Huomenna saan munaa t. sinkku
Yksi pitkä, hyvin klassisen komea isomunainen mies tulee luokseni. Ollaan pantu jo aiemminkin. Kemia välillämme ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta menettelee. Ei sovi olla liian nirso. Muna mikä muna!
Kommentit (24)
Tämä kiltti nainen ei ole seksiä harrastanut vuosiin.. 🥺🥺
Mitä jos se pihtaakin? Pää kipeä ja haluaakin vain jalkahieronnan?
Älä jauha paskaa :D sä olet ihan yhtälailla huomennakin spämmäämässä täällänäin niinkuin jokaisena päivänä viimeiset... ties kuinka kauan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se pihtaakin? Pää kipeä ja haluaakin vain jalkahieronnan?
No ei tosiaan pihtaa! Hän se tässä on pommitellut että koskas pannaan. No huomennahan me pannaan.
Ap
Ihanaa. Toivottavasti on joku kokenut osaaja joka vie sut taivaisiin.
Mä luulin että sä menet vaan työpaikalle. Mä tiedän mitä firman vessassa tapahtuu tai siellä konttorin pöydällä tai neukkarissa.
Aiotko ap harrastaa huomenna huulihölkkää miekkosen melalla?
Muista puhua rivoja. Sano vaikka että nussi mun pillua ja läpsi perseelle ja ruiski mun päälle, haluan sun spermat.
Hei! Sain munaa. Terveisin onnellinen, molempiin reik iin puhkinuccittu ap!
Mä saan joka päivä nuolla pillua ja nussia.
T. Aviomies53
Kohta saan kun siskoni lähtee töihin,jään kahdestaan sen aviomiehen kanssa krapulaa "nukkumaan" pois. On vähän niinkuin luvattu minulle joululahjaksi..
Vuosia on mies minua vongannut ja olen vannonut että koskaan et saa mutta raja se on tällä kiusottelullaki.,tunnen jo kuinka hän tulee sykkien sisääni ja saa tuntea rakkaudenlihaksen jota ei ole vauvoilla revitty..
Vierailija kirjoitti:
Hei! Sain munaa. Terveisin onnellinen, molempiin reik iin puhkinuccittu ap!
Kerro ap tarkemmin mitä kaikkea teitte?
Oliko miehillä osot?
Hyviä panoja toivotan itselleni.
Ap