Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elänkö fantasiaa. Nettisuhde!

Vierailija
31.12.2020 |

Elän fantasiaa "nettisuhteessa" olen miehen kanssa ollut nyt 5 vuotta, jutellaan päivittäin koko päivä, miten voi olla mahdollista että vielä 5 vuoden jälkeen perhosia lentelee vatsassa? Emme ole koskaan tavanneet. Mies on aito koska olen nähnyt hänet live chatissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole tavanneet livenä?

Vierailija
2/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ole tavanneet livenä?

Kärsimme molemmat mt ongelmista, ja ei olla kumpikaan töissä. Ei ole ollut rahaa. Mutta olimme ystäviä pari vuotta,t unteet syveni siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään on mennyt etänä. Me juteltiin noin 2kk kunnes tavattiin ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
4/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään on mennyt etänä. Me juteltiin noin 2kk kunnes tavattiin ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Niin on mutta ei olla ihan "normaaleja" ihmisiä. Esimm. kummallakin meillä persoonallisuushäiriö,

Vierailija
5/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tällainen mutta meillä ei ole tarkoituskaan tavata koskaan. Halutaan pitää fantasioiden ja nettikeskustelun tasolla. Itse mm siksi että olen sairaalloisen lihava ja hyvin epäviehättävä. Miehellä on Aspergerin syndrooma ja hän on jonkin sortin erakkoluonne eikä halua tavata ihmisiä ollenkaan. Molemmat olemme aseksuaaleja myös.

Vierailija
6/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tällainen mutta meillä ei ole tarkoituskaan tavata koskaan. Halutaan pitää fantasioiden ja nettikeskustelun tasolla. Itse mm siksi että olen sairaalloisen lihava ja hyvin epäviehättävä. Miehellä on Aspergerin syndrooma ja hän on jonkin sortin erakkoluonne eikä halua tavata ihmisiä ollenkaan. Molemmat olemme aseksuaaleja myös.

Mulla sama että mies on "erakko" ja istuu tyylliin huoneesseen kaiket päivät. eikä tapaa ihmisiä. Ja olen samanlainen, oma "turvapaikka " tämä. Ehkä siksi ei myöskään olla tavattu. EN ole koskaan seurustellut joten en osaa kaivata muuta... Miehellä on ollut aikaisemmin yksi suhde mutta ei ollut onnellinen hänen kanssaan...erilaisia ongelmia.  Ettekö aijo tosiaan koskaan tavata?

t.ap

Vierailija
7/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama että mies on "erakko" ja istuu tyylliin huoneesseen kaiket päivät. eikä tapaa ihmisiä. Ja olen samanlainen, oma "turvapaikka " tämä. Ehkä siksi ei myöskään olla tavattu. EN ole koskaan seurustellut joten en osaa kaivata muuta... Miehellä on ollut aikaisemmin yksi suhde mutta ei ollut onnellinen hänen kanssaan...erilaisia ongelmia.  Ettekö aijo tosiaan koskaan tavata?

t.ap

Itse en ainakaan kehtaisi ellen saisi laihdutettua jotain 40 kg ensin. Mies kuvittelee että olen hoikka ja hyvän näköinen koska olen näyttänyt hänelle kuvia ajalta jolloin painoin 52 kg, kun nykyisin yli 100 kg... Ja kun olen elänyt ilman mitään live ihmissuhteita jo yli 10 vuotta, tuntuisi vain oudolta ja epämiellyttävältäkin tavata jotain ihmistä. Töissä niitä joutuu jo näkemään ihan liikaa. Fantasiat ja nettijuttelu kyllä kelpaa. Mutta siinäkin raja että tykkään kirjoitella, mutta en puhua tai mitään videoyhteyttä.

Vierailija
8/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaita tuollaiset ei tavata koskaan -suhteet. Ei riitoja ja pelkkää valheellisuuteen perustuvaa onnea <3

Vierailija
9/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Itse en ainakaan kehtaisi ellen saisi laihdutettua jotain 40 kg ensin. Mies kuvittelee että olen hoikka ja hyvän näköinen koska olen näyttänyt hänelle kuvia ajalta jolloin painoin 52 kg, kun nykyisin yli 100 kg... Ja kun olen elänyt ilman mitään live ihmissuhteita jo yli 10 vuotta, tuntuisi vain oudolta ja epämiellyttävältäkin tavata jotain ihmistä. Töissä niitä joutuu jo näkemään ihan liikaa. Fantasiat ja nettijuttelu kyllä kelpaa. Mutta siinäkin raja että tykkään kirjoitella, mutta en puhua tai mitään videoyhteyttä.

Minustakin tuntuu oudolta tavata joku koska en ole koskaan ollut suhteessa mutta olen näyttänyt miehelle nykyiset kuvani ja juttellaan aika paljon videopuheluja

t.ap

Vierailija
10/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parhaita tuollaiset ei tavata koskaan -suhteet. Ei riitoja ja pelkkää valheellisuuteen perustuvaa onnea <3

En tiiä onko se valheellisuutta kun jutellaan puhelimessa melkei joka päivä ja oon saanu kuulla miehet huonot päivät ja riidellään aika useinkin? En näe häntä koko ajan minään prinssinä x Mutta en tiedä millaista suhteemme olisi tosielämässä siinä oot oikeessa

t.ap

Vierailija
11/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko se valheellisuutta kun jutellaan puhelimessa melkei joka päivä ja oon saanu kuulla miehet huonot päivät ja riidellään aika useinkin? En näe häntä koko ajan minään prinssinä x Mutta en tiedä millaista suhteemme olisi tosielämässä siinä oot oikeessa

t.ap

Valehdelkaa enemmän.

Vierailija
12/12 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on oikeasti parhaita. Mulla on ollut näitä useisiin julkkismiehiin. Eli pelkässä omassa fantasiamaailmassa olevia suhteita. Nyt ollut jo vuosia kuuma romanssi jalkapalloilija Álvaro Moratan kanssa. En vaihtaisi tosielämän suhteeseen kenenkään kanssa - en edes fantasian kohteen itsensä 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi