Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seutulaiset + subway, kertokaas mulle

Vierailija
04.06.2014 |

Onko se siellä ihan yleistä että kun subiin kysytään kasviksia niin vastataan "kaikki tuoreet"? mun edessä nainen tilasi, mä tilasin kaikki muut paitsi oliivit ja suolakurkut, ja mun takana olleet kaikki tilasivat "kaikilla tuoreilla". Sellossa kävin ja tuntui että nämä tuoreen tilaajat tuijotti mua kamalan pitkään kun en tilannut samaa kuin he :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan tuoreet, mutta ei sipulia. Ystäväni tilaa koko setin, mutta ei suolakurkkuja.

Olemme ilmiselvästi kapinallisia.

Hyvä, että mainitsit pääkaupunkiseudun. Muualla tilataan takuuvarmasti ihan toisella tavalla.

Vierailija
2/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuollaiseen. Itse sanon yleensä, että pistä kaikki (ja välillä lisään perään paitsi + jotain mitä en halua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tuijottaneet, sitä paitsi jalapenot eivät kuulu tuoreisiin. 

Vierailija
4/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:11"]Tilaan tuoreet, mutta ei sipulia. Ystäväni tilaa koko setin, mutta ei suolakurkkuja.

Olemme ilmiselvästi kapinallisia.

Hyvä, että mainitsit pääkaupunkiseudun. Muualla tilataan takuuvarmasti ihan toisella tavalla.

[/quote]

No sillä lisäsin koska meillä päin kun olen subwayssa käynyt niin en ole koskaan kuullut kenenkään tilavaan noin :)

Vierailija
5/5 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:11"]Eivät tuijottaneet, sitä paitsi jalapenot eivät kuulu tuoreisiin. 

[/quote]

Väittikö joku että ne kuuluisivat?