Miesystävä sanoi ekaa kertaa, että rakastaa minua:
Kommentit (18)
Kun olit ottanut lastit naamalle tai muuta seksiin liittyvää.
Olit juuri ottanut poskeen oikein kunnolla ja loppuun asti?
itkit hänen harteillaan pahaa oloasi
Seksihän se yleensä on, mutta nyt arvaan että olet tehnyt miehelle hyvää ruokaa ja mies sanoi ruokailun jälkeen noin
Olit tehnyt ruuaksi makkarakastiketta ja perunamuusia, mummon tapaan. Siitä mies herkistyi.
Olitte juhlistamassa 25-vuotispäiväänne?
Hän sai selville, että minulla ei ole pikkuhousuja hameen alla :) Itseäni vähän yllätti tuo ajoitus. Mutta seksiin tosiaan liittyi eli olitte oikeassa.
Kertokaa muutkin, milloin mies on ekan kerran sanonut rakastavansa? :) ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:32"]
Hän sai selville, että minulla ei ole pikkuhousuja hameen alla :) Itseäni vähän yllätti tuo ajoitus. Mutta seksiin tosiaan liittyi eli olitte oikeassa.
Kertokaa muutkin, milloin mies on ekan kerran sanonut rakastavansa? :) ap
[/quote]
Voi ei, naapurissa palaa ja sinä vain keikistelet kommandona, sen sijaan, että menisit auttamaan!!! ;-)
M43
Naapurissa oli syttynyt tulipalo miehen nukkuessa ja sinä ryntäsit palavaan taloon liekkimerta uhaten ja pelastit naapurin 5-henkisen perheen ja 3 lemmikkikissaa...lehdistö tuli paikalle ja sinusta on pian juttu pääuutisissa, sekä iltapäivälehdissä...mies herää sillävälin nokosiltaan, raapii kankkuaan ja miettii mistä saisi, jotain syötävää...tulet ovesta sisään paikallisen Subway-yrittäjän sinulle lahjoittaman leivän kanssa sisään ja ennekuin kerkeät kertomaan mitään, mies nappaa leivän ja kertoo sinulle nuo maagiset sanat....
M43