Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi oman tien kulkija?

Vierailija
31.12.2020 |

Millainen on tuntemasi oman tien kulkija?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ikää melkein 40 vuotta, en ole oravanpyörässä. Hyppäsin siitä pois n.10 vuotta sitten. Omaan vihreät arvot, en kuluta turhaan. Asun vaatimattomasti pienessä asunnossa. En omista autoa, kuljen polkupyörällä.  Harrastan kirpputoreja, ja olen siis mies :)

Etkä ole. Penis sinulla saattaa olla, mutta mies et ainakaan ole.

Ok, korjaan siis : Harrastan kirpputoreja, ja minulla on penis :)

Vierailija
22/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse ole vähän sellainen vapaasielu. Kolmekymppinen sinkkunainen, elän digital nomad elämää matkustellen ympäri maailmaa (maailmantilanteen salliessa). Spirituaalisuus on tärkeä osa elämääni, vietän paljon aikaa meditoiden, joogaan, luen tarotkortteja... Tällä hetkellä toiveena mennä vapaaehtoistöihin vaikkapa puole johonkin villieläinten suojelukeskukseen esim. Borneossa. Samanhenkisen miehen kun vielä löytäis <3

Eli vähän niin kuin kaikki muutkin naiset. Veikkaan et sun ois helpompi elää lesbona, löytäisit toisesta naisesta varmasti samanhenkisen kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ollut koko ikänsä, perhe, omakotitalo. Mutta ei kuulu kirkkoon.

Tossa ei täyty kriteerit.

Määrittele ensin kriteerit. Yksikään vastaus ei minusta vielä kerro yhdestäkään oman tien kulkijasta kuten itse sen tulkitsen. 

Vierailija
24/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse ole vähän sellainen vapaasielu. Kolmekymppinen sinkkunainen, elän digital nomad elämää matkustellen ympäri maailmaa (maailmantilanteen salliessa). Spirituaalisuus on tärkeä osa elämääni, vietän paljon aikaa meditoiden, joogaan, luen tarotkortteja... Tällä hetkellä toiveena mennä vapaaehtoistöihin vaikkapa puole johonkin villieläinten suojelukeskukseen esim. Borneossa. Samanhenkisen miehen kun vielä löytäis <3

Eli ihan perus nainen. Ei mikään oman tiensä kulkija.

Jep ihan perus AV:lainen tämä. Eihän meistä kellään olleen normaalia toimistotyötä tai muuta perusduunia. Kaikki me täällä meditoimme vähintään viisi tuntia päivässä ja olemme viettäneet ainakin vuoden Borneossa...

Vierailija
25/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löydät! :)

Vierailija
26/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse! Olen aina tehnyt mitä olen itse halunnut, en ole piitannut muiden mielipiteistä tai siitä mitä minulta on odotettu. Olen seikkaillut ympäri maailmaa, asunut viidessä maassa, vaihtanut alaa ja ammattia monta kertaa, nelikymppisenä perustin perheen ja asetuin aloilleni koska tapasin ihmisen jonka kanssa se tuntui hyvältä ajatukselta. 

Vierailija
27/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!! Jätin perheeni ja työni n.2vuotta sitten ja muutin Viroon. Rahaa ei juurikaan ole, mutta eihän täältä mitään mukaan saakaan! Kirjat Suomessa, jos tarvii lääkäripalveluita tms. Elämä on stressitöntä! :)

Vierailija
28/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vähän niin kuin kaikki muutkin naiset. Veikkaan et sun ois helpompi elää lesbona, löytäisit toisesta naisesta varmasti samanhenkisen kumppanin.

No pahus vaan, että tunnen olevani hetero.

Vierailija
29/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä!! Jätin perheeni ja työni n.2vuotta sitten ja muutin Viroon. Rahaa ei juurikaan ole, mutta eihän täältä mitään mukaan saakaan! Kirjat Suomessa, jos tarvii lääkäripalveluita tms. Elämä on stressitöntä! :)

Ja minulla oli siis 3 lasta sekä vaimo.

Vierailija
30/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hylkääminen ei ole omantien kulkemista vaan pelkkää kusipäisyyttä.

Vierailija
31/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan perus nainen. Ei mikään oman tiensä kulkija.

Jep ihan perus AV:lainen tämä. Eihän meistä kellään olleen normaalia toimistotyötä tai muuta perusduunia. Kaikki me täällä meditoimme vähintään viisi tuntia päivässä ja olemme viettäneet ainakin vuoden Borneossa...

Mä pyörin Borneossa ja Nairobissa jo 25 vuotta sitten samoilla syillä. Joten ei mitään uutta, paitsi ehkä sille tavis Tiinalle toimistossa.

Vierailija
32/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista henkilöä tällä kysymyksellä oikein haetaan? Sen verran vaihtelevasti vastaukset ovat näkyneet saavan peukutuksia ylös sekä alas. Itse tunnen useammankin oman tiensä kulkijan; toiset vähän enemmän ja toiset vähän vähemmän radikaaleilla toiminnoilla höystettyjä, mutta kuitenkin isoja persoonia.

Vierailija
33/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu työpaikan kuppikuntiin eikä nuoleskele kenenkään persettä. Inhottu.

Inhotaanko häntä noiden valintojen perusteella? Ehkä kysymyksessä on introvertti jota ei p**anjauhanta kiinnosta🤔

Vierailija
34/45 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että vaatii paljon kanttia tässä yhteiskunnassa tehdä tälläsiä ratkaisuja. Nyt minulla on aikaa maalailla ja soitella kitaraa yms. luovaa toimintaa harrastaa.

Vierailija
35/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
36/45 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin risoo tuo jokaisen vastauksen arvostelija ja asioitten määrittäjä.

Vierailija
37/45 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkaannuin kavereistani varmaan jo 9. luokalla. Minulla on oma rikas maailma, ja omat kiinnostuksen kohteet. Luin paljon jo tuolloin, olin jossain omassa sfäärissä. Vaikea selittää. Nyt olen 54 vuotta, ja yhä kuljen henkisesti omilla poluillani, jotenkin syvällä mielessäni. Edelleen vaikea selittää. Olen ajatuksissani, mietiskelen kaikkea mahdollista ja analysoin, jos viitsin. Minä olen kaiken ulkopuolella; työyhteisössä olen jäsen, jonka nimeä tai olemassaoloa ei muisteta. Se on minulle vapauttavaa! Oman (henkisen erillään olon) tien kulkeminen on vain vahvistunut iän myötä. Kaksi lastani ja mieheni ovat yltiösosiaalisia - ja kovin tavanomaisia. Itse joudun peittelemään tätä muista erillään-elämääni. Parasta minulle on, kun pääsen yksin reissuun kuljeskelemaan. Matkalla saan olla yksin, uppoutua omaan maailmaani ja ajatuksiini, samalla intensiivisesti ympäristöä ja ihmisiä tarkkaillen. Tutkin ja etsin tietoa niistä asioista, jotka minua suunnattomasti kiinnostavat. Viimeksi olen etsinyt tietoa italialaisesta ja osin roomalaisesta pitsipöytäliinasta ja pellavalakanoiden historiasta juuriin Italiassa. Ja vähän Espanjassa ja Ranskassa. Tarvitseeko enemmän kertoa oman tien kulkijuudesta? Vai onko tämä autismin kirjoa

Vierailija
38/45 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ollut koko ikänsä, perhe, omakotitalo. Mutta ei kuulu kirkkoon.

Tossa ei täyty kriteerit.

Voihan hän olla vaikka miten paljon oman tien kulkija, mutta silti hänellä on nuo edellä mainitut.

Vierailija
39/45 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma, niin rakastettava ihminen.

Vierailija
40/45 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että vaatii paljon kanttia tässä yhteiskunnassa tehdä tälläsiä ratkaisuja. Nyt minulla on aikaa maalailla ja soitella kitaraa yms. luovaa toimintaa harrastaa.

Eli elää kuten ikisinkkunainen. Tosin se ei vaadi kanttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi