Millaine on eka seksikerta?
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo 4 kuukautta, emmekä ole vielä harrastettu vielä seksiä, kun mua pelottaa. Pelottaa, että se sattuu, enkä ole poikaystäväni mielestä 'hyvä'... poikaystävä haluausi jo, ja pelkään, jos en kohta suostu, hän nostaa kytkintä.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:24"]Entä haluatko seksiä? Tuntuuko poikaystävän kosketus koskaan hyvältä? Ihmisenhän ei ole pakko harrastaa seksiä lainkaan jos ei halua, ja se on ihan ookoo. Tosin silloin on vaikea olla suhteessa, ellei sitten löydä kaltaistaan kumppaniksi.
[/quote]
En osaa sanoa.. kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä, ja koskeminen on ihan ok, kuhan ei koske lantion alapuolelle.. Oon varmaan jotenkin häiriintynyt, kun poikaystävän kosketus ei tunnu hyvälle :'(
Ap
[/quote]
Onko mitään käryä mistä voisi johtua? Häpeä? Kivun pelko? Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:24"]Entä haluatko seksiä? Tuntuuko poikaystävän kosketus koskaan hyvältä? Ihmisenhän ei ole pakko harrastaa seksiä lainkaan jos ei halua, ja se on ihan ookoo. Tosin silloin on vaikea olla suhteessa, ellei sitten löydä kaltaistaan kumppaniksi.
[/quote]
En osaa sanoa.. kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä, ja koskeminen on ihan ok, kuhan ei koske lantion alapuolelle.. Oon varmaan jotenkin häiriintynyt, kun poikaystävän kosketus ei tunnu hyvälle :'(
Ap
[/quote]
Yep..häiriintynyt, ja pahasti.
Ehkä seksistä on vaan kasvanut sulle sellanen peikko, ettet oikein uskalla nauttia kosketuksistakaan. Olis hyvä, että poikaystäväsi tietäisi sun ajatukset asian suhteen ja etenisitte rauhassa. Pakko ei missään nimessä ole seksiä harrastaa, mutta ehkä olisi itsellesikin helpompaa saada asia etenemään jos koet sen haittaavan seurustelusuhdetta?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:24"]Entä haluatko seksiä? Tuntuuko poikaystävän kosketus koskaan hyvältä? Ihmisenhän ei ole pakko harrastaa seksiä lainkaan jos ei halua, ja se on ihan ookoo. Tosin silloin on vaikea olla suhteessa, ellei sitten löydä kaltaistaan kumppaniksi.
[/quote]
Ap
[/quote]
Onko mitään käryä mistä voisi johtua? Häpeä? Kivun pelko? Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia?
[/quote]
Häpeä varmaan, sillä mua on koulukiusattu rankasti.. Häpeän vartaloani, vaikka olen normaalipainoinen "naapurintyttö". Bmi on mulla 18.5.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:24"]Entä haluatko seksiä? Tuntuuko poikaystävän kosketus koskaan hyvältä? Ihmisenhän ei ole pakko harrastaa seksiä lainkaan jos ei halua, ja se on ihan ookoo. Tosin silloin on vaikea olla suhteessa, ellei sitten löydä kaltaistaan kumppaniksi.
[/quote]
Ap
[/quote]
Yep..häiriintynyt, ja pahasti.
[/quote]
Sinä ole superhäiriintynyt. Vitun idiootti.
No sellane et tussu esiin ja mies vetää slerssin esiin, otat ekan satsin suuhun, kun sun neitsytpoika, ei varmaan kestä sekunttia kauempaa. Sit voisitte vähän opetella pimpin nuolemista ja kun kalu on taas kunnossa, niin sitten vaan varovasti slerssiä tussun huulille. Noi hommat oppii vähän tyhmempikin.
No sellane et tussu esiin ja mies vetää slerssin esiin, otat ekan satsin suuhun, kun sun neitsytpoika, ei varmaan kestä sekunttia kauempaa. Sit voisitte vähän opetella pimpin nuolemista ja kun kalu on taas kunnossa, niin sitten vaan varovasti slerssiä tussun huulille. Noi hommat oppii vähän tyhmempikin.
Estoisuus on kyllä tuskaisen turha vaiva. Vanhempana kadut vielä turhaa kainosteluasi :) Kosketelkaa toisianne, ei siihen mitään sääntöjä ole, joita pitäisi noudattaa. Eikä eka kerta välttämättä koske lainkaan, ainakaan minuun ei koskenut. Sun pitää vaan luottaa siihen kumppaniin ja kertoa sille kaikki olennainen ja sen jälkeen pistää suu kiinni ja antaa sen viedä.
Vaikka tänne tuli hyviä kommentteja, niin ehkä on parempi,että mun poikaystävä etsii jonkun mua paremma. Ainakin mitä tulee seksin ja romantiikan saralla. :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:55"]Vaikka tänne tuli hyviä kommentteja, niin ehkä on parempi,että mun poikaystävä etsii jonkun mua paremma. Ainakin mitä tulee seksin ja romantiikan saralla. :(
Ap
[/quote]
Kannattaisko eka puhua miehen kanssa, jos ette näistä sun estoista oo ennen puhuneet. Jos kumppani arvisostaa ja rakastaa toista, ei hän näissä asioissa kiirehdi ja ymmärtää sun ahdistuneisuuden. Älä kanna sitä taakkaa yksin, vaan puhu sun poikaystävän kanssa. :)
Mua ei sattunut yhtään. Eikä monia kavereitakaan kuulemma silloin kun teininä kokemuksia vaihdettiin. Jos nyt yhtään lohduttaa...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:55"]Vaikka tänne tuli hyviä kommentteja, niin ehkä on parempi,että mun poikaystävä etsii jonkun mua paremma. Ainakin mitä tulee seksin ja romantiikan saralla. :(
Ap
[/quote]
Kannattaisko eka puhua miehen kanssa, jos ette näistä sun estoista oo ennen puhuneet. Jos kumppani arvisostaa ja rakastaa toista, ei hän näissä asioissa kiirehdi ja ymmärtää sun ahdistuneisuuden. Älä kanna sitä taakkaa yksin, vaan puhu sun poikaystävän kanssa. :)
[/quote]
Vahva komppi tälle!!! Ap, uskon että koulukiusaaminen on vaikuttanut sinuun niin pahasti, että sinun on vaikea pitää itseäsi haluttavana ja antaa jonkun todella rakastaa itseäsi (myös fyysisesti).
Hakeudu esim. yths:n psykologille puhumaan sinua vaivaavista asioista (jos opiskelet, olen itsekin saanut apua sitä kautta). Älä luovuta, vaan ole avoin poikaystävällesi. Jos voit avata hänelle tämän asian, se saattaa lähentää teitä paljon.
Minusta on hyvä, että et pakota itseäsi seksiin. Seksi vaatii tosi paljon luottamusta ja avautumista myös henkisesti. Tee työtä noiden asioiden eteen, niin voit saada hyvän parisuhteen. Seksi on siitä vain yksi osa, mutta ihana lisä, sitten kun olet siihen valmis. tsemppiä, hoidathan itseäsi tässä asiassa, nyt kun olet asian tiedostanut.
Oletko puhunut asiasta poikaystävän kanssa? Kissa pöydälle ensin. Olisi kyllä suuri vääryys teitä molempia kohtaan jos nyt lopettaisit suhteen tuon asian takia jos ette ole siitä edes yhdessä jutelleet! Siten välttelet ongelmaa (joka todnäk löytyy taas edestäsi seuraavassa suhteessa), joka voisi olla käsiteltävissä jos vain itse niin haluat.
Itsekin arkailin nuorena paljon vartaloani ja toisinaan arkailen vieläkin, mutta silti nautin seksistä. Veikkaanpa, ettei poikaystäväsi olisi kanssasi jos et olisi hänen mielestään ihana juuri sellaisena kuin olet.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:24"]Entä haluatko seksiä? Tuntuuko poikaystävän kosketus koskaan hyvältä? Ihmisenhän ei ole pakko harrastaa seksiä lainkaan jos ei halua, ja se on ihan ookoo. Tosin silloin on vaikea olla suhteessa, ellei sitten löydä kaltaistaan kumppaniksi.
[/quote]
Ap