Millaisia suunnitelmia teillä on tälle illalle?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Menen isin kanssa saunaan.
t. palstan pellehermanni
Tuleeko peppureikäsi taas kipeäski ? Viimeksi valittelit sitä viikon verran palstalla ..
Sincc
Nielen spermat kymmenestä munasta ja kurlaan.
Sincc
Sauna, skumppaa ja syötävää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Mitä sitten??
Tykkään spermasta.
Sincc
Olen yksin kotona ja juon teetä. Lähden illalla kävelylle. Tekisi mieli laittautua nätiksi ja päivittää deittiprofiileita mutta en tiedä jaksaako nähdä vaivaa.
N25
laittaa häiriköivä naikkonen itkemään ensi vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Pellehermanni
Muista pellehermanni ! Peppureikäsi on taas viikon kipeä, jos tuohon rupeat !
Älä sitten TAAS tule tänne itkemään: Auta Sincc, Auta !!
Miehen kanssa kahdestaan kotona, hyvää ruokaa ja jossain vaiheessa saunaan. Sitten varmaan käydään puolenyön aikoihin ajelemassa ja katsellaan samalla raketteja. Mies varmaan ottaa jokusen oluen tai lonkeron, ja itse harmittelen että joudunkin huomenna töihin 😅
Gilddi aion olla tänäkin vuonna ja sitten teen kivat savulohipastat, loistavista, mahtavista itse kerätyistä parhaimmista sienilajikkeista !
Sincc
Pähkäilen et meenkö vielä salille vai jäänkö himaan, en tiiä. Vituttaa tää korona ja kaikki paska. Saas nähä jaksaako sitä ens vuoteen....
Nyt spice girls leffa, sen jälkeen joku dokkari, napapiirin sankarit 2 ja sit nukkumaan. Herään 100-varmasti paukkeeseen yöllä ja todella toivon että saan vielä sen jälkeen unta.
Syödään puolison kanssa illallinen, ja mennään puolenyön tienoilla katsomaan kattoparvekkeelta ampuuko joku raketteja.
En mitään, ehkä voisi runkata tosin eilen tuli 2 kertaa mällättyä niin jaksaisko sitä...
Syödään hyvin, sitten saunotaan. Sen jälkeen takkatuli, lautapelejä, viiniä ja herkkuja aina puolilleöin asti, jolloin mennään bongaamaan raketteja.
Keitän iltakahvit klo. 18.00, kuten joka ilta. Kahvin kanssa poikkeuksellisesti pasteijoita ja unelmatorttua. Myöhemmin illalla nakkeja perunasalaattia. Olutta on, mutta saa nähdä saanko seuraa, tuskin yksin juon yhtään. Vuoden vaihtuessa menen teinien kanssa ulos katselemaan näkyykö raketteja. Lisäksi kirjoitan kirjettä.
Sellane perinne on ollu, et oon alottanu uuden vuoden pelaamalla lemppari videopeliä. :) Pommacia hörpin samalla. Koiralle ostin rauhoittavii, nii oon hänen tukenaan, ku pelkää raketteja. Ny ku ei voi mennä koronan takii maaseudulle vanhempie luo.
Syödään herkkuja ja käydään ruuan jälkeen puistossa lastenkanssa.
Menen isin kanssa saunaan.
t. palstan pellehermanni