Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin Ruutu+, älkää vaan tilatko!

Vierailija
04.06.2014 |

Ajattelin tässä kesäloman ratoksi, että olisi mukava katella netistä ohjelmia ja huomasin, että Ruutu mainostaa, että voi kokeilla Ruutu+ -palvelua ensimmäiset 30 päivää veloituksetta. Menin sitten typeränä ihmisenä rekisteröitymään. Luottokorttia minulla ei ole, niin maksutavaksi piti valita verkkopankki, jolloin palvelu ohjautui verkkopankkiin ja oli minulta vailla 29 euroa! Selvisi, että verkkopankkiasiakkaille "ilmainen kuukausi" tarkoitti: osta viisi, saat kuudennen ilmaiseksi". Vituttaa. Kenen mielestä "kokeile ensimmäiset 30 päivää veloituksetta" on sama asia kuin tilaa 5 kk saat kuukauden kaupan päälle??? Sapettaa tuollainen harhaanjohtaminen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihanko totta ne noin tekevät? Johan moni kehui täälläkin katsoneensa esim. Mustat lesket kokonaan ennakkoon sieltä.

Vierailija
2/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudusta voi kattoa myös ilmasta sisältöä, kuka tietää kuuluikohan Mustat lesket siihen?

Plus-kusetuspalvelu vaatii rekisteröitymisen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin laskulla kun en halunnut laittaa kortin nroa tuonne - sain ilmaisen kuukauteni. Hetu piti tosin laittaa, tsekkasivat varmaan luottotiedot.

Vierailija
4/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:59"]

Ruudusta voi kattoa myös ilmasta sisältöä, kuka tietää kuuluikohan Mustat lesket siihen?

ap

[/quote]Mun mielestä ainakin silloin kun sarja alkoi, mainostivat juuri sillä että nyt voi katsoa ennakkoon rekisteröitymällä ruutu+:aan ja saa myös ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.

Vierailija
5/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:59"]

ap

[/quote]Mun mielestä ainakin silloin kun sarja alkoi, mainostivat juuri sillä että nyt voi katsoa ennakkoon rekisteröitymällä ruutu+:aan ja saa myös ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.

[/quote]

Vierailija
6/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee laskun niin tuleeko jokin tietty ajanjakso maksettavaksi (kuten verkkopankilla 6kk) ja voiko sitä perua kuukauden jälkeen? Laskulla olisi siis saanut ilmaisen kuukauden? Koitin etsiä sivuilta tietoa, mutta eihän niistä saanut mitään tolkkua.

ap

Vierailija
7/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä sain vielä 2 viikkoa sitten ihan ilmaisen kokeilun.. Oot tehny jotain väärin.

Vierailija
8/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:07"]

Kyl mä sain vielä 2 viikkoa sitten ihan ilmaisen kokeilun.. Oot tehny jotain väärin.

[/quote]

Minkä maksutavan valitsit?

Vierailija
9/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on visa electron joka ei ole luottokortti mut kyllä mä aina olen pystynyy tilaamaan kaiken vaikka pyydetään luottokortttia ja ruutu+ sain myös sillä kuulaudeks ilmatteeksi! Ja oli vielä hyvä kun peruutin sen 5 päivää enenn loppumista etten unhoda niin tili säilyi vielä silti sen 5 päivää!

Vierailija
10/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin myös sen ilmaisen kuukauden ja yksi maksullinen kuukausi lipsahti mukaan, koska en ehtinyt perua ajoissa. Luottokortilla maksoin. En kyllä voi suositella tuota Ruutu+ -palvelua ollenkaan. Todella huonosti kiinnostavaa sisältöä tarjolla ja lisäksi pätkii usein mitä muut netti-tv -palvelut eivät ainakaan itselläni tee. Esim. Netflix on todella paljon parempi, vaikka onkin kuukaudessa pari euroa kalliimpi.

Vierailija
11/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, ikävää kusetusta

Vierailija
12/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just lopetin mun ilmaisen kuukauden. Kiitos tän ketjun niin muistin perua!! Toimi. Muistaakseni laskun valitsin.

Vierailija
13/48 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rekisteröidyin, ja sain lopulta myös sen ilmaisen kuukauden, mutta multakin se meinasi veloittaa sen 29 euroa. Oiskohan ollut niin, että jos ei halunnut antaa luottokorttitietoja vaan valitsi muun maksutavan (verkkopankin), ei ilmaista kuukautta saa. Sitten kun annoin kortin tiedot, sain sen ilmaisen kuukauden. Mitään en ole kylä sillä tehnyt, pitääkin muistaa perua...

Vierailija
14/48 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa pelleilyä koko palvelu. Miksi asioista pitää tehdä noin monimutkasia? Tuohan on puhdasta petosta asiakasta kohtaan. Ensin lupaillaan vaikka jos mitä, ja kun asiakas on saatu rekisteröitymään, aletaan perumaan luvattuja etuja.

Pysykää kaukana tuollaisista pellepalveluista.

Vierailija
15/48 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset kokemukset asiasta. Kyllä että tietyillä aloilla toimijat saavat johtaa kuluttajia harhaan sen kuin ehtivät. No, meidän perhe ei ainakaan noihin enää lankea.

Vierailija
16/48 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suosittele myöskään! En saanut yhtään ohjelmaa katsottua kun iPad ei oikein jaksanut pyörittää jatkuvien mainosten takia :( Peruin ajoissa - silti nappasivat tililtäni seuraavan kuun maksun ja väittivät siellä asiakaspalvelussa että ei ole muka saaneet ilmoitusta? Laitoin todisteeksi sähköpostin jolla irtisanoin, eivät edes pahoitelleet tapahtunutta, rahoja en myöskään saanut takaisin. Netflixiä itse suosittelen :)

Vierailija
17/48 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä toimi kunnolla. Lagibugipaska.

Vierailija
18/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapettaa. Tarjoavat ruutuviihde 5,95€/kk ja kokeile 1.kk ilmaiseksi. Rekisteröidyin systeemiin "kokeile 1.kk ilmaiseksi"-linkin kautta, kunnes lähettivät kännykkään vahvistuskoodin. Koodin syöttämisen lisäksi piti vielä hyväksyä tarjousehdot, mutta ne ehdot olivatkin johonkin ruutupro1 palveluun 29,95€/kk jossa kuukauden sijaan yksi viikko ilmaista aikaa. 

Vierailija
19/48 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kokeiluun, pidin alle kuukauden ja lopetin. Nyt ne lähettää laskuja seuraavasta kuukaudesta. En tilaa enää ikinä!

Vierailija
20/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, koko RUUTU+ juttu on täyttä huijausta alusta  loppuun. Mulla on ollut siitä kanssa  erittäin huonot ja epämiellyttävät kokemukset. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa: ensimmäisenä yhteydenottona sieltä tuli mulle postissa perintäfirman karhukirje, jossa ulosoton uhalla vaadittiin välittömästi maksamaan maksamattajäänyt liittymismaksu. ongelma oli se että mulle ei ollut tullut sieltä mitään laskua, ei paperilaskua , ei e-laskua, ei kännykkään. Lopulta sähköpostista löytyi pienen pieni viesti laskusta, mutta siinä ei ollut mitään eräpäivää, viitetunnusta, pankkitiliä, ETTÄ SILLEEN........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi