Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3v tytön pimpin ympärys punoittaa ja verestää :(

Vierailija
05.06.2014 |

Eilen sanoi, että kutisee. Laitettiin bepanthenia. Nyt piti laittaa taas, huomasin että pimpin alue on punoittava ja veresnahalla. Olisiko bepanthen liian vahvaa limakalvoille? Mikä voisi auttaa? Nyt tyttö on ilman pikkuhousuja ja välillä käydään suihkuttelemassa. Apuja kiitos!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä isä sentään, seksuaalista hyväksikäyttöä?? Missä vaiheessa? Kyllä teillä mielikuvitus laukkaa, ei saakeli soikoon!

Onko outoa, että 3v käyttää yövaippaa? Ei minusta.

Tytön pissa haisi aika väkevältä, kun teki iltapissan. Punoitus on hellittänyt ja tämän yön tyttö nukkuu ilman vaippaa.

Ap

Vierailija
42/44 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa kiinnittää näin kesällä huomiota juoman määrään, jos pissi haisee väkevältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 21:13"]

Voi pyhä isä sentään, seksuaalista hyväksikäyttöä?? Missä vaiheessa? Kyllä teillä mielikuvitus laukkaa, ei saakeli soikoon!

Onko outoa, että 3v käyttää yövaippaa? Ei minusta.

Tytön pissa haisi aika väkevältä, kun teki iltapissan. Punoitus on hellittänyt ja tämän yön tyttö nukkuu ilman vaippaa.

Ap

[/quote]

meillä tuon aiheutti ja aiheuttaa vieläkin joskus (lapset nyt 5 ja 7) yksinkertaisesti liian vahva pissa, mikä johtui liian vähäisestä juomisesta. Ja bebanthem auttoi tässä ongelmassa. Tarkkailepa nestepuolta muutama päivä

Vierailija
44/44 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minä olen pikkupojan äiti joten tyttöjen pulmista en tiedä mitään. Kiva jos vaipaton yö onnistuu, se auttanee asiaa. Käykää kuitenkin huomenna lääkärissä, siitä ei ole ainakaan haittaa. Ja minun 4½v poikani käyttää edelleen yövaippaa vaikka alle 2v päiväkuiva olikin. Ja saa minun puolestani käyttää ihan rauhassa :) .