Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uima-altaat ja Kos

Vierailija
05.06.2014 |

Hei!

Perheemme on kesä-heinäkuun vaihteessa lähdössä Kreikkaan Kosille (Blue Lagoon Resort). Lapset kovasti odottelevat erityisesti lämpimiin altaisiin pulahtamista. Lueskelin hotelliarvosteluja netistä, ja pääasiassa brittimatkailijat valittelevat jäätävän kylmistä altaista. Ilman lämpötilahan siellä on jo 30 asteen paremmalla puolella, joten voivatko ne altaat ja miten ihmeessä tosiaan olla kylmiä vai ovatko britit vain herkkähipiäisiä? Aiemmin olemme reissanneet talvisin Kanarialle ja silloin olen toki pitänyt huolta siitä että hotellilla on lämmitetyt altaat, mutta nyt tämä ongelma ei tullut edes mieleeni...

Ja muuten, koskahan asiakasarvio ko. hotellista päivittyy sivuillenne?

Kiitokset!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:20"]

Hei!

Perheemme on kesä-heinäkuun vaihteessa lähdössä Kreikkaan Kosille (Blue Lagoon Resort). Lapset kovasti odottelevat erityisesti lämpimiin altaisiin pulahtamista. Lueskelin hotelliarvosteluja netistä, ja pääasiassa brittimatkailijat valittelevat jäätävän kylmistä altaista. Ilman lämpötilahan siellä on jo 30 asteen paremmalla puolella, joten voivatko ne altaat ja miten ihmeessä tosiaan olla kylmiä vai ovatko britit vain herkkähipiäisiä? Aiemmin olemme reissanneet talvisin Kanarialle ja silloin olen toki pitänyt huolta siitä että hotellilla on lämmitetyt altaat, mutta nyt tämä ongelma ei tullut edes mieleeni...

Ja muuten, koskahan asiakasarvio ko. hotellista päivittyy sivuillenne?

Kiitokset!

[/quote]

Olen itse huomannut, että noissa arvosteluissa britit on aika kärkkäitä. Siis valittavat helposti.

Herkkähipiäistä ne taitaa olla :)

Itse olen lukenut arvosteluja niistä kohteista ja hotelleista joissa olen itse majaillut.

Ja lähes poikkeuksettä, kun näkee arvostelijan kansalaisuuden niin voi jo arvata että onko tulossa hyvä vai huono palaute.

Ja itse olen huomannut kohteissa, että äänekkäimmät öykkärit on valitettavan usein brittejä.

Muutoin tuossa kohteessa en ole ollut, mutta noin yleiseswti Kreikassa ahkerasti (ja myös muualla) niin altaat on noilla säillä lämpimiä.

Joskus oikein paahteisena helteinä niin allasvesi on niin kämmintä, ettei se edes vilvoita. Hyvä, että huomaa kastuvansa :)

t. Mie vaan matkustan ahkeraan

2/2 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Välimerellä harvoissa kohteissa on lämmitetyt altaat. Uima-altaiden lämpötila riippuu matkan ajankohdasta ja ilman lämpötilasta. Alkukaudesta vesi voi olla viileämpää säästä johtuen.  Kesäkuukausina Kreikassa on yleisesti ottaen hyvin lämmintä ja tämä tarkoittaa sitä, että allasvedet ovat myös lämpimiä.

Asiakasarviot päivittyvät heti kun saamme tarvittavan määrän (noin 20 kappaletta) palautteita asiakkailtamme tämän kauden osalta.

Ystävällisin terveisin

Pihla/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla