Mitä teidän pakastimesta löytyy?
Meillä: 4 pussia pakasteranskalaisia, 2 rasiaa mansikoita, 1 rasia mustikoita, 3 pussia hernemaissipaprikaa, 1 laatikko karjalanpiirakoita ja 2 litraa jäätelöä. Ei vauvoja.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 03:04"]istukka. synnytyksestä kohta 6kk
[/quote] kastukki
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:58"]Onko tämä jotain aikuisviihdettä?Täällä on joku potkija-uhoilija.Ja sanojen vääntelykisa.??
[/quote] Älä pelle vedä mua tähän mukaan. Voin näyttää sullekkin mun thaipotkutaidot. Tuuppa huomenna kaisaniemen tarjoustalon eteen niin näytän sulle närhen munat.
[/quote]hohhoijjaa.
lasten talvella kuolleet hamsterit. jokohan se maa ois sulanu sen verran että pystyis hautaamaan?
Jääpaloja, jauhelihaa, vihanneksia, peruna-sipuli-sekoitus ja yks hyllyllinen tissimaitoa... Ja 1 jätski! Ei vitsi, olin unohtanut! Pitäiskö herkutella huomenna kun oli hellettä luvattu ;)
No, koiran kanansiipiä, mutta en ole itse teurastanut. Joskus on ollut gerbiili, kun kuoli talvella, eikä voinut haudata. Mutta ei sitten muuta epämääräistä löydy.
jes hellettä, huomenna otan aurinkoa. :)
Epäilisin että viitisen pussia pakastevihanneksia, kaiken maailman sieniä, joitain marjoja, kissanminttua, pakastettuja ateriantähteitä kerta-annoksina. Jääpalapusseja.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:33"]
Epäilisin että viitisen pussia pakastevihanneksia, kaiken maailman sieniä, joitain marjoja, kissanminttua, pakastettuja ateriantähteitä kerta-annoksina. Jääpalapusseja.
[/quote]
ai niin ja sähköputkimies.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:09"]Meillä: 4 pussia pakasteranskalaisia, 2 rasiaa mansikoita, 1 rasia mustikoita, 3 pussia hernemaissipaprikaa, 1 laatikko karjalanpiirakoita ja 2 litraa jäätelöä. Ei vauvoja.
[/quote]
Naapurin Pertti.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:57"]
Meillä on makaronilaatikkoa, jauhelihapihvejä, kik-herneitä, mung-papuja, anoppi, pakastevihanneksia, keittojuureksia, tyrnimehua, banaaninpaloja ja pakastepullia.
[/quote]
Haaaa!!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:57"]
Meillä on makaronilaatikkoa, jauhelihapihvejä, kik-herneitä, mung-papuja, anoppi, pakastevihanneksia, keittojuureksia, tyrnimehua, banaaninpaloja ja pakastepullia.
[/quote]
Haaaa!!
[/quote]
niin, BUSTED!!! kuka hullu pakastaa MAKARONILAATIKKOA?!!!!?
Meillä pakasteessa on myös ruummis
hamsterin, odottaa hautausta. Kuoli talvella ja en ole vielä ehtinyt haudata.
Lihoja, ruhoja, luita, lapoja, paisteja mitä näitä nyt on
Vauvanjalkoja! (HK sininen lempinimi jos joku ei tiedä).
bada-bum!
5 vauvaa ollut jo 10 vuotta. Pitäs miehen kanssa varmaan laittaa sulamaan kun ei muuta ruokaa täksi viikoksi enää ole
Kauheat määrät äidin poimimia marjoja ja sieniä, pakastevihanneksia, yksi pizza, jääpaloja, pakastettua makaronilaatikkoa... En keksi muuta. :) Mutta siitä häkkikellarin pakastearkusta ei sitten puhuta sen enempää...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 02:58"]Onko tämä jotain aikuisviihdettä?Täällä on joku potkija-uhoilija.Ja sanojen vääntelykisa.??
[/quote] Älä pelle vedä mua tähän mukaan. Voin näyttää sullekkin mun thaipotkutaidot. Tuuppa huomenna kaisaniemen tarjoustalon eteen niin näytän sulle närhen munat.