Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut virtsatietulehdusta? Kamalan paha olo, kokemuksia?

Vierailija
31.12.2020 |

Sain kuurin 2 päivää sitten. Tulehdus oli ollut jo useita päiviä, ei vaan aluksi kuuria kirjoitettu. Ja lopulta tuli kuumetta ja verta, aivan järkyttävät kivut. Sitten katottiin kokeet ja sain kuurin. Nyt on ollut tosi paha olo muutaman päivän ajan. Ruoka ei maistu kun oksettaa. Kuume onneksi laski ja kivut helpottaneet. Tulehdus oli raju, voiko tehdä myös pahoinvointia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä pahoinvointia, itsellä ainakin kun on tosi paha tulehdus. Mutta jos lähtenyt helpottaman jo yhtään, niin lääkkeet taitavat toimia. Juo paljon ja lepää!

Vierailija
2/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin antibiooteista voi myös tulla voimakastakin pahoinvointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että onko edennyt munuaisiin? Nouseeko kuume, kivut?

Vierailija
4/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sait lääkettä ,juo vettä .

Vierailija
5/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman tulehduksen sairastaneena voin sanoa että karmeampia tulehduksia tai kehon kiputiloja saa etsiä.. Olen itse aina todella kipeä useamman päivän ja oireesi on enemmän kun tuttuja.

Vierailija
6/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kivut on sitten sitä luokkaa että taju lähtee. Itse tulehduskin on jo tosi kipeä.

Vierailija
7/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousee kuume ja selkään sattuu. Minulla hoitaja hakkasi selkään kämmenellä tarkistaakseen onko todennäköisesti tulehdus jo munuaisissa. Ei ollut. Onko sulta otettu tulehdusarvot?

Vierailija
8/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seuraavalla kerralla jo ensioireista lääkäriin ja sano, että vanha vaiva. Anna heti pissanäyte. Sano, mikä lääke nyt on tepsinyt. Älä enää päästä noin pitkälle! Mitä aiemmin saat lääkekuurin, sitä helpommalla pääset! Ja vastedes, aina kun olet lähdössä reissuun, käy pyytämässä antibioottikuuri pissatulehduksen varalle. Ulkomailla kun alat arpoa, mikä sikäläinen lääke sopii sinulle, olet kohta tajunnan tuolla puolen. Minä en lähde edes kotomaassa reissuun ilman antibiootteja.

Vierailija
9/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt että abkuuri tarvis saada matkalle mukaan, mutta miten sen saa?

MIstä olet sen saanut yksityiseltä, työterveydesta vai mistä?

Pitääkö sitä varten varata aika+

Pelkään myös matkustaa ilman lääkettä..............

Vierailija
10/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös miettinyt että abkuuri tarvis saada matkalle mukaan, mutta miten sen saa?

MIstä olet sen saanut yksityiseltä, työterveydesta vai mistä?

Pitääkö sitä varten varata aika+

Pelkään myös matkustaa ilman lääkettä..............

Ihan olen mennyt julkiselle puolelle terveyskeskukseen lääkärille ja pyytänyt lomamatkaa varten pissatulehduksen varalle antibioottikuurin. Lääkäri on katsonut tietojani ja todennut, että on ollut aika monta kertaa tulehdus. Yleensä olen saanut viikon pituisen kuurin mutta kerran yksi virolainen keikkalääkäri meinasi hampaita kiristellen kirjoittaa vain kolmen päivän kuurin. Saakeli, kyllä piti vääntää, että sain viikon kuurin.

Vierailija
11/11 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousee kuume ja selkään sattuu. Minulla hoitaja hakkasi selkään kämmenellä tarkistaakseen onko todennäköisesti tulehdus jo munuaisissa. Ei ollut. Onko sulta otettu tulehdusarvot?

Tulehdus munuaisissa selviaa MRI tutkimuksissa, ei selkaan hakkaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi