Olen narkomaani. Haluatko kysyä jotain?
Tällä hetkellä kuntoutuksessa kylläkin, subutex on pääpäihteenä.
Tosin korvaushoitoon pääsisin jos en nyt pääse eroon lopullisesti tosta - mitä epäilen vahvasti. Käytän myös bentsoja, amfetamiinia, polttelen joskus, aakkoset ja muut on kokeiltu joskus.. yms.
Nyt saa kysyä.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:11"]43seen jatkoa, tai sit voisin alottaa ns tanssijana työt jossain ihan missä vaan. Mun mielestä tankotanssi on nättiä mut ihan varmasti pitäs saada harjotusta ei se ihan helppoa ole. Aattelinki ottaa yhteyttä erääseen paikkaan ja kysellä ..:)
[/quote]
Joo strippariks vaan!! Narkkien unelma-ammatti... Mikset suoraan hae aikuisviihdealalle?
Miksi haluaisit edes korvaushoitoon? En tajua tätä ollenkaan että laillisesti haetaan huumeita.
Millaista on kuntoutuksessa? Siis onko jotain päiväohjelmaa? Miten päivät yleensä siellä kuluvat? Miten siellä pääsee eroon päihteistä?
Mistä ja miten saa ostettua katukaupasta rauhoittavia?
t. eräs, joka niitä tarvitsee, mutta lääkärit määräävät nihkeästi
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:11"]43seen jatkoa, tai sit voisin alottaa ns tanssijana työt jossain ihan missä vaan. Mun mielestä tankotanssi on nättiä mut ihan varmasti pitäs saada harjotusta ei se ihan helppoa ole. Aattelinki ottaa yhteyttä erääseen paikkaan ja kysellä ..:)
[/quote]
Joo strippariks vaan!! Narkkien unelma-ammatti... Mikset suoraan hae aikuisviihdealalle?
[/quote]
Koska, kuten sanoin, mun mielestä tankotanssi on nättiä. Sillä voi tienatakin hyvin, riippuu vähän miten hyvä on..jne. Aikuisviihdeala ei kiinnosta tippaakaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:41"]Miksi aloit käyttää huumeita?
[/quote]
Kokeilunhalusta. Ja jatkoin sitä koska tunsin kuuluvani kerrankin johonkin porukkaan. Lisäksi mulla on paljon päihdeuskomuksia joiden kumoamista työstän just nyt täällä kuntoutuksessa..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:43"]Miksi haluaisit edes korvaushoitoon? En tajua tätä ollenkaan että laillisesti haetaan huumeita.
[/quote]
Khoito helpottais elämää niin paljon - ei tarvis keskittää kaikkea energiaa rahan ja kaman hankkimiseen ja ei tarvisi enää pyöriä niissä porukoissa vaan voisin keskittyä vaikka duunin hakemiseen..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:49"]Millaista on kuntoutuksessa? Siis onko jotain päiväohjelmaa? Miten päivät yleensä siellä kuluvat? Miten siellä pääsee eroon päihteistä?
[/quote]
On päiväohjelmaa. Valmennusta, liikuntaa yms. Täällä puhutaan paljon tunteista jne ja syistä miksi niitä päihteitä käytetään, annetaan keinoja hallita mielihaluja yms..
On myös paljon vapaata aikaakin jolloin saa vaikka mennä läheiseen keskustaan tai levätä jne. Mulla on tääl ollu aika tylsää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:51"]Mistä ja miten saa ostettua katukaupasta rauhoittavia?
t. eräs, joka niitä tarvitsee, mutta lääkärit määräävät nihkeästi
[/quote]
Tosiaan lääkärit määrää niitä nihkeästi joten siksi niitä on kadultakin vaikeaa löytää. Joku tietää jonkun yksityisen lekurin aina joka niitä kirjottaa. Niitä löytyy aina, ite en saa lekureista mitään mut frendi saa. Mut tosiaan niitä on vaikeinta saada kun muita peruspäihteitä.
Oletko ollut kiusattu? Kiusaaja? Syrjäytynyt?
Miten jouduit huonoon porukkaan, että aloit käyttämään huumeita? Oletko saanut sitä kautta ystäviä vai ovatko he vain satunnaisia tuttavia?
Arvostatko perhettäsi, onko huonot välit heihin? Oletko saanut liian vähän huomiota perheeltäsi? Mitä he ajattelevat sinusta ja huume-elämästäsi?
Itse en senkään vuoksi ikinä alkaisi käyttämään huumeita, koska kunnioitan vanhempiani sen verran, en halua nähdä heidän kärsivän minun vuokseni...
Nämä ovat sellaisia asioita, joiden ajattelen altistavan huumeille...
Toivottavasti pääset eroon!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:32"]Oletko ollut kiusattu? Kiusaaja? Syrjäytynyt?
Miten jouduit huonoon porukkaan, että aloit käyttämään huumeita? Oletko saanut sitä kautta ystäviä vai ovatko he vain satunnaisia tuttavia?
Arvostatko perhettäsi, onko huonot välit heihin? Oletko saanut liian vähän huomiota perheeltäsi? Mitä he ajattelevat sinusta ja huume-elämästäsi?
Itse en senkään vuoksi ikinä alkaisi käyttämään huumeita, koska kunnioitan vanhempiani sen verran, en halua nähdä heidän kärsivän minun vuokseni...
Nämä ovat sellaisia asioita, joiden ajattelen altistavan huumeille...
Toivottavasti pääset eroon!
[/quote]
En ole ollut kiusattu tai kiusaaja, syrjäytynyt ehkä joo silloin kun lukio jäi kesken kun dokaaminen oli silloin tärkeämpää. Jos olisin vaan jatkanut opiskelua niin en varmaan olis tällänen nyt, mutta kun piti pitää yks välivuosi nii kynnys opiskeluun kasvoi joka vuosi.
No sit kuitenkin pääsin myöhemmin duuneihin. Olin duunissa kun alkoi tää päivittäinen käyttäminen, jonkin aikaa sitä kaksoiselämää pysty elää mut lopulta irtisanouduin ennen kun oisin potkut saanut.
Läheisen sukulaisen kautta ajauduin vääriin porukoihin ja olen saanut ystäviäkin joistain heistä näinä vuosina, mut nykyään ne on vaan tuttuja tai kavereita lähinnä..
Arvostan perhettäni eli äitiä ja veljeä, äidin kanssa välit on erittäin läheiset, ei se pidä tästä että käytän mutta en sille näyttäydy koskaan kun oon ihan sekaisin. Veljen kanssa välit on vähän huonommat, se ei arvosta mua ollenkaan minkä kyl ymmärrän.
Miksi haluat huumeista eroon, mikä motivoi sinua ja mitä tulevaisuuden suunnitelmia sulla on
Älä lähde sinne tankotanssihommiin. En tiedä mitä täsmälleen tarkoitat sillä, että tankotanssijana voi tienata tosi paljonkin. Tarkoitatko siis strippareita, eroottisia tanssijoita? Jos lähet niihin hommiin, on seuraava askel itsensä myymiseen pienempi.
keskity hakemaan töitä kaupan alalta, kun se sua kiinnostaa! Kaikkea hyvää sulle ja tsemppiä hankaluuksien voittoon!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:46"]Vinkkejä miten selviytyä vaaratilanteesta jos on agressiivinen narkkari asiakkaana? Työskentelen idässä ärrällä
[/quote]
Onko mahollista kutsua vartijoita kun joku alkaa agressiiviseks? Mun oman kokemuksen mukaan monet narkit vaan pöllii jostain kiskoilta tai kaupoista. Mitään likasilla värkeillä uhkailuja tyyliin ei oo tapahtunut ainakaan mun tuntemieni keskuudessa. Ja itekin tullu pyörittyy siellä päin.
Että vituttaa muuten toi jere karalahti. Olin just ennen kuntoutukseen tuloa katkolla missä suski oli töissä yhtä ilosena ko aina ennnenkin... Eihän se mitää jerestä oo sanonu vaikka jengi joskus yrittää kyselläki ärsyttävästi.. Mut siis niin ihana nainen et en voi tajuu miks jere pettäis tollasta naista. Suski vois hyvin mennä läpi 2kymppisestä!
Vinkkejä miten selviytyä vaaratilanteesta jos on agressiivinen narkkari asiakkaana? Työskentelen idässä ärrällä