Olisiko teistä ok jos miehenne olis saanut naistyökaveriltaan joululahjaksi itse leivotun kakun?
Olis myös piipahtanut kahvilla ja auttamassa naista muutossa töiden jälkeen.
Kommentit (56)
Jos antaisi kakun vain miehellesi, olisi outoa
Riippuu onko nainen nuori ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jos antaisi kakun vain miehellesi, olisi outoa
No jos se mies oli ainoa joka jouti muuttoavuksi?
Syötäisi mieheni kanssa kakku yhdessä. Mieheni ei kyllä lähtisi auttamaan työkaveri naista muutossa. On naisia, jotka pystyvät olla miehen kanssa vain kaveri. Sit on niitä, jotka haluavat mennä toisten suhteiden väliin.
Mä leivon aika paljon ja kun koronan vuoksi jouduttiin etätöihin, tuli meidän työpaikan it henkilö meille asentamaan koneen.
Siinä oli ongelmia, miksi ei toiminut.
Asumme lähekkäin, ehkä n 500 m koukaus tuli.
Asensi koneen ja siinä kestikin sitten pidempään, koska oli se joku ongelma, mutta kaikki alkoi toimimaan. Mieshän sai palkan koko ajasta.
Minä keitin kahvia ja tarjosin myös kakkua.
Mies kehui sitä ja kun kaikki toimi, otin pakkasesta uuden kakun ja annoin mukaan.
Vaimo soitti illalla ja kiitti.
Mies on naimisissa, 3 lasta, aivan ihana vaimo.
Minä seurustelen, mutta en tuo miestä ikinä esille minnekään.
Olen päässyt ehkä 5 krt miehen kyydissä kotiin, kun minulla on ollut esim kantamuksia, tai olemme olleet firmsn juhlissa.
Lapseni ovat tavanneet hänen perheensä firman juhlissa.
Olen varmaan yksinkertainen, kun en tajua tässä ongelmaa.
Pettää sua. Sitähän sä täällä kyselet. Piirakkaa ja piparia on ukkos saanut naistyökaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata sitä itsetuntoa ja mene muualle ulisemaan.
Itse taidat olla naiivi, jos tuollainen ei yhtään soittaisi hälytyskelloja. Tai sitten sulla on perusteeton, täydellinen luotto omaan puolisoon: "Mun mies ei ikinä...".
Aikuiselle miehelle ei voi kertoa mitä hän saa tehdä ja mitä ei. Vai oletko miehesi äiti? Jos kiellät tekemästä jotain, niin hän tekee sen salaa sinulta. Selkäranka pitää lähteä itsestä!
Jos nainen olisi suunnilleen saman ikäinen, tulkitsisin että nainen on kiinnostunut miehestäni. Tai sitten kova flirttailemaan kaikille. Tai tyhmä kuin vasemman jalan saapas, kun ei tajua että noin se tulkitaan.
On ihmisiä, jotka tykkäävät tehdä ruokaa, mutteivat syödä sitä. Ja he ovat sitten niitä vaivihkaa aina jakamassa. Töihin saattoi samalta henkilöltä kahdesti viikossa ilmestyä joku piiras tai leivos.
Täysin ok ja voisi ihan hyvin tapahtua, koska mieheni on erittäin auttavainen ja tarjoaa apua ihmisille ikään, sukupuoleen, ulkonäköön tai sosiaaliseen asemaan katsomatta.
Siinä kakussa oli rotanmyrkkyä varmasti?
Olisi ok, jos minäkin saisin sitä kakkua.
Mitä jos työkaveri vaan tykkää kovasti leipomisesta?
Mä olen kutonut sukat ihan muuten vaan miespuoliselle työkaverille, kun hän mainitsi, että sellaiset olisivat kivat. Itse rakastan kutomista ja oli kiva, kun oli joku jolle kutoa sukat (muut kaverit ja sukulaiset oli lähivuosina jo saaneet multa sukat, enkä tunge niitä kellekään väkisin). Molemmat oltiin ja ollaan edelleen tahoillamme parisuhteessa eli mistään sellaisesta ei ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka tykkäävät tehdä ruokaa, mutteivat syödä sitä. Ja he ovat sitten niitä vaivihkaa aina jakamassa. Töihin saattoi samalta henkilöltä kahdesti viikossa ilmestyä joku piiras tai leivos.
Vaikea uskoa, että kukaan vain sen takia toisi että tykkää leipoa mutta ei tykkää syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kutonut sukat ihan muuten vaan miespuoliselle työkaverille, kun hän mainitsi, että sellaiset olisivat kivat. Itse rakastan kutomista ja oli kiva, kun oli joku jolle kutoa sukat (muut kaverit ja sukulaiset oli lähivuosina jo saaneet multa sukat, enkä tunge niitä kellekään väkisin). Molemmat oltiin ja ollaan edelleen tahoillamme parisuhteessa eli mistään sellaisesta ei ollut kyse.
Olen minäkin flirttaillut varatulle, mutta tajusin tekeväni niin vasta paljon jälkeenpäin. Tietysti jos olet 60 ja mies 25 niin sitten menee äidillisen hössöttämisen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kukaan vain sen takia toisi että tykkää leipoa mutta ei tykkää syödä.
Mulla on parikin tällaista työkaveria. Jotkut pitävät leipomista rentouttavana.
Lopeta ihmeessä nää kakkualoitukses , sinut on jo tunnistettu, todellakin nolaat itsesi aivan totaalisesti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin flirttaillut varatulle, mutta tajusin tekeväni niin vasta paljon jälkeenpäin. Tietysti jos olet 60 ja mies 25 niin sitten menee äidillisen hössöttämisen piikkiin.
Arvelinkin, että aina löytyy joku, jonka mielestä tuollainen on flirttailua. Mä olen sitten ilmeisesti flirttaillut myös useammalle mieheni kaverille, joille olen kutonut sukat.
Mä vain tykkään kutomisesta ja innokkaana kutojana niitä tuotoksia kertyy kaappeihin, jos ei ole ketään, kelle niitä voisi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parikin tällaista työkaveria. Jotkut pitävät leipomista rentouttavana.
Pidän minäkin. Mutta töihin niitä tuodaan muista syistä.
Leipooko muillekin? Anteliasta, jos tietää miehesi seurustelevan. Jotkut pitävät leipomisesta. Mutta hetkinen, miten nainen ehtii leipoa muuton keskellä? Tuo lähinnä epäilyttävää.
Nainen siis antoi kakun lahjaksi ennen muuttoa, mutta kuitenkin kertoi muuttavansa?