Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narkomaani. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.06.2014 |

Tällä hetkellä kuntoutuksessa kylläkin, subutex on pääpäihteenä.

Tosin korvaushoitoon pääsisin jos en nyt pääse eroon lopullisesti tosta - mitä epäilen vahvasti. Käytän myös bentsoja, amfetamiinia, polttelen joskus, aakkoset ja muut on kokeiltu joskus.. yms.

Nyt saa kysyä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ratkoa differentiaaliyhtälöitä?

Vierailija
22/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on possessiivisuffiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:16"]Osaatko ratkoa differentiaaliyhtälöitä?

[/quote]

Kyllä, mutta vain LSD-tripillä.

Vierailija
24/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:17"]Mikä on possessiivisuffiksi?

[/quote]

Suklaakeksilaatu.

Vierailija
25/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:15"]Mistä hemmetistä narkkarit hankkivat huumeitaan, kun edes pilveä ei saa mistään?

[/quote]

En tiedä mistä päin olet mutta helsingistä tuntuu pilveä saavan välillä helpommin hankittua kuin röökiä pummittua. Etenkin tummaihosilta sitä saa. Ite oon vaan randomisti kysyny joltain ja ei oo kauaa menny että saa..

Vierailija
26/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en. Pyrin siihen, että pysyisin mahdollisimman kaukana kaltaisistasi.

Vierailija
27/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:16"]Oletko ikinä kokenut amfetamiinin aiheuttamaa psykoosia/pelkotilaa? Millaista se oli sulla? Itsellä kokemusta tälläisestä joten siksi kysyn.

[/quote]

Olen, elämän kamalimpia kokemuksia joista on psyyke kärsinyt ja paljon. Nykyää ei pysty valvomaan yötä pidempää aikaa ettei alkais vainoilut ja sitä rataa myöhemmin psykoosi.

-ap

Vierailija
28/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:15"]Mistä hemmetistä narkkarit hankkivat huumeitaan, kun edes pilveä ei saa mistään?

[/quote]

En tiedä mistä päin olet mutta helsingistä tuntuu pilveä saavan välillä helpommin hankittua kuin röökiä pummittua. Etenkin tummaihosilta sitä saa. Ite oon vaan randomisti kysyny joltain ja ei oo kauaa menny että saa..

[/quote]

Oho, erikoista. Enpä ole törmännyt moiseen. Ehkä en vain tiedä oikeita kulmia.

Vierailija
29/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:16"]Miksi aloitit ja mistä huumeesta aloitit?

[/quote]

Kokeilunhalusta. Alkoholin ja pilven jälkeen amfetamiinista, sit pv ja sit subu.

Vierailija
30/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kukaan sinua? Oletko hyödytön?

Vierailija
31/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimesi T-kirjaimella?

Vierailija
32/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä siis 8,10 ja 12 on ap:n vastauksia. Unohdan aina lviestin loppuun Merkitä ap:n.

Vierailija
33/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:23"]Tarvitseeko kukaan sinua? Oletko hyödytön?

[/quote]

Perhe varmasti. En ole hyödytön, ainakaan raittiina, nyt varmaan oonkin. -ap

Vierailija
34/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka kysyi amferamiinipsykoosista.

Voin sanoa samaa kuin sinä. Itselläni tuon kokeminen oli onneksi tarpeeksi, että tajusin huumeilla sekoilemisen lopettamisen olevan ainoa oikea ratkaisu. Omaa mielenterveyttään ei kannata menettää millekään päihteelle. Toivon vilpittömästi, että pääset irti huumeista ja elämäsi tasapainoon. Se vie aikansa, mutta on sen arvoista. Mä oon tullut pitkän matkan siitä mitä elämä vielä muutama vuosi sitten oli ja oon todella kiitollinen, että mahdollisuus muuttaa elämänlaatu löytyi.

Tsemppiä kaikkeen mitä teetkin ap. Voin ihan kokemuksesta kertoa, että kunhan irtaannut ja ymmärrät mistä kaikesta jäät huumeiden vuoksi paitsi, elämä näyttäytyy aivan uudessa, upeassa valossa.

Vierailija
35/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:23"]Alkaako nimesi T-kirjaimella?

[/quote]

Ei. :)

Vierailija
36/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:26"]Olen se joka kysyi amferamiinipsykoosista.

Voin sanoa samaa kuin sinä. Itselläni tuon kokeminen oli onneksi tarpeeksi, että tajusin huumeilla sekoilemisen lopettamisen olevan ainoa oikea ratkaisu. Omaa mielenterveyttään ei kannata menettää millekään päihteelle. Toivon vilpittömästi, että pääset irti huumeista ja elämäsi tasapainoon. Se vie aikansa, mutta on sen arvoista. Mä oon tullut pitkän matkan siitä mitä elämä vielä muutama vuosi sitten oli ja oon todella kiitollinen, että mahdollisuus muuttaa elämänlaatu löytyi.

Tsemppiä kaikkeen mitä teetkin ap. Voin ihan kokemuksesta kertoa, että kunhan irtaannut ja ymmärrät mistä kaikesta jäät huumeiden vuoksi paitsi, elämä näyttäytyy aivan uudessa, upeassa valossa.

[/quote]

Kiitos tosi paljon, merkitsee paljon et joku tuntematon toivoo hyvää. :) <3

Onneksi itse toimit viisaasti ja olen iloinen että kaltaisiasi esimerkkejä on, toivoa-antavaa! :)

Vierailija
37/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on niin kauan kuin on tahtoa. Itselläkin kokeilunhalusta alkoi huumeisiin sekaantuminen ja vaikka osa kokemuksista oli ihan jees, ei mikään voita sitä, kun olet oma itsesi ja elät elämääsi ilman mitään, mikä sekoittaa ajattelusi ja kykysi pärjätä elämässä. Olen näiden asioiden ymmärtämisen jälkeen kokenut suurempaa ja parempaa euforiaaa kuin ikinä aiemmin. Edes essonousut ei yllä tuon euforian tasolle.

Vierailija
38/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, ei kukaan oikee narkkari puhu "aakkosista". se on jotain median tai noobien käyttämää muka-slangia

Vierailija
39/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:33"]lol, ei kukaan oikee narkkari puhu "aakkosista". se on jotain median tai noobien käyttämää muka-slangia

[/quote]

No en jaksanu kirjottaa mistään pevekeistä, peukusta tai alakerrasta kun se olis pitäny kuitenki selittää. Voi kuule ku toivoisin etten oiskaan mikään narkkari, olisitpa oikeessa. Mut sitä varten kuntoutuksessa oonki. :)

Vierailija
40/64 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joillain narkkareilla on lommoposket?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän