Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä mulla on hyvä viinapää? Itse juon kuoharipullon

Vierailija
31.12.2020 |

lasillinen puoleen tuntiin ja sitten oon sopivassa sievässä lähtemään illan menoihin. Ehkä yksi juoma siellä ja aamulla ei minkäännäköistä darraa!

tai darran aste riippuu siitä montako röökiä vedän. mutta tuolla määrällä en mene edes känniin, joten tuskinpa röökityttää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ajatella mitä määriä on enimmillään mennyt kerralla. Eikä siinä ole mitään tolkkua kun juominen seuraavaan päivään asti.

Vierailija
22/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ajatella mitä määriä on enimmillään mennyt kerralla. Eikä siinä ole mitään tolkkua kun juominen seuraavaan päivään asti.

Kun nyt miettii millaiset oli ne yhden illan peruseväät silloin nuorena, niin kyllä hirvittää ja nykyään sillä setillä olisi varmaan vatsahuuhtelussa. Kyllähän sitä usein vedettiin vielä aamulla konttauskunnossa, minä olin melkeinpä aina viimeisten joukossa hereillä ja voi kai sanoa että olen juonut pöydän alle useita miehiä. Silloin siitä vielä jostain syystä oli ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 volttista rommia iso pullo, ja olen yhä tolpillani, puhe ei sammalla. Olo on vain mukavan rento.

Vierailija
24/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon monesti 2 pulloa viiniä illassa ja aamulla klo 7 töihin, ei krapulaa.

En todellakaan ole ylpeä tästä, toivoisin että minulla olisi huonompi viinapää tai tulisi edes kunnon krapula, jolloin olisi helpompi jättää viikkotissuttelut väliin.

Vierailija
25/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suurkuluttaja ja eron jälkeen pari vuotta suorasaan alkoholisi yli 10 vuotta joten toleranssia löytyy (ei ylpeyden, vaan enemmän häpeän aihe). 0,7 l vodkaa tai viskiä on sellainen perus perjantai- tai lauantai-illan annos, enkä tule siitä järin havaittavasti edes humalaan. Lähinnä sisäisesti tuntuu euforiaa, mutta esim. tietokoneella motorisesti vaativien taistelupelien pelaaminenn (jota teen usein juodessani) sujuu oikein hyvin. 

Perus arkipäivän annos on 6 isoa kolmoskalja pinttiä joka toimii lähinnä kuin rauhoittava lääke stressiin, ei aiheuta humalan tunnnetta.

Vierailija
26/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suurkuluttaja ja eron jälkeen pari vuotta suorasaan alkoholisi yli 10 vuotta joten toleranssia löytyy (ei ylpeyden, vaan enemmän häpeän aihe). 0,7 l vodkaa tai viskiä on sellainen perus perjantai- tai lauantai-illan annos, enkä tule siitä järin havaittavasti edes humalaan. Lähinnä sisäisesti tuntuu euforiaa, mutta esim. tietokoneella motorisesti vaativien taistelupelien pelaaminenn (jota teen usein juodessani) sujuu oikein hyvin. 

Perus arkipäivän annos on 6 isoa kolmoskalja pinttiä joka toimii lähinnä kuin rauhoittava lääke stressiin, ei aiheuta humalan tunnnetta.

Ai niin ja krapulaa ei tule yhden päivän juomisella ollenkaan. Viimeksi joskus nuorena opiskelijana 20 vuotta sitten tullut. Jos lomalla vedän 3 viikkoa kunnolla joka päivä, sitten tulee krapula jos lopettaa kertaheitolla ja ilman bentsoja, mutta ei sekään ole mikään sellainen nuoruuden päätä särkee ja oksettaa juttu, vaan enemmän sekava ja ihmispelkoinen olo, pahimmillaan vähän kuuloharhoja myös. Mutta tämänn välttää lopettamalla juominen asteittain, vähentämällä muutama annos per päivä viikon aikana.

Vierailija
27/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arki-iltana puolen litran pullo giniä tai tummaa rommia ja ainakin sikspäkki A-olutta tai lonkeroa. Sellainen sopiva hönö, ei mitään humalaista örvellystä. Aamulla normisti töihin, työpäivän aikana pientä tasaista tissuttelua ja illalla taas sama setti. Viikonloppuna sitten reippaammin.

Skumppapullon voit työntää pohja edellä tuhkaluukkuusi jos kuvittelet, että sinulla on viinapäätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi