Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä haluaa alistua

Vierailija
31.12.2020 |

Bdsm

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen ja tee tyttöystäväsi onnelliseksi. Nainen, jolla on edes joku pieni kink on aarre, koska sen pohjalle voi loputtomasti kehittää.

Vierailija
2/32 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Samaa mieltä. Meillä suuntautuminen myöskin bdsm, ja vielä 20 vuoden jälkeenkin olen loputtoman kiinnostunut vaimostani, ja rakastunut häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dudes, Juuri noin... Meillä kanssa sama ja rakkaus sen kuin roihuaa. Aivan mahtavan vapauttavaa kun toinen uskaltaa avautua. BDSM aviossa jo 16v ja sänkykamarissa kaikenlaista. Pikku vinkeistä koko homma alkoi, kannattaa antaa toiselle tilaa olla oma itsensä.

Vierailija
4/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei koskaan lämmennyt tuolle, ei pienemmistä eikä isommista vihjeistä. Toivottavasti vielä löytyy mies, joka lämpenee.

Vierailija
5/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset haluaa - ja miehet myös. Mutta sitten pitää vain itsellä olla halua antaa sitä piiskaa tai vuorotella. Vastahakoinen piiskaaja ei varmaan kummankaan tarpeita täytä.

Vierailija
6/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ei koskaan lämmennyt tuolle, ei pienemmistä eikä isommista vihjeistä. Toivottavasti vielä löytyy mies, joka lämpenee.

Todella typerä mies. Haluatko oikeesti? Mistäpäin olet? Tarjolla ois sitomista piiskaa + muuta kivaa

Vierailija
7/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä mies. Haluatko oikeesti? Mistäpäin olet? Tarjolla ois sitomista piiskaa + muuta kivaa

Hänellä ei kai vaan ollut mielikuvitusta, oli todella vaivaantunut, ehdotin sitten mitä tahansa. Esim paneskelu ulkoilmassa ei innostanut häntä yhtään. Kerran sain hänet suostumaan lemmenhetkeen lintutornissa, mutta hän oli siitäkin tosi vaivautunut.

Ei sellaisesta nauti, jos toinen on ihan hermona.

Olen Turusta.

Vierailija
8/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei kai vaan ollut mielikuvitusta, oli todella vaivaantunut, ehdotin sitten mitä tahansa. Esim paneskelu ulkoilmassa ei innostanut häntä yhtään. Kerran sain hänet suostumaan lemmenhetkeen lintutornissa, mutta hän oli siitäkin tosi vaivautunut.

Ei sellaisesta nauti, jos toinen on ihan hermona.

Olen Turusta.

En ymmärrä luonto ympärillä ihan mahtavaa. Myös luonnosta saatavat apuvälineet on hienoja käyttää.

Tre

Vierailija
9/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö piiskan saannista sitomisesta?

Vierailija
10/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” ” ” Tyttöystävä haluaa alistua ” ” ”

No eikun kaverit koolle ja gangbang !

Vierailija
11/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool!

Vaikka olisit suhteellisen vanilja (allekirjoittaneen kumppani on) niin todennäköisesti opettelemalla dominointia vahvistat myös omaa itsetuntoasi.

Itse alistujana/alistettavana kiihotun hyvin pienistäkin käskytyksistä, piiskaaminen muuten vaan ilman henkistä dominanssia on latistavaa ja pilaa omasta mielestä tunnelman.

Tunnelma itselleni (opetelkaa toisianne ajan kanssa) rakentuu pienistäkin eleistä ja sanoista, kuten ”polvistu” ja ”katsekontakti” yms. Partnerin ohjaus.

Tänäänkin simppelisti mies ohjasi minut käskien masturboimaan itseäni, pisti peniksen suuhuni ja kidutti rintojani vaihtelemalla kosketuksen vahvuustasoja (olen masokisti) ja jouduin orgasmoimaan ennen kuin sain palkaksi itse yhdynnän.

Juuu noooow, variaatio sängyssä best.

N32

Vierailija
12/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että edes kevyt dominointi olisi monelle miehelle mahdollista. Miehen alkukantainen perusvietti pitäisi olla peniksen työntäminen naiseensa. Se on jo itsessään dominoivaa. Eikö siitä olisi helppo jatkaa? Komenna nainen polvilleen lattialle. Jalkaterät pakaroiden alle, polvitaipeet haaralleen. Selkä suorana. Huomaat, että suu on sopivalla korkeudella nautintoa varten. Alistuva nainen kiihottuu tässä asennossa, palvellessaan miestään.

En osaa sanoa, voiko mies oppia nauttimaan piiskauksesta. Voi se olla mahdollista. Omalla kohdalla tämä meni vähän toisella tavalla. Kerroin melko pian seurustelun alettua, panon jälkeen sängyssä, että minun on pakko saada piiskata sinua. Olin varma, että tähän tämä alkava suhde sitten päättyi... kävelisin ulos yksin. Itkisin ehkä matkalla poikkeavuuttani. Tuohon aikaan sadismi oli luokiteltu sairaudeksi. Mutta hän halusikin heti kokeilla. Asettui syliini, aloin läimimään kämmenellä pakaroille. Piiskakin toki sitten ostettiin, ja niin meidän rakkaustarinamme alkoi.

Vierailija
13/32 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tyttöystävän taipumus ongelma? Jos on, niin siihen kyllä lääkkeet löydetään, eikä tahdo enää koskaan alistua, ainakaan sinulle. Vinkkinä tiukka sidonta ja tarpeettoman isot dildot ja lujat otteet. Muista, ei turvasanaa.

Siis vinkki oli vain, jos et missään nimessä halua lähteä jatkuvaan ja toistuvasn alistumis/alistamis "leikkiin".

Vierailija
14/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten meni? Vieläkö haluaa?

Vierailija
15/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin vaimo haluaa useamman kerran viikossa että sidon hänet käsistä ja jaloista kiinni sänkyyn, vibraan ja nain häntä niinkauan kuin haluan. Ekoilla kerroilla tuntui vähän oudolta, mutta ei enää. Onhan se kiva hoidella illalla muutamaan kertaan orgasmi itselle ja vaimolle. Tuossa on sekin hyvä puoli että tykkää ottaa suihin kun on vibra haarovälissä ja tarjoan kalua puoliväkisin suuhun.

Vierailija
16/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten puhumista kokeillut?

Vierailija
17/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että edes kevyt dominointi olisi monelle miehelle mahdollista. Miehen alkukantainen perusvietti pitäisi olla peniksen työntäminen naiseensa. Se on jo itsessään dominoivaa. Eikö siitä olisi helppo jatkaa? Komenna nainen polvilleen lattialle. Jalkaterät pakaroiden alle, polvitaipeet haaralleen. Selkä suorana. Huomaat, että suu on sopivalla korkeudella nautintoa varten. Alistuva nainen kiihottuu tässä asennossa, palvellessaan miestään.

En osaa sanoa, voiko mies oppia nauttimaan piiskauksesta. Voi se olla mahdollista. Omalla kohdalla tämä meni vähän toisella tavalla. Kerroin melko pian seurustelun alettua, panon jälkeen sängyssä, että minun on pakko saada piiskata sinua. Olin varma, että tähän tämä alkava suhde sitten päättyi... kävelisin ulos yksin. Itkisin ehkä matkalla poikkeavuuttani. Tuohon aikaan sadismi oli luokiteltu sairaudeksi. Mutta hän halusikin heti kokeilla. Asettui syliini, aloin läimimään kämmenellä pakaroille. Piiskakin toki sitten ostettiin, ja niin meidän rakkaustarinamme alkoi.

Ei välttämättä.  Kun on perusteellisen feminismikasvatuksen saanut, niin on oppinut jo lapsesta, ettei naisen minkäänlainen edes puolittainen alistaminen ole suotavaa.

Vierailija
18/32 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.  Kun on perusteellisen feminismikasvatuksen saanut, niin on oppinut jo lapsesta, ettei naisen minkäänlainen edes puolittainen alistaminen ole suotavaa.

Tuohon vetoominen on täyttä paskaa. Mies joka ei saa naiselle kuria on nyhverö. Nainen nauttii kun tietää paikkansa kyllä näin on. Ja ne naisen kiukuttelu on sitä et ne tahtoo piiskaa ja sit seksiä.

Vierailija
19/32 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismikasvatus on toki reitti ikuiseen kadotukseen. Mutta olikohan tässä nyt toksista maskuliinisuutta? 😀 Seksin pitää perustua molemminpuoliseen suostumukseen.

Vierailija
20/32 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut tuollaisen kasvatuksen naisten keskellä ja naistenlehtiä lukien. Siellä maalaillaan ihan erilaista kuvaa, mitä naiset mieheltä odottavat. Onneksi tajusin tuon edes myöhään, kuin en milloinkaan, ja nyt naiset olleet tyytyväisiä. Kyllä sille hellyydelle ja tasa-arvolle on silti oma paikkansa, kohtaamieni naisten kanssa se ei vain ole ollut makuuhuone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän