Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten läskin pitäisi pukeutua näillä helteillä?

Vierailija
05.06.2014 |

Joo, olen kevään aikana kerännyt painoa sen verran, että musta riittäisi useammallekin jakaa. Painoa yritän pudottaa, mutta eihän se ihan viikoissa lähde.

En haluaisi pukeutua kokopitkiin farkkuihin jne, koska tuolla on _kuuma_. Tuntuu vain, että ainoa suvaittu pujeutumistyyli läskille on sellainen, että kaikki iho pitää peittää mahdollisimman kattavasti.

Siispä kysyn, että miten mun pitäisi pukeutua etten näyttäisi pullataikinalta makkarankuoressa, mutta sillä tavoin kesäisästi, etten saa lämplhalvausta ja muutu ihmispekoniksi. Linkittäkää vaikka kuvia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jätesäkki. Tosin siitäkin av-naakat saisi naputeltavaa.

Pukeudu vaikka mikrosortseihin ja roiskeläpääbikiniin ja anna koirien haukkua.

Vierailija
22/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan farkkushortsit ja t-paita

t.läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin kaikenkokoiset, kaikilla säillä, näyttävät paremmilta sopivankokoisissa vaatteissa. Kun on lämmin, väljät mallit ovat yleensä mukavammat kuin tiukat, mutta saa se väljäkin olla jotenkin muotoiltu (sopivankokoisina, tietenkin). Samoin luonnonkuidut ovat viileämpiä kuin keinokuidut (paria poikkeusta lukuunottamatta) - ja villa on muuten viileää kesällä eikä rypisty. Ja kesällä se musta ei tosiaan ole paras mahdollinen väri. Läskille ei ehkä muulloinkaan, sillä läskin ei ylipäänsä pitäisi pukeutua kokonaan yhteen väriin - silloin näyttää helposti isolta möhkäleeltä, kun taas erivärisillä osilla voi hämätä silmää ja jakaa itseään pienempiin osiin.

Myös läskin kannattaa miettiä, minkä muotoinen vartalo hänellä on. Myös läskit ovat omenia, päärynöitä, kärkikolmioita, vaaseja ja jotkut meistä jopa tiimalaseja. Sit kun on selvittänyt, missä se oma paino on ja minkä muotoinen on, kannattaa hakea sille muodolle sopivat, oikeankokoiset vaatteet.

Niin. Hanki oikeankokoiset alusvaatteet, hae takaisin terve ryhti jos olet sen hukannut, sipaise vähän huulipunaa ja katsele maailmaa silmiin.

terv. itsekin jonkun verran ylipainoinen

Vierailija
24/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut painossa jo vähän alaspäin ja saanut vähän lihasta, ja saatan tänä kesänä liikkua ehkä jossain hihattomassakin. Mutta aikaisempina kesinä nounou.

Pellavan joku tuolla mainitsikin, minusta ehdoton. Sopivan löysät pellavahousut ja pitkähihainen pellavapaita tuntuvat hyviltä ja viileiltä. Ja tärkeintä on se tosiaan, että vaatteet ovat sopivan kokoiset. Minunkaltaiselle jojoilijalle se on haastetta, kun välillä samat vaatteet kiristävät ja välillä ovat liian löysät.

Toivottavasti löydät kivoja vaatteita! Muista, että asia häiritsee sinua enemmän kuin ketään muuta. :D

Vierailija
26/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole läski mutta pullea ja pukeudun ihan fiiliksen mukaan ja normaalisti välittämättä muiden mielipiteistä.

Caprit ja tunika tai toppi...ja aina laitan napakan alustopin alle niin pysyy "läskit" ja tisut paikoillaan.

Vierailija
27/27 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole läski, mutta raskaana. Ajanee saman asian ainakin osittain.

Olen nyt suosinut:

- maksimekkoja ja jos tuntuu, että hihaton ei sovi, kevyttä neuletakkia sen kanssa.

- kevyestä materiaalista (puuvilla / pellava) olevia väljähköjä housuja, jotka kuitenkin istuu, eikä lerpata tuulessa.

- paitoja, jotka istuu, vaikka maha onkin iso, mutta eivät ole liian kireitä ja tässä siis sekä t-paidat trikoosta että kevyet kauluspaidat.

- hameita, jotka ulottuvat ainakin polveen ja näissäkään en suosi mitään liian kireää.

- jos vyötäröä voi korostaa (raskaana ei oikein voi kuin tissien alle laitettavalla vyöllä) niin korostaisin sitä esim. juurikin vyöllä väljemmän mekon kanssa.

- sitten olenkin satsannut kauniisin sandaaleihin, kynsilakkaan, laittanut hiukset kivasti ja meikannut nätisti. Kompensoi kovasti vaatetuksen puutteita...