaan olen aseksuaali, niin olen sen niin ajatellut siinä vaiheessa kun naimisiin menin, että kun kerran tähän ryhdyn, kuuluu seksi velvollisuuksiini toista kohtaan. Onneksi se minulle ei ole mikään hyi yök vastenmielinen velvollisuus vaan aika neutraali, sitten jos kokisin seksin suorastaan inhottavaksi olisin varmaan sinkkuna pysytellyt.

t. 3

Vierailija
14/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon onnellinen ja annan miehelleni suuseksiä ihan vaan omaksi huvikseni silloin kun tulee sellainen fiilis. Ollaan ihan keski-ikäisiä ja oltu 9v yhdessä. Esimerkkejä tilanteista: 

- ei ole ollut seksiä viiteen päivään, mutta olen liian väsynyt että jaksaisin kiihottua itse.

- miehellä on mahdoton aamuseisokki, mutta itselläni ei seksifiilistä, mutta kuitenkin aikaa pieneen suihinottoon enkä ole ihan kesken syvimmän unen herännyt. pelkkä aamuseisokki on joka-aamuista.

- mies katsoo telkkarista jotain harmitonta, mikä ei kuitenkaan hirveesti kiinnosta minua, mutta ei ärsytäkään. haluan kuvitella, että miehen fantasia on katsoa urheilua ja saada suuhoitoa samaan aikaan. oikeasti meillä minä olen ihan yhtä kiinnostunut tv-urheilusta. 

Periaatteessa tärkeintä siis on, että nainen on elämäänsä tyytyväinen ja jokseenkin empaattinen perusluonteeltaan ja etenkin hyvin rakastunut mieheensä. :)

Vierailija
15/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jakaa 10 fiilikset ihan täysin. Ja erehdyksessä kertoi ne joitakin kuukausia sitten miehelle, kun se taas seksiä vinkui... Voitte arvata mikä hulabaloo siitä nousi.

Vierailija
16/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Minä kyllä ajattelen, että avioliiton yksi tarkoitus on että siinä liitossa kumpikin saa seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä. Ei toki se ole ainoa sisältö suhteelle, mutta kokemukseni mukaan se kyllä lisää muidenkin suhteen alueiden tyytyväisyyttä jos seksipuoli on kunnossa. 

Itse kun tosiaan olen aseksuaali, niin olen sen niin ajatellut siinä vaiheessa kun naimisiin menin, että kun kerran tähän ryhdyn, kuuluu seksi velvollisuuksiini toista kohtaan. Onneksi se minulle ei ole mikään hyi yök vastenmielinen velvollisuus vaan aika neutraali, sitten jos kokisin seksin suorastaan inhottavaksi olisin varmaan sinkkuna pysytellyt.

t. 3

[/quote]

Mun mies ei ollut tuollainen silloin kun mentiin naimisiin. Siitä tuli piittaamaton ja naistaan satuttava (eikä mitenkään seksikkäälälä tavalla, vaikka se itse itsepintaisesti ja selityksistä huolimatta kuvittelikin niin)  runkkari vasta kun oltiin oltu kymmenkunta vuotta yhdessä.

Vierailija
17/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne hieman sama kuin mitä AP esitti. Vaimo tekee aloitteen noin viisi kertaa vuodessa. Ja sitten kun kysyn, että miten tämän voisi saada tapahtumaan hieman useammin, niin tulee kiukkuinen vastaus, että pitääkö kaikki aina analysoida. Ei pidä, vaan haluaisin tietää mitä ja miten minun pitää tehdä, jotta vaimo kokisi halua seksiin.

Ja valitettavasti olen sen verran heikko luonteeltani, että suostun aina kun vaimo ehdottaa seksiä. Itse tule torjutuksi noin 90% kerroista ja teen itsekin aloitteita erittäin vähän nykyään, koska tuo torjutuksi tuleminen niin sanotusti syö miestä. 

Kotitöissä olen petrannut huomattavasti, ostelen vaimolle lahjoja ja hän saa omaa aikaansa niin paljon kuin haluaa. Yleensä minä käyn lasten kanssa harrastuksissa. Vietän muutenkin paljon aikaa lasten kanssa, teen ruokaa ja muutenkin osallistun perheen arkeen paljon. 

Silloin kun sitä seksiä on, niin yhdyntää ei ole ennen kuin vaimo on saanut orgasmin. Ja koska minä olen huomattavasti aktiivisempi seksin aikana, ei tämäkään pitäisi olla ongelmana, eli vaimo siis saa makoilla sellällään ja minä teen muut asiat. 

Mutta koska haluja ei kuulemma vain ole ja hän ei osaa kertoa miten minun pitäisi muuttaa käytöstäni tms., niin melkoinen umpikujahan tämä tilanne on. Mutta perinsteisesti tässä odotellaan lasten kasvavan hieman isommiksi ja sitten vaihdan maisemaa...

Vierailija
18/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: - mies katsoo telkkarista jotain harmitonta, mikä ei kuitenkaan hirveesti kiinnosta minua, mutta ei ärsytäkään. haluan kuvitella, että miehen fantasia on katsoa urheilua ja saada suuhoitoa samaan aikaan. oikeasti meillä minä olen ihan yhtä kiinnostunut tv-urheilusta. 

Voin kertoa, että tuo ei ole urheilusta pitävälle miehelle koskaan vastenmielistä, että onhan tuosta itsekin fantasioinut.

Jos olette kahden, niin suosittelen kokeilemaan tuota jalkapallon mm-finaalin aikana. Todennäköisesti tulee olemaan tylsä ja tarkka peli, joten mies ilahtuu varmasti.

Vierailija
19/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:00"]

OT: - mies katsoo telkkarista jotain harmitonta, mikä ei kuitenkaan hirveesti kiinnosta minua, mutta ei ärsytäkään. haluan kuvitella, että miehen fantasia on katsoa urheilua ja saada suuhoitoa samaan aikaan. oikeasti meillä minä olen ihan yhtä kiinnostunut tv-urheilusta. 

Voin kertoa, että tuo ei ole urheilusta pitävälle miehelle koskaan vastenmielistä, että onhan tuosta itsekin fantasioinut.

Jos olette kahden, niin suosittelen kokeilemaan tuota jalkapallon mm-finaalin aikana. Todennäköisesti tulee olemaan tylsä ja tarkka peli, joten mies ilahtuu varmasti.

[/quote]

:-) No mutta enhän minä nyt finaalin aikana malta... tosin ei ole pelkoa siitä, että Ronaldo olisi finaalissa pelaamassa... miestä kyllä hieman ärsyttää Ronaldo-ihastukseni, myönnän itsekin että onhan se sellainen filmaaja, mutta niin törkeän hyvän näköinen! 

Joku satuhäiden katsominen sen sijaan huvittaa mua niin paljon, että silloin voin häiritä miestäni myös kuljeskelemalla alasti ympäriinsä.

Vierailija
20/23 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:selle:

2x 45 min ja lisäajat + mahdollinen jatko-aika päälle, niin pakkohan sen on onnistua. Ja voihan sen keskeyttää, jos selostajan ääni kiihtyy. Ehkä teidän pitää vain panna asennossa, jossa molemmat näkevät ruudun :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme