Miksi tytöt/naiset suhtautuvat paremmin meikkaavaan geneeriseen instagram-kaunottareen positiivisemmin, jos tämä seurustelee naisen kanssa?
Tiedän erään tällaisen. Ulkonäkö on hyvin geneerinen somekaunotar - pitkät hiukset, paljon meikkiä contoureineen, hoikka vartalo ja käyttää tiukkoja napapaitoja, sukii ja heittää hiuksiaan miettien koko ajan ulkonäköään.
Ihmettelin, miten hänen videoissaan ei ole ollenkaan alapeukkuja, sillä usein hänen kaltaisillaan on, vaikka olisivat ihan yhtä mukavan oloisia kuin hänkin. Katselin sitten lisää kyseisen "beiben" videoita, joista selvisi, että on parisuhteessa naisen kanssa.
Miksi naispuoliset hyväksyvät tällaisen "sexybeiben" paljon paremmin, jos tämä seurustelee naisen kanssa?
Kommentit (29)
Oletko koskaan ajatellut, että ehkä ne alapeukut niiden viehättävien heteronaisten sivuilla on mustasukkaisilta miehiltä, jotka eivät siedä sitä, että tämä heteronainen ei suostu juttelemaan heidän kanssaan?
Alapeukkuja ei varmaan anna lesbonaisille, kun nehän on lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut, että ehkä ne alapeukut niiden viehättävien heteronaisten sivuilla on mustasukkaisilta miehiltä, jotka eivät siedä sitä, että tämä heteronainen ei suostu juttelemaan heidän kanssaan?
No just. Miehet tykkäilevät vaikka keiden tuntemattomien kaunotarten kuvista ilman että saavat näiltä mitään vastakaikua. Mies ei ole samanlainen kuin nainen, sitä on monien naisten vaikea ymmärtää. Miehet ovat kautta aikojen saaneet syvää tyydytystä katsellessaan naisten kuvia, kuvista on maksettu ja maksetaan tänäkin päivänä. Se että nykyään instagram tai youtube on paikkoja, joissa kaunotarten kuvia ja videoita voi katsella ei tarkoita sitä, että miesten kiinnostus katsella heitä ja tykkäillä niistä liittyisi siihen, että haluaisivat näiltä naisilta itse huomiota. Näille miehille riittää ne kuvat ja videot, joiden avulla he voivat tyydyttää tarpeensa itse itseään kosketellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just. Miehet tykkäilevät vaikka keiden tuntemattomien kaunotarten kuvista ilman että saavat näiltä mitään vastakaikua. Mies ei ole samanlainen kuin nainen, sitä on monien naisten vaikea ymmärtää. Miehet ovat kautta aikojen saaneet syvää tyydytystä katsellessaan naisten kuvia, kuvista on maksettu ja maksetaan tänäkin päivänä. Se että nykyään instagram tai youtube on paikkoja, joissa kaunotarten kuvia ja videoita voi katsella ei tarkoita sitä, että miesten kiinnostus katsella heitä ja tykkäillä niistä liittyisi siihen, että haluaisivat näiltä naisilta itse huomiota. Näille miehille riittää ne kuvat ja videot, joiden avulla he voivat tyydyttää tarpeensa itse itseään kosketellen.
Voi kuule et tiedäkkään miten paljon mies voi antaa vihaa tuntemattomalle naiselle, jos tämä ei vastaa hänen juttelupyyntöihin! Siksihän monilla viehättävillä naisilla on esim stalkkereita, jotka yrittävät tuhota heidän elämänsä, koska heitä ei kiinnostanut.
Kaikille ei todellakaan riitä pelkästään kuvat ja videot. Jotkut ihan oikeasti alkavat kuvittelemaan, että se nainen on heidän tuleva vaimo eikä nainen vain "tätä tajua" ja sitten alkaa hirveä mustasukkaisuus, jos tämä ei anna huomiota takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule et tiedäkkään miten paljon mies voi antaa vihaa tuntemattomalle naiselle, jos tämä ei vastaa hänen juttelupyyntöihin! Siksihän monilla viehättävillä naisilla on esim stalkkereita, jotka yrittävät tuhota heidän elämänsä, koska heitä ei kiinnostanut.
Kaikille ei todellakaan riitä pelkästään kuvat ja videot. Jotkut ihan oikeasti alkavat kuvittelemaan, että se nainen on heidän tuleva vaimo eikä nainen vain "tätä tajua" ja sitten alkaa hirveä mustasukkaisuus, jos tämä ei anna huomiota takaisin.
Nyt on kyllä paljon värikynää. Eiköhän valtaosa kuitenkin näistä tykkäilijöistä ole niitä jotka tyytyvät katselemaan ja käyttämään omaa kättään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä paljon värikynää. Eiköhän valtaosa kuitenkin näistä tykkäilijöistä ole niitä jotka tyytyvät katselemaan ja käyttämään omaa kättään.
Enhän minä väittänyt, että kaikki olisivat tuollaisia, mutta luulen alapeukutusten olevan enemmän peräisin kuvailemiltani miehiltä, jotka eivät saaneet haluamaansa (tai muuten vain haluavat vihata naisia), kuin että ne olisivat nimenomaan toisilta naisilta.
Ja lisään vielä, että jos kyse on sellaisista paikoista, jonne miehet menee nimenomaan katselemaan kumia ja käyttämään omaa kättä, niin alapeukut ovat VARMASTI miehiltä. Ei heteronaisia tuollaiset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että jos kyse on sellaisista paikoista, jonne miehet menee nimenomaan katselemaan kumia ja käyttämään omaa kättä, niin alapeukut ovat VARMASTI miehiltä. Ei heteronaisia tuollaiset kiinnosta.
Kuvia, ei kumia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut, että elämässä voisi tehdä muutakin kuin katsella meikkaavien sexybeibejen videoita ja vertailla niiden tykkäyksiä?
Oletko ajatellut, että elämässä voisi tehdä muutakin kuin lueskella Aiha vapaan aloituksia, jotka eivät kiinnosta?
Mutta täähän on tosi kiinnostava aihe, ainakin mulle, monestakin syystä! Nää on niin kaukana mun arjesta ja ajatuksista. En esimerkiksi hahmottanut, mitä tarkoitetaan geneerisellä kaunottarella, en ole aiemmin törmännyt termiin. Kuvasit täydellisesti keskivertoteinitytön, mutta mainitsemasi tyttö on varmaan iältään vähän vanhempi, kun kerran on parisuhteessakin.
Mielestäni suhtaudun teinityttöihin ihan yhtä hyväksyvästi kuin muihinkin ihmisiin, vaikka totuuden nimissä on pakko tunnustaa, että on kovin vähän yleisiä, yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Seksibeibeinä en osaa ajatella heitä, sori siitä. En kyllä yleensä kiinnitä huomiota ihmisten seksuaaliseen suuntautumiseen muutenkaan, ellei sitä nyt ihan naamalle hierota.
Olen itse jo ohittanut tuon vaiheen, jossa "suitaan ja heitetään hiuksia, käytetään paljon meikkiä ja tiukkoja napapaitoja", niin en osaa noilla spekseillä vielä ajatella, onko henkilö mukavan oloinen vai ei. On se aika herttainen vaihe tietysti, ja kuuluu kehitykseen. 💕
Hyväksyn vastaavassa vaiheessa olevat teinipojatkin tietysti, vaikka myönnän, että usein hampaitani kiristellen. Tytöt ovat jotenkin kivoja kaikessa ulkonäkökeskeisyydessään elämää harjoitellessaan, mutta mitä varten pojat harjoittelevat öyhöttämistä ja möykkäämistä?
Olen eri kuin se jolle vastasit.
Intersektionaalinen feminismi?
Nainen ei meikkaa miellyttääkseen toksista patriarkkaa, eli sortajaansa.