Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää viiden lapsen äiti?

Vierailija
10.07.2014 |

:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viidestä lapsesta vanhin, 22 vuotias. Äitini on 41 ja häntä luullaan vähän väliä isosiskokseni.

Vierailija
2/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:59"]

Katkerat ämmät täällä, painukaa perseihinne. Mun sisko on ihana ja upea!

[/quote]

Se maanis-depressiivisyys taitaa kulkea suvussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavani ainakin erittäin hyvältä. Bikinivartalo, pitkä vaalea tukka, luonnollisen kaunis, tykkää pukeutua hyvin. Lapset 4-16-vuotiaita nyt, äiti itse 34.

Vierailija
4/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneeltä

Vierailija
5/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneeltä, kauniilta, vähän räjähtäneeltä mutta pohjimmiltaan onnelliselta.

Vierailija
6/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuritalon 5 lapsen perheenäiti näyttää helvetin hyvältä. Hoikka, pitkä, iloinen, tyylikäs, huumorintajuinen, mukava ja toimelias.

Ihana lämmin ihminen.

Terv. Se 3-kymppinen vela siitä naapurista.

Vierailija
7/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden kuuden lapsen äidin (ei uskossa), joka on hemmetin timmi ja reipas ja upea ja hauska ja kiva ja niin touhukas jne. ylistäviä adjektiivejä lisää.

Se on mun sisko, mä en tajua!!! miten se onkaan niin upee ja ihana koko ajan. Kaksi lasta sitten juteltiin ja epäilin jopa maanis-depressiivisyyttä, mutta vitut. Se vaan jaksaa ja paahtaa ja on upea.

Toki he antavat toisilleen omia-aikoja ja ottavat lapsivapaita viikonloppuja. Tässä vaiheessa tulen mä ja suku, onneksi me ollaan ihania ja ollaan turvaverkkona.

Vierailija
8/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin väsyneelt varmaan

Vierailija
9/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitulta

Vierailija
10/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enkä tiedä ketään jolla olisi noin paljon lapsia. 

Vierailija
11/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:13"]Mä tiedän yhden kuuden lapsen äidin (ei uskossa), joka on hemmetin timmi ja reipas ja upea ja hauska ja kiva ja niin touhukas jne. ylistäviä adjektiivejä lisää.

Se on mun sisko, mä en tajua!!! miten se onkaan niin upee ja ihana koko ajan. Kaksi lasta sitten juteltiin ja epäilin jopa maanis-depressiivisyyttä, mutta vitut. Se vaan jaksaa ja paahtaa ja on upea.

Toki he antavat toisilleen omia-aikoja ja ottavat lapsivapaita viikonloppuja. Tässä vaiheessa tulen mä ja suku, onneksi me ollaan ihania ja ollaan turvaverkkona.

[/quote] Jos tekee pahaa olla turvaverkko niin miksi olla sitä? Sun varmaan kannattaisi kokeilla ottaa itse aikaa omille jutuille ja parisuhteelle kuin arvostella toista.

Vierailija
12/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:27"]

[/quote] Tassa on kahdentoista lapsen aiti ja isa Nick Cannonin kanssa seuraamassa lastensa laulua. En uskois jos en olisi nahnyt, eivat nayta paivaakaan vanhimpia lapsiaan vanhemmilta.

Vierailija
13/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:13"]Mä tiedän yhden kuuden lapsen äidin (ei uskossa), joka on hemmetin timmi ja reipas ja upea ja hauska ja kiva ja niin touhukas jne. ylistäviä adjektiivejä lisää.

[/quote] Jos tekee pahaa olla turvaverkko niin miksi olla sitä? Sun varmaan kannattaisi kokeilla ottaa itse aikaa omille jutuille ja parisuhteelle kuin arvostella toista.

[/quote] Ettekö te näe tuota piilovittuilua? Vai osuiko omaan nilkkaan?

Vierailija
14/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:13"]Mä tiedän yhden kuuden lapsen äidin (ei uskossa), joka on hemmetin timmi ja reipas ja upea ja hauska ja kiva ja niin touhukas jne. ylistäviä adjektiivejä lisää.

[/quote]

Mitä helvettiä sinä meinaa? ja tuolle alemmalle, että miksi olisi piilovittuilua? Mä opiskeleva sisko, kyllä ehdin olla pienten kanssa. ovat upeita tyyppejä. Mutta eihän se taas mene niin, että siskoani kehuisin ja olisin ylpeä! Ei todellakaan täällä.

Heidän perhe nauttii täydellistä mun luottamusta ja ihailua. Tottahan olen, kun tarvis on. Olen tutustunut niin upeisiin pikku ihmisiin kun vaan voi. Ei voi olla pahaksi mulle.

Katkerat ämmät täällä, painukaa perseihinne. Mun sisko on ihana ja upea!

Vierailija
15/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:27"]

[/quote] Tassa on kahdentoista lapsen aiti ja isa Nick Cannonin kanssa seuraamassa lastensa laulua. En uskois jos en olisi nahnyt, eivat nayta paivaakaan vanhimpia lapsiaan vanhemmilta.

[/quote]

No huh huh :D

Olipa muuten niin kauniita lapsia ja kaunis äiti! Kiitos linkistä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi