Helvetin Ruutu+, älkää vaan tilatko!
Ajattelin tässä kesäloman ratoksi, että olisi mukava katella netistä ohjelmia ja huomasin, että Ruutu mainostaa, että voi kokeilla Ruutu+ -palvelua ensimmäiset 30 päivää veloituksetta. Menin sitten typeränä ihmisenä rekisteröitymään. Luottokorttia minulla ei ole, niin maksutavaksi piti valita verkkopankki, jolloin palvelu ohjautui verkkopankkiin ja oli minulta vailla 29 euroa! Selvisi, että verkkopankkiasiakkaille "ilmainen kuukausi" tarkoitti: osta viisi, saat kuudennen ilmaiseksi". Vituttaa. Kenen mielestä "kokeile ensimmäiset 30 päivää veloituksetta" on sama asia kuin tilaa 5 kk saat kuukauden kaupan päälle??? Sapettaa tuollainen harhaanjohtaminen.
Kommentit (48)
Ruudusta voi kattoa myös ilmasta sisältöä, kuka tietää kuuluikohan Mustat lesket siihen?
Plus-kusetuspalvelu vaatii rekisteröitymisen.
ap
Mä otin laskulla kun en halunnut laittaa kortin nroa tuonne - sain ilmaisen kuukauteni. Hetu piti tosin laittaa, tsekkasivat varmaan luottotiedot.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:59"]
Ruudusta voi kattoa myös ilmasta sisältöä, kuka tietää kuuluikohan Mustat lesket siihen?
Plus-kusetuspalvelu vaatii rekisteröitymisen.
ap
[/quote]Mun mielestä ainakin silloin kun sarja alkoi, mainostivat juuri sillä että nyt voi katsoa ennakkoon rekisteröitymällä ruutu+:aan ja saa myös ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:59"]
Ruudusta voi kattoa myös ilmasta sisältöä, kuka tietää kuuluikohan Mustat lesket siihen?
Plus-kusetuspalvelu vaatii rekisteröitymisen.
ap
[/quote]Mun mielestä ainakin silloin kun sarja alkoi, mainostivat juuri sillä että nyt voi katsoa ennakkoon rekisteröitymällä ruutu+:aan ja saa myös ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.
[/quote]
Jos valitsee laskun niin tuleeko jokin tietty ajanjakso maksettavaksi (kuten verkkopankilla 6kk) ja voiko sitä perua kuukauden jälkeen? Laskulla olisi siis saanut ilmaisen kuukauden? Koitin etsiä sivuilta tietoa, mutta eihän niistä saanut mitään tolkkua.
ap
Kyl mä sain vielä 2 viikkoa sitten ihan ilmaisen kokeilun.. Oot tehny jotain väärin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:07"]
Kyl mä sain vielä 2 viikkoa sitten ihan ilmaisen kokeilun.. Oot tehny jotain väärin.
[/quote]
Minkä maksutavan valitsit?
Mulla on visa electron joka ei ole luottokortti mut kyllä mä aina olen pystynyy tilaamaan kaiken vaikka pyydetään luottokortttia ja ruutu+ sain myös sillä kuulaudeks ilmatteeksi! Ja oli vielä hyvä kun peruutin sen 5 päivää enenn loppumista etten unhoda niin tili säilyi vielä silti sen 5 päivää!
Kokeilin myös sen ilmaisen kuukauden ja yksi maksullinen kuukausi lipsahti mukaan, koska en ehtinyt perua ajoissa. Luottokortilla maksoin. En kyllä voi suositella tuota Ruutu+ -palvelua ollenkaan. Todella huonosti kiinnostavaa sisältöä tarjolla ja lisäksi pätkii usein mitä muut netti-tv -palvelut eivät ainakaan itselläni tee. Esim. Netflix on todella paljon parempi, vaikka onkin kuukaudessa pari euroa kalliimpi.
Mä just lopetin mun ilmaisen kuukauden. Kiitos tän ketjun niin muistin perua!! Toimi. Muistaakseni laskun valitsin.
Mä rekisteröidyin, ja sain lopulta myös sen ilmaisen kuukauden, mutta multakin se meinasi veloittaa sen 29 euroa. Oiskohan ollut niin, että jos ei halunnut antaa luottokorttitietoja vaan valitsi muun maksutavan (verkkopankin), ei ilmaista kuukautta saa. Sitten kun annoin kortin tiedot, sain sen ilmaisen kuukauden. Mitään en ole kylä sillä tehnyt, pitääkin muistaa perua...
Aivan naurettavaa pelleilyä koko palvelu. Miksi asioista pitää tehdä noin monimutkasia? Tuohan on puhdasta petosta asiakasta kohtaan. Ensin lupaillaan vaikka jos mitä, ja kun asiakas on saatu rekisteröitymään, aletaan perumaan luvattuja etuja.
Pysykää kaukana tuollaisista pellepalveluista.
Samanlaiset kokemukset asiasta. Kyllä että tietyillä aloilla toimijat saavat johtaa kuluttajia harhaan sen kuin ehtivät. No, meidän perhe ei ainakaan noihin enää lankea.
Mä en suosittele myöskään! En saanut yhtään ohjelmaa katsottua kun iPad ei oikein jaksanut pyörittää jatkuvien mainosten takia :( Peruin ajoissa - silti nappasivat tililtäni seuraavan kuun maksun ja väittivät siellä asiakaspalvelussa että ei ole muka saaneet ilmoitusta? Laitoin todisteeksi sähköpostin jolla irtisanoin, eivät edes pahoitelleet tapahtunutta, rahoja en myöskään saanut takaisin. Netflixiä itse suosittelen :)
Ei ikinä toimi kunnolla. Lagibugipaska.
Sapettaa. Tarjoavat ruutuviihde 5,95€/kk ja kokeile 1.kk ilmaiseksi. Rekisteröidyin systeemiin "kokeile 1.kk ilmaiseksi"-linkin kautta, kunnes lähettivät kännykkään vahvistuskoodin. Koodin syöttämisen lisäksi piti vielä hyväksyä tarjousehdot, mutta ne ehdot olivatkin johonkin ruutupro1 palveluun 29,95€/kk jossa kuukauden sijaan yksi viikko ilmaista aikaa.
Tilasin kokeiluun, pidin alle kuukauden ja lopetin. Nyt ne lähettää laskuja seuraavasta kuukaudesta. En tilaa enää ikinä!
joo, koko RUUTU+ juttu on täyttä huijausta alusta loppuun. Mulla on ollut siitä kanssa erittäin huonot ja epämiellyttävät kokemukset. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa: ensimmäisenä yhteydenottona sieltä tuli mulle postissa perintäfirman karhukirje, jossa ulosoton uhalla vaadittiin välittömästi maksamaan maksamattajäänyt liittymismaksu. ongelma oli se että mulle ei ollut tullut sieltä mitään laskua, ei paperilaskua , ei e-laskua, ei kännykkään. Lopulta sähköpostista löytyi pienen pieni viesti laskusta, mutta siinä ei ollut mitään eräpäivää, viitetunnusta, pankkitiliä, ETTÄ SILLEEN........
Haha, ihanko totta ne noin tekevät? Johan moni kehui täälläkin katsoneensa esim. Mustat lesket kokonaan ennakkoon sieltä.