Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea saavutitte tänä vuonna?

Vierailija
31.12.2020 |

Joku edistysaskel tai oivallus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 12 kiloa. Kilo per kuukausi. Palkinnoksi saan nahkatakin 😀

Vierailija
2/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin siinä painossa, johon olin aiempina vuosina itseni laihduttanut. Vaikka vaihdevuodet pukkaa päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin vakavasta masennuksesta.

Vierailija
4/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiesimies vaihtui vuodenvaihteessa, mistä taas johtui se, että urani on edennyt harppauksin eteenpäin. Olen saanut monta uutta mahdollisuutta kehittyä ammatissani ja olen hyödyntänyt ne kaikki. Urani junnasi paikallaan vuosikausia, enkä edes tajunnut sen johtuvan esimiehestä.

Vierailija
5/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetänyt monta kuukautta "korkean paikan leiriä". Eli tehnyt fyysistä työtä maski päässä. Kunto on ihan kauhea.

Vierailija
6/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oikeita töitä ja pystyin vihdoin muuttamaan omilleni. Oivalluksia ei sinällään ole. Sinällään elämä on mallillaan, vaikkakin samat puutteet sosiaalisessa olemisessa ja käyttäytymisessä ovat edelleen läsnä, tosin vähän paremmin osaan jo sosialisoidakin, mutta se on useamman vuoden tulosta.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
7/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotus ja omistusasunto.

Aineeton saavutus on jonkinlainen rauha itseni kanssa. Vaadin paljon ja pyrin täydellisyyteen, soimaan itseäni pikkuvirheistä vuosien takaa enkä osaa päästää epäonnistumisista irti. Tänä vuonna olen löytänyt tasapainon, olo on jotenkin rennompi ja tasapainoisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä