Miten saada lihaa ja läskiä luiden ympärille?
Olen tikkulaiha, ollut aina. 175cm ja painan 50kg. BMI 16.33.
En ole anorektikko, syön ihan ok, mutten vaan "liho".
Proteiineja olen lisännyt, ei tulosta.
Riisiä lisää, ei tulosta. Kai minä vaan kulutan kaiken, vaikken mikään liikuntafriikki olekkaan.
Kommentit (29)
Olen ollut tällainen ihan lapsesta asti. Syön ihan samaa kuin muutkin ja kotona asuessa saatoin syödä enemmän kuin muut lapset.
Olen ihan virkeä ja hyväntuulinen, ei mulla ole muuta ongelmaa, kuin tää luurankona oleminen kyllästyttää. Ja olen 28v, menkatkin mulla on ihan ok.
No se on ongelma, etten pysty syömään juuri noita "kermaa, sokeria, rasvoja" ei mene alas, mutt aoikea ruoka menee.
ap.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:14"]
se, että joku sanoo "harjoittelevansa" mutta ei silti saa lihasta tarkoittaa joko a) ei oikeasti harjoittele riittävästi b) ei syö riittävästi tai c) sairaus.
aloittajan tapauksessa luultavimmin b, sillä sairaudet olisi luultavasti huomattu anoreksian hoidon kontrollikäynneissä (kai sait ap hoitoa?!)
[/quote]
En ole koskaan ollut anorektikko!!!
ap.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:18"]
Syö kunnollisen kokoisia annoksia monipuolista ruokaa. Tarpeeksi perunaa, pastaa ja riisiä sekä maitotuotteita. Jätä liikunta minimiin tai tee vain lyhyitä ja rauhallisia kävelylenkkejä
Laske kalorit ja laita plussan puolelle
[/quote]
Perunaa en syö, riisiä ja pastaa olen joskus oikeen kuurina koettanut syödä, ei mitään vaikutusta.
ap.
Hankkiudu raskaaksi. Ikääkin on juuri sopivasti :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:05"]
Opettele juomaan jotain kaloripitoista aterioiden välillä. Yhtenä esimerkkinä desi appelsiinimehua plus kananmuna plus ripaus vanilliinisokeria sekaisin vatkattuna ja kurkusta alas.
[/quote]
Tuota voisin kokeilla, mutta se vie sitten loputkin nälän tunteet.
Syön nykyään tosi pieniä annoksia, kun ei vaan mene sisälle enempää. Kai mun mahalaukku on tottunut linnun annoksiin?
ap.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:22"]
Hankkiudu raskaaksi. Ikääkin on juuri sopivasti :)
[/quote]
Jos olen kuin mun mutsi, laihdun raskauden aikana, se on aina ollut hoikka.
Mutsilla on noussut paino raskauksien aikana vain 6 kg ja kuukauden jälkeen ollu vähemmän kuin ennen raskautta.
Mulla ei kyllä ole mistä laihtua.
ap.
Syömällä, syömällä ja syömällä. Et usko kuinka paljon minäkin syön pitääkseni painon joten kuten normaalissa. saliharjoittelu on tuonut ruokahalua ja lihasmassaa. Supsittelen pähkinöitä ja kaloripitoisia juomia, niistä tulee huomaamatta kaloreita eikä tarvitse mättää mitään epäterveellisyyksiä.
t. 170cm, ennen 45 nyt 50kg ja vähän vielä olisi toiveissa nostaa
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:05"]
Opettele juomaan jotain kaloripitoista aterioiden välillä. Yhtenä esimerkkinä desi appelsiinimehua plus kananmuna plus ripaus vanilliinisokeria sekaisin vatkattuna ja kurkusta alas.
[/quote]
Tuota voisin kokeilla, mutta se vie sitten loputkin nälän tunteet.
Syön nykyään tosi pieniä annoksia, kun ei vaan mene sisälle enempää. Kai mun mahalaukku on tottunut linnun annoksiin?
ap.
[/quote]
kysyt neuvoa, mutta mitään et pysty/halua asialle tehdä. Ei kermaa, ei isoja annoksia, ei kaloripitoisia juomia. Sama kuin ylipainoinen itkisi miten on hankala laihtua ja miettii jotain taikakonsteja millä voisi painoa pudottaa, kun mitään realistisia tekoja ei ole valmis tekemään.
opettele uudet käytös/ruokailumallit tai tyydy osaasi.
Syö kunnollisen kokoisia annoksia monipuolista ruokaa. Tarpeeksi perunaa, pastaa ja riisiä sekä maitotuotteita. Jätä liikunta minimiin tai tee vain lyhyitä ja rauhallisia kävelylenkkejä
Laske kalorit ja laita plussan puolelle