Onko sellainen ihminen aidosti oma itsensä, joka meikkaa kasvonsa eri näköisiksi kuin ne todellisuudessa ovat?
Kommentit (30)
Et taitaisi ap kysyä samaa mieheltä joka kasvattaa naamansa täyteen karvaa. Ja kerron miksi. Et uskalla kyseenalaistaa miesten käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Et taitaisi ap kysyä samaa mieheltä joka kasvattaa naamansa täyteen karvaa. Ja kerron miksi. Et uskalla kyseenalaistaa miesten käytöstä.
Karvat on luonnollisia. Se että sä liimaat tai piirrät itsellesi parran ei ole luonnollista.
Meikkaavia syyllistetään "huonosta itsetunnosta", ikään kuin se olisi jokin oma valinta, hirveän paha asia tai asia jolle voi tehdä paljonkaan, ainakaan äkkiä ja helposti. Kyllä, omalla kohdallani meikkaaminen ja muu ulkoisen olemuksen parantelu liittyy siihen, etten koe olevani "riittävän" kaunis ilman eikä ole luontevaa liikkua luomuna. Koittakaa kestää ja nauttikaa siitä rautaisesta itsetunnostanne ja omissa nahoissanne viihtymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat on luonnollisia. Se että sä liimaat tai piirrät itsellesi parran ei ole luonnollista.
Jos karvat ovat luonnollisia, partaa ajavat miehet ovat siis samanlaisia kuin naiset jotka pakkeloivat koko naamansa ja maalaavat huulet punaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaavia syyllistetään "huonosta itsetunnosta", ikään kuin se olisi jokin oma valinta, hirveän paha asia tai asia jolle voi tehdä paljonkaan, ainakaan äkkiä ja helposti. Kyllä, omalla kohdallani meikkaaminen ja muu ulkoisen olemuksen parantelu liittyy siihen, etten koe olevani "riittävän" kaunis ilman eikä ole luontevaa liikkua luomuna. Koittakaa kestää ja nauttikaa siitä rautaisesta itsetunnostanne ja omissa nahoissanne viihtymisestä.
Toisaalta kukaan ei syyllistä miestä joka kasvattaa parran. Mutta parta se vasta onkin osoitus huonosta itsetunnosta.
Meikkaan perusmeikin joka päivä, ei ole mitään lisäkkeitä missään, kynsilakkaa en käytä ollenkaan enkä pidä koruistakaan.
Tapailin miestä joka sanoi että käytän liikaa meikkiä joten lakkasin hetkeksi käyttämästä tai vähensin radikaalisti. Ongelmani ei ole mennä ihmisten ilmoille meikittä. Mutta.. se en ollut minä, ei minun tapaistani. Tein sen vain koska mies sanoi niin ja hetken ajattelin että hän on ehkä oikeassa. Silti, se ei tuntunut omalta jutulta, olen tottunut olemaan ehostettu. En ollut aito minä. Mies se tässä yritti muuttaa minua toisenlaiseksi.
Meikki ei kaunista ketään. Kaunis on kaunis ilman meikkiäkin. Meikki tekee likaisen näköiseksi.
Kun nainen meikkaa, se tarkoittaa että hän on kiinnostunut meikeistä, käsilaukuista, kynsilakoista, vaatteista ja korkkareista. Eikä muusta. Pinnallinen bimbo.
Kun mies ajaa parran, se tarkoittaa että mies ajaa parran.
Mitä sä itket täällä jatkuvasti sitä et jos joku sattuu joskus laittautumaan! Yleensä jos on juhlapäivä, nii silloin yleensä laittaudutaan!!
Sinä joko kasvatat partaa tai ajat sitä pois. Leikkautat tukkasi tiettyyn malliin. Ostat takkeja joissa on olkatoppauksia. Mutta nämä ovat siis ihan TÄYSIN eri asioita kuin naisilla. Siis naisilla se on pinnallisuutta, miesten tapauksessa kyse on sotilaallisesta siisteydestä.