Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapset saa harrastaa mutta minä en pääse uimahalliin?

Vierailija
31.12.2020 |

Ikära sismia. Uiminen on ainoa liikuntamuoto mitä haluan tehdä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevätkö lapset uimahalliin?

Vierailija
2/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Facebookin eri naistenryhmien T eksynyt palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapset saa harrastaa?

Vierailija
4/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä pääse lapset harrastamaan, kun kaikki paikat on suljettu. Paitsi yksityiset AIKUISTEN kuntosalit jne.

Ulkona on mahdollista myös uida ja monessa paikassa ei tarvitse tehdä edes avantoa, kun vedet eivät ole jäässä.

Vierailija
5/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt yli vuoteen uimassa ja nyt kun en pelkää koronaa enää niin en pääse uimaan. Täällä lapset saa kuitenkin edelleen harrastaa niin se on väärin miksen minä saa

Vierailija
6/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt yli vuoteen uimassa ja nyt kun en pelkää koronaa enää niin en pääse uimaan. Täällä lapset saa kuitenkin edelleen harrastaa niin se on väärin miksen minä saa

Jos et ole vuoteen käynyt uimassa, niin samalla voit olla toisenkin vuoden ilman uimahalleja. Kesällä järveen pulikoimaan!

Vierailija
7/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uimahalli täällä auki kyllä ja kävinkin uimassa siihen saakka, kunnes alkoi laskettu aika olla vähän liian lähellä, että olisi uskaltanut. Nyt synnytyksen jälkeen en ole vielä käynyt, koska tulehdusriski, mutta ehkä sitten kun kaikki paikat on kunnossa, voisi ottaa vähän omaa aikaa ja käydä uimassa.  Vauvauinnista olen myös haaveillut, koska vauveli on samanlainen "kala" kuin minäkin, mutta tuskinpa järjestetään. Eiköhän muutkin pienten vauvojen äidit huolehdi siitä, että liikkuvat ihmisten ilmoilla vain terveenä ja pitävät huolta turvaväleistä, mutta ne eläkeläiset, joita uimahallissa päivisin pörrää, tuntuvat aina köhiväni, että jos jotain pitää pelätä, niin just niitä riskiryhmäläisiä :/

Lasten harrastuksista en muuten tiedä, mutta kyllä ne kuntosalitkin auki on. Koronatilanne täällä perähikiällä vielä toistaiseksi vakaa, ellei se Helsingistä bussilla tullut koronapositiivinen sitten ole tartuttanut tautia kaikkiin muihin matkalaisiin ja ne Vuokatista tartunnan hakeneet loppuihin.

Vierailija
8/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Facebookin eri naistenryhmien T eksynyt palstalle?

En

Vierailija
9/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan uimaan!