Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako muita itkettää Sia:n Chandelier-musavideo?

Vierailija
05.06.2014 |

Mulla tulee joka kerta itku kun sen näen ja kylmät väreet. Ihan uskomattoman hyvä tanssija tämä Maddie Ziegler!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
82/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten luulin, että siinä lauletaan turkiksi. Piti oikein pitkään ja tarkkaan kuunnella, ennen kuin erotin, että per..le, sehän laulaa englanniksi. Venyttää sitä chandelieriä ihan oudosti. Ja kumminkin englannin kieltä puhuu äidinkielenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian the Greatest saa mut itkemään. Se on omistettu Orlandon joukkosurman uhrien muistolle. Musiikkivideo tuo kylmät väreet, Maddie on upea ja biisi uskomattoman hyvä. Pidän kyllä paljon Sian muistakin biiseistä ❤️

Vierailija
84/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten luulin, että siinä lauletaan turkiksi. Piti oikein pitkään ja tarkkaan kuunnella, ennen kuin erotin, että per..le, sehän laulaa englanniksi. Venyttää sitä chandelieriä ihan oudosti. Ja kumminkin englannin kieltä puhuu äidinkielenään.

Australian englantia...

Vierailija
85/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
86/87 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa, se tanssi on jotain niin ihmeellistä.

Vierailija
87/87 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sia on kyllä loistava artisti. Paljon hyviä kipaleita tehnyt, eikä pahemmin toista itseään. Omasta mielestäni kaikkien aikojen paras naislaulaja. Sia ei ole paljon julkisuudessa koska ei kestä liiallista esillä oloa. Hänellä on ollut pahoja masenuskausia, ja siksikin viihtyy vähän erakkona. Ääni on todella persoonallinen ja jäljittelemätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän