Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitkö naapureille lempinimiä?

Vierailija
05.06.2014 |

Niin eli keksitkö naapureille (jos niitä teillä on) lempinimiä ja jos keksit niin laita nimiä tulemaan! :)

Itse keksitään mieheni kanssa ja meidän pihalta löytyy mm. pihapoliisi, läskit, pihatontut, hörhö ja superäiti

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ex-naapurin nimesin Junttieinariksi.

Vierailija
22/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissamme on Höpölä (palveluasuntola, asukkaa käyttäytyvät enemmän tai vähemmän höpösti), Kurppa (todella kuiva ja kärttyinen vanha akka, joka kailottaa kännykkäänsä ja arvostelee ja haukkuu kaikkia ja kaikki) ja Kiva Naapuri (ei varmaankaan tarvi selittää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:01"]

Pakastaja-Elvi

[/quote]

Eräillä on myös pakastaja-Kaisa...

Vierailija
24/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serranot. Iso lauma aikuisia ja lapsia, todella kova äänisiä ja pitäävät suurta elämää piha piirissä. Ja ihan ovat perin suomalaista väkeä. En ole varma ketkä kaikki siinä asuu, vaikka kova naapuri kyttä olenkin :D Mun nimi voiskin olla "verho", sen verta verho heiluu kun oon kotona yksin ja on tylsää.

Vierailija
25/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapoliisi, Rambo, Viikinki, Makkaramies, Ministeri, Flanders ja Al-Qaida.

Vierailija
26/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pinko" (ylipirteä, nipo bisnesnainen), "Vässykkä" (laiskanpulskea perheenisä, joka selkeästi tossun alla), "Venakko" (noh, venäläinen nainen), "Ääliö" (rehvasteleva-muka-menestyvä-perheenisä, joka joka välissä tuo esiin rahallisen omaisuutensa määrää ja upeaa elämäntyyliään..)

Vierailija
27/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The grumpy guy" ja "The grumpy old guy" ja sitten on myös Soodastreamit ja "ne haukkuvien koirien ihmiset".

Vierailija
28/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on samat naapurit

Vierailija
29/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on samat naapurit

Vierailija
30/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylämummo, läski koiranulkoiluttaja, psykopaatti.

Vierailija
31/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYYLÄ

Vierailija
32/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rivarissa on "yksinäinen mies", "sitikkakuski", " äkänen mies" ja "juopponainen". Huvittaa jotenki nyt äärellä että miehen kans tosiaan aina puhutaan heistä noilla nimillä :D. Vaikka suku tai jopa etunimetkin tiietään.

Vierailija
33/83 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisella asui ennen samassa talossa Alakerran Känniääliöt. Itsellä asuu pihapiirissä C-rapun Juopot. Naapurissa asuu Sisällä Polttava, joka toivottavasti sai viimein varoituksen ja Eroahdisteinen, eli siis jatkuvasti ulvova koira, jota käy sääliksi. Pihapiirissä liikuskelee myös Hihhulinainen, joka on todella hihhuli isolla Hoolla, mutisee aina minut nähdessään helvetistä, ilmeisesti olen Saatanasta. Läheisessä omakotitalossa asuvat Omput, joilta aina saa syksyllä omppuja postilaatikon viereisestä korista, tiedän heidän nimensäkin, ollaan ihan hyviä tuttuja, olen jopa käynyt heidän luonaan kahvilla, mutta omppuina pysyvät.

Mun kanssa samassa rapussa asuu Nakunaapuri, joka on joskus tuulettanut myös pitkin pihaa aamutakissa, jota ei ole sidottu kiinni ja alla on... Normaalisti makailee sängyllään alasti, ei siinä mitään, omassa kodissa saa olla miten vain, mutta tarkoituksella välillä vetää verhoja pois edestä niin että liikkeeseen havahtuu ja jää tuijottamaan. Itseäni lähinnä huvittaa, mutta vierailemassa ollut sisko sai kerran paskahalvauksen kun näki eikä meinannut uskaltaa jäädä yöksi. :D Tässä ehkä huvittavinta on se, että jos mulle jotain nimeä täällä on annettu, oon varmaan Nakunaapuri nro 2. Oon nimittäin aika huoleton omassa pukeutumisessa kotona. En tarkoituksella esittele, mutten myöskään pue päälle pelkästään sen takia, että haen keittiöstä vettä tms.

Vierailija
34/83 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossa vaikuttavat Bussikuski ja Juoppo Bussikuski, jonka nimi on sittemmin vaihtunut muotoon Entinen Bussikuski, ei varmaan tarvitse selittää miksi.

Vierailija
35/83 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ahkerasti käytössä naapurien koirien nimet (jostain syystä ikinä tullut kysyttyä naapurien itsensä nimiä)

Esim: tinon isäntä, nallen emäntä yms...

Vierailija
36/83 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökimuija (röökillä taukoamatta, vitutti), Kehari (luulin monta vuotta oikeasti kehitysvammaiseksi ulosannin takia, mutta kerran kuulin kun puhui jollekin ihan normaalisti), Sitruuna (kiukkuinen koko ajan ja kaikessa toista mieltä), Läskimies, sen ja sen äiti/ isä

Vierailija
37/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista puhumme yleensä sukunimillä, mutta eräs herra on aina ja ikuisesti Voiveitsimies :)

Vierailija
38/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin kiljuva laps on ristitty kiljukaulaksi.

Vierailija
39/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi naapuri, joka ei vastaa vaikka tervehdin, on saanut lempinimen suupaltti. Yksi lähitalon outo yksinään höpöttäjä on nieltään humanoidi, koska epäilimme hänen puhuvan emoaluksen kanssa.

Vierailija
40/83 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peränaapuri, alakerran naapuri, Ne jolla on kolme koiraa, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi