Alkaako muita itkettää Sia:n Chandelier-musavideo?
Mulla tulee joka kerta itku kun sen näen ja kylmät väreet. Ihan uskomattoman hyvä tanssija tämä Maddie Ziegler!
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:02"]Kun kuulin tämän biisin ekan kerran pari viikoa sitten, luulin että tässä laulettiin välillä ruotsiksi, se chandelier lausutaan siinä jotenkin niin, että luulin sitä ruotsinkieleksi. Tuon Sian lausuminen on kyllä muutenkin välillä todella outoa, niinkuin sillä olisi peruna suussa. Ihan biisi ja artisti kyllä muuten.
[/quote][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 06:49"]Lähinnä ärsyttää Sian tapa lausua "sändelöö, sändelööö".
[/quote]
Sia on ausseista, siksi aksentti!
[/quote]
Minä en tarkoittanut pelkkää aksenttia, vaan välillä se lausuu laulaessaan sanoja niin, ettei niistä meinaa saada mitään selvää. Ei se ole aksentista kiinni, vaan se on sen tyyli.
Tämänkin biisin alussa sen huomaa. On muuten loistava biisi ja video.
Oooh, onpas ketjuni elänyt omaa elämäänsä! Yhä itkettää ko. niisi ja Maddyn tanssi :)
ap
Oksettaa paremminkin,tulee jotenkin mieleen että pedofiilit on innoissaan tästä videosta.
On kyllä samaan aikaan ihana, ahdistava ja surullinen biisi ja video. Oon koittanu tota tarinaa tulkita mutten saanut oikein mitään selville. Vielä siitä nudepuvusta, mun mielestäni se sopii täydellisesti videoon, jonka luultavasti kuuluukin olla vähän ahdistava, pelottava ja kummallinen omalla tavallaan.
Ei, minusta se on kuvottava. Ahdistaa, tekee pahaa, en halua katsoa.
Se biisi kertoo RYYPPÄÄMISESTÄ.
Mun mielestä se video pilaa omalta osaltaan kappaletta ja se lapsi ei vaan sovi lauluun jossa lauletaan "one two three, one two three drink" :D
Joo lapsi on taitava jnejne (mutta myös ihan sairaan pelottava tolla videolla)
Wikipediassa pidemmät sepustukset mistä Chandelier kertoo. Ei vanhempien alkoholismista vaan nuoren naisen biletyksestä ja "kuolemattomuudesta". Kirjoitti biisin eka Beyoncelle tai Rihannalle.
Tässä biisin alkua ja musta on lähinnä mautonta laittaa lapsi musiikkivideolle joka kertoo "kreisibailaamisesta"
Party girls don't get hurt
Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down
I'm the one "for a good time call"
Phone's blowin' up, they're ringin' my doorbell
I feel the love, feel the love
[Pre-Chorus]
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 drink
Throw 'em back, 'til I lose count
[Chorus]
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
But I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
On for tonight
Sun is up, I'm a mess
Gotta get out now, gotta run from this
Here comes the shame, here comes the shame
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:43"]Outoa, ettei Sia tuon Ellen-esiintymisen jälkeenkään halua kääntyä kohti kameraa/yleisöä/Elleniä. Miksi jatkaa seinään päin seisomista performanssin jälkeen?
[/quote]
Koska Sialla on Gravesin tauti. Hän ei halua näyttää kasvojaan julkisuudessa (pullistuneita silmiä tms)
Mä näen sen videon todella taiteellisena ja pikkuneidin aivan mielettömän taitavana tanssijana. Mitä useammin videon näkee, sitä paremmin se aukeaa. Musiikkia ja tanssi on yhtä, tytöstä hehkuu mieletön karisma. Että voi ymmärtää taidetta, on varmaan oltava myös itse herkkä ja taiteellinen vaikka ei lahjojaan toteuttaisikaan. Suuri artisti ja hieno teos :) T:Isä
Ihan sairaan hyvä mutta haluaisin tietää mistä se musiikkivideo kertoo
Mä katson kuunnellessa aina sitä toista videota, jossa näkyy vaan se peruukki ja vaatteet. Niiiiin ihana kappale, vaikka sanoitus onkin surullinen. Voin kuunnella tunninkin yhtäsoittoa aina alusta.. Lueskelin kerran siinä kuunnellessani videon kommentteja tosi pitkälle ja siellä joku kertoi (en siis tiedä pitääkö paikkaansa), että Australiassa "swing from the chandelier" tarkoittaa hirttäytymistä.
Neideille tuttu sana taide? Ja ei näytä naamaansa enään sillä sanoi että ei kukaan saa olla enääm omaitsensä... ihan totta. Video oli taidetta ja modernia tanssia..
Laulu kertoo Sian alkoholismista ja itse "tunnen" Sian ja tämä ei ole todellakaan julkisuustemppi tai rahaasia sillä Sialla on ihan älyttömästk rahaa sen takia että hän on kirjottanut niin monta hittibiisiä ja Sia rakastaa Maddietä ylikaiken ja Maddie sano että Sia on niinkun toinen äiti hänelle. Mua suututtaa lukea näitä viestejä kun ette ilmeisesti tietä noista kahdesta yhtään mitään!
Mä luulin, että Sia on joku parikymppinen laulajatar, mutta hän onkin lähes 40v.
Ei kyllä äänestä uskoisi ja noista biiseistä. Jotenkin hienoa, että pystyy menestymään ja tulemaan tunnetuksi, vaikka onkin jo ikää eikä tunge naamaansa joka lehteen. Hieno biisi, video on kyllä jotenkin pelottava minun makuuni.
Jotku puhuivt siitä miten Sia ei katso yleisöön jne. Sia: lla on jokin sairaus ,en muista nimeä mutta se saattaa laueta monessa eri tilanteessa. Esim. Pelkotilassa. Kohtauksia on erilaisia yksi kamalimmista on että silmät voivat "pullistua" päästä. Ja tykkään musavideosta tosi paljon, osaan tanssin jo ulkoa :D
En mä itke, mutta haltioissani olen. Olen katsonut sen ties miten monta kertaa, mutta en kyllästy siihen ikinä! Maddie on ihan uskomaton ja biisi on myös todella kaunis.