Lupaan olla ikuisesti sinkku/neitsyt.
Jos en ole, maksan jokaiselle tästä kommentista tykänneelle 69 miljardia+ES.
Kommentit (7)
Varsinaisesti en aikuisena miehenä (vielä) ymmärrä ikusta neitsyyttä. Kertoisitko vähän syvemmälti asiaa? / vilivallaton
jaahas, toinen keskusteluni poistettiin, vaikkei rikkonut mitään sääntöjä
Minullakin oli suuria tavoitteita nuoreta. Ajattelin alkaa nunnaksi ja pestautua johonkin Keski-Eurooppalaiseen luostariin. Sitten täytin 15 ja maailma muuttui. Pimppiä alkoi kutittaa ja tuli valtava himo. Piti alkaa vampaamaan miehiä, että sai jotain kovaa jalkojen väliin sötköttämään. Siihen mureni nekin toiveet.
Nyt 24-vuotiaana on entistä vaikeampaa olla siveä, kun miehet pyörivät ympärillä kuin kakkakärpäset hevon paskassa. Olen aikas sexy, vaikka sen ite sanonkin. Mulla on kiinteät nisät, hoikka uuma ja pyöreä, kiinteä pepa. Kun kävelen kadulla minihamosessa ja korkkareissa, niin miesten elimet paisuvat silmissä. On ihanaa olla nainen.
Juuh mut meikä on kohta 19v ja tämä lupaus ei koskaan murene t.AP
Haluatko flirttailla? Vieraile ja tapaa kiimaisia sinkkuja alueeltasi nyt http://krt.be/eross
Minusta on väärin sanoa naisia jakorasioiksi. Minä ymmärrän näin, naiset saavat valita yhdenyön juttuun sellaisen miehen minkä nyt pokkaakin. Seurauksista voi tulla hyvä mieli tai millainen mieli, ei ole kirkuvia kakaroita ja ei ole mihinkään sidoksissa.
Tuo neitsyys on eriasia, jos on neitsyt isolla N:llä niin eiköhän naiset jää paljosta paitsi, uskoisin niin. Meillä miehillä on myös hyötyä siitä ettei lapsia tai nalkuttavia vakinaisia naisia ole. Tiedän yhden kaverini jonka kanssa asiasta haasteeltiin ja pähkäillessäni ajattelin kirjoittaa tänne meneekö pähkäilyni hukkaan. Haluaisin asiallisia vastauksia.M50+. (itse olen vakisuhteessa)
kjeh kjeh