Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ei urheile on harvoin haluttava

Vierailija
04.06.2014 |

Vatsa on löysähkö, pepussa ei ole nättiä muotoa ja yleensä takapuoli ja reidet ovat löysät/selluliittiset. Enkä tarkoita mitään himotreenausta salilla lukuisia kertoja viikossa, vaan ihan normaalia kotijumppaa ja lenkkeilyä. Liikkumaton nainen ei ole järin kaunis näky ilman vaatteita.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun haaveessa vain et saisit...

Vierailija
2/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimmilla ihmisillä on lihasta, oli sitten mies tai nainen. Siihen tarvitsee muutakin kuin pelkän lenkkeilyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia saa myös kotona, paras tietty kuntosali. Kotiinkin voi ostella painoja ja muuta. Täysin lihakseton lyllerö ei miellytä kai juuri ketään miestä.

Vierailija
4/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Sitten et tunne minun miestäni. Itse olen BMI 37, raskaus- ja sektioarpia pömppömahan kera löytyy ja myös selluliittiä reisistä, mutta niinpähän tuota viimeksi tänä aamuna ehdotti seksiä tultuaan itse jokapäiväiseltä kymmenen kilometrin juoksulenkiltään.

Vierailija
5/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi luulet että kiinnostaa? Jos ei halua, olkoon haluamatta. Ei mua hetkauta pätkääkään ihmisten haluamiset.

Vierailija
6/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:30"]

Vai niin. Sitten et tunne minun miestäni. Itse olen BMI 37, raskaus- ja sektioarpia pömppömahan kera löytyy ja myös selluliittiä reisistä, mutta niinpähän tuota viimeksi tänä aamuna ehdotti seksiä tultuaan itse jokapäiväiseltä kymmenen kilometrin juoksulenkiltään.

[/quote]

Hyi helvetti.

Vierailija
7/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:30"]Vai niin. Sitten et tunne minun miestäni. Itse olen BMI 37, raskaus- ja sektioarpia pömppömahan kera löytyy ja myös selluliittiä reisistä, mutta niinpähän tuota viimeksi tänä aamuna ehdotti seksiä tultuaan itse jokapäiväiseltä kymmenen kilometrin juoksulenkiltään.

[/quote]

Tottakai reikä kelpaa, mutta oikeastikko ajattelet miehen pitävän sinua seksikkäänä?

Vierailija
8/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen ja pelaan säännöllisesti. Silti on selluliittia takareisissä eikä vatsakaan ihan timmi ole. Oma mies haluaa, muista ei tietoa.

Vierailija
9/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:30"]Vai niin. Sitten et tunne minun miestäni. Itse olen BMI 37, raskaus- ja sektioarpia pömppömahan kera löytyy ja myös selluliittiä reisistä, mutta niinpähän tuota viimeksi tänä aamuna ehdotti seksiä tultuaan itse jokapäiväiseltä kymmenen kilometrin juoksulenkiltään.

[/quote]

Ei saa muultakaan. Ja kyllä, näytät oksettavalta.

Vierailija
10/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Multa meno just ruokahalu. Sano nyt vielä että toosakin on ihan räjähtänyt synnytyksestä.

Vierailija
11/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:32"]

[/quote]

Tottakai reikä kelpaa, mutta oikeastikko ajattelet miehen pitävän sinua seksikkäänä?

[/quote]

Sivustaseuraajana täältä huutelen, että miksi ei pitäisi? Ethän sinä tiedä mitä tämän vastaajan mies ajattelee ja mistä pitää. Makuja on monia ja seksikkyys on muutakin kuin tietyn standardin mukaista ulkonäköä. Onnellinen on se jolle oma puoliso on haluttava ja ihana kaikessa vartalon epätäydellisyydessäkin. :)

Vierailija
12/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies oikeasti halua, mutta kyllähän huonokin reikä on parempi kuin ei reikää ollenkaan. Siksi noissa suhteissa ollaan, jossa nainen on levähtänyt ja ällöttävä. Pääsee helpommalla, kuin paremman metsästäminen.

Vierailija
13/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen viimeiseen asti lihaksia. Mikään ei ole kauheampaa kuin lihaksikas nainen! Sopivasti kiinteä saa olla, mutta lihakset ei saa näkyä.

Vierailija
14/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla tänään liikkeellä aika paljon ihmisiä, joille ei ole kotona opetettu miten ihmisille puhutaan. 

Vierailija
15/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, sen läskin, joka täällää kehuskelee - sen mies onkin sellainen tapaus,  joka tykkää norsunpanoista. Niitä miehiä valitettavasti löytyy ja aika paljonkin. Onko joku ympäristömyrkky ehkä vaikuttanut miehiin vai mistä sellainen oire yleensä saa alkuunsa?

Vierailija
16/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukkainvaasio näemmä palstalla. *haukotus*

Vierailija
17/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Monet naiset syntyvät hyviksi ja pysyvät hyvinä pitkään elleivät mätä paskaruokaa aivan järjettömästi. 

Lisäksi: tuo urheilusta puhuminen on retardia. Se on tavallisen pulliaisen kohdalla liikuntaa. Urheilijat ovat asia erikseen. 

Vierailija
18/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:36"]

Juoksen ja pelaan säännöllisesti. Silti on selluliittia takareisissä eikä vatsakaan ihan timmi ole. Oma mies haluaa, muista ei tietoa.

[/quote]

Aivan, joillakin kroppa ei pysy timminä muulla kuin todella ankaralla treenillä ja ylitiukalla ruokavaliolla. Tämä on aika yksilöllistä. Jos se vaatii todella paljon panostusta, niin saattaapa olla että hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tyytyy mieluummin vähän vähemmän timmiin kroppaan vaikka se ei joka jamppaa niin valtavasti miellyttäisikään. 

Vierailija
19/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:36"]

[/quote]

Aivan, joillakin kroppa ei pysy timminä muulla kuin todella ankaralla treenillä ja ylitiukalla ruokavaliolla. Tämä on aika yksilöllistä. Jos se vaatii todella paljon panostusta, niin saattaapa olla että hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tyytyy mieluummin vähän vähemmän timmiin kroppaan vaikka se ei joka jamppaa niin valtavasti miellyttäisikään. 

Vierailija
20/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta miksi tekstit joskus tulevat kohteen kertaan, vaikka on aivan sataprosenttisen varma, että painaa lähetä-nappia vain kerran? Olen huomannut että muillekin sattuu samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän