Mies vetänyt n. 10 kaljaa ja puolikkaan rommipullon
Haastaa nyt riitaa kun olemme ystävien luona. Kiva. Tappeluksihan se taas menee ja joku joutuu sairaalaan kun mies harrastaa MMA -tappelua.
Kommentit (28)
Kevyttä lämmittelyä. Ihme kitinää naisilta.
Samoin. Jätä se sika.
Elämän pituinen riippakivi tuommoinen
Mitä on MMA tappelu? Liittyykö se MMA Nummisen tuotantoon jotenkin?
Minua vituttaisi katsoa tuommoista paskaa. Jos olisin isäntä ja tietäisin mitä on tulossa vaatisin poistumaan saman tien.
Ja jos ei hyvällä lähde niin pamppua peliin, tai kaasua mutta ihanne olisi kun poliisikoira purisi.
Huomenna silmät mustelmilla mutta edelleen rakastuneena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on MMA tappelu? Liittyykö se MMA Nummisen tuotantoon jotenkin?
Mixed Martial Arts. Käytännössä siis tappelua missä mikä tahansa kamppailulaji käy. Nyrkkeilijä voi otella ju-jutsu tai karate -mestarin kanssa.
Suurin piirtein saman vetänyt ukkoni, mutta onneksi ei vaikuta käytökseen tuolla tavoin, on ihan säyseä poika. Muutama vielä ja sitten menee nukkumaan.
Ja joku kutsuu tuommoisen ääliön kylään.
Porvoolaiset illanistujaiset teillä soellä ystävien kanssa. Ukkos rähisee ja sinä selaat mammapalstaa.
Hyvä on vauhti. Kello tulee vasta seitsemän.
Hyvää uuttaa vuotta Porvooseenkin!
Mä vetäisin ukemilla päähän ja heittäisin p*skasakin pihalle känisemään.
Laita kaljasensei kilometritehtaalle.
Ehkä harrastus saisi jäädä jos käyttää taitoja noin,tuo ei tunnu turvalliselta kenellekään joten soita poliisit ajoissa
Niin oliko teillä vielä se rottwaileri?
Miksi joku edes haluaa olla parisuhteessa tuommoisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä vetäisin ukemilla päähän ja heittäisin p*skasakin pihalle känisemään.
Itsellä oli mielessä tarjota räjähtävää ura-ikebanaa ja tobi-origamia heti kun tulee hässäkkää.
Suhiseeko? Voisiko hänet ohjata pihalle tekemään katan? Lopettaisi sen sitten kiertopotkuun pihakoivun kylkeen?
Onko pikkuhiki jo otettu? Hässäkkää odotellessa?
Olitteko ravinteliin menossa?