Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikeaa vastata kutsuun?

Vierailija
04.06.2014 |

Kutsussa vp ja 10:stä kutsutusta 1 on vastannut. Miksi ei voi vastata? En tajua. Mielestäni törkeetä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimeinen vasttauspäivä on?

Vierailija
2/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei edes ymmärrä tota sun vptäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 15:56"]Milloin viimeinen vasttauspäivä on?

[/quote]

Viimeinen vastauspäivä eilen. Ja kolmoselle. Jos ei tiedä mitä vp tarkoittaa, niin voi katsoa vaikka googlesta. Jos siis ei ole tullut aiemmin vastaan.

Ap

Vierailija
4/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan aikaa kutsun lähetyksestä? Mulla kestää normipäivänä pari päivää miettiä, ottaa selville olenko vapaana. Ja sillon jos on kiire/ kutsut ruuhka-aikana (ajankohtana jolloin tiedän olevan paljon synttäreitä, merkkipäiviä, ristiäisiä ja kissan ristiäisiä) mulla saattaa kestää melkein viikko. Omaan sekä ison suvun jossa paljon menoa että huonot organisointikyvyt eli harvemmin muistan kirjata ylös menoja, pitää käydä tekstarit, sähköpostit ja kirjeet läpi. 99% ajasta vastaan kyllä merkityn aikarajan sisällä

Vierailija
5/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu lähti reilu 2 viikkoa ennen vp-päivää. Luulis riittävän. Lähetys s-postilla tai tekstarina.

Vierailija
6/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 15:56"]Milloin viimeinen vasttauspäivä on?

[/quote]

Viimeinen vastauspäivä eilen. Ja kolmoselle. Jos ei tiedä mitä vp tarkoittaa, niin voi katsoa vaikka googlesta. Jos siis ei ole tullut aiemmin vastaan.

Ap

[/quote]

Huomaatko kysymysmerkin vastaukseni perässä, ymmärrätkö mitä se tarkoittaa, voit googlettaa. Ja kaikki ei googleta, kun kaikki ei ole edes netissä.

Vierailija
7/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vastaus kun vastausta ei tule

Vierailija
8/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin nyt sitten vp, tässä eka tulos:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vp eli ei kerro mitään ratkaisevaa, enempää en varmaan etsisi...

Vierailija
9/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:11"]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vp eli ei kerro mitään ratkaisevaa, enempää en varmaan etsisi...

[/quote]

Onko lukutaidossa, vai luetun ymmärtämisessä vikaa?

Ko. sivulla "

vastausta pyydetään, Vp., kutsuun lisättävä pyyntö, jolla kehotetaan kutsuttua ilmoittamaan tulostaan tai mahdollisesta esteestään"

Vierailija
10/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja tuolla ei lue

vastausta pyydetään, Vp., kutsuun lisättävä pyyntö, jolla kehotetaan kutsuttua ilmoittamaan tulostaan tai mahdollisesta esteestään

?

Vierailija
11/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:14"]

[/quote]

Onko lukutaidossa, vai luetun ymmärtämisessä vikaa?

Ko. sivulla "

vastausta pyydetään, Vp., kutsuun lisättävä pyyntö, jolla kehotetaan kutsuttua ilmoittamaan tulostaan tai mahdollisesta esteestään"

[/quote]

Ei kummassakaan, kuten kirjoitin, enempää ei tartteis varmaan etsiä sitä tietoa.

Vierailija
12/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:11"]

[/quote]

Ja tuolla ei lue

vastausta pyydetään, Vp., kutsuun lisättävä pyyntö, jolla kehotetaan kutsuttua ilmoittamaan tulostaan tai mahdollisesta esteestään

?

[/quote]

Lukee

Vierailija
13/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella moukkamaista. Olen pahoillani, että sinulla on noin typeriä ja itsekkäitä tuttavia! Itse vastaan vp:hen mahdollisimman pian, kuten kuuluukin.

Vierailija
14/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ärsyttää todella. Kun kukaan ei ole tulossa tän hetkisen tiedon mukaan, niin en sit viitsii ostella ruokia jne. En siis vietä mitään. Piste. Turha tulla meidän oven taakse kolkuttelemaan.

Ap

Vierailija
15/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ärsyttää tollanen todella paljon. Samalla siinä tulee rivien välissä se tieto, että minä en ole niin tärkeä ihminen, että haluaisivat minun juhliini tulla, kun ensin varmistetaan kaikki muut kissanristiäiset...

Vierailija
16/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"RSVP" 

Vierailija
17/17 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 16:38"]Jep, ärsyttää tollanen todella paljon. Samalla siinä tulee rivien välissä se tieto, että minä en ole niin tärkeä ihminen, että haluaisivat minun juhliini tulla, kun ensin varmistetaan kaikki muut kissanristiäiset...

[/quote]

Juuri näin. Sit kun halutaan jotain palveluksia/apuja niin kyllä silloin otetaan yhteyttä. Tulipa taas kuva fiilis. Enpä kutsu enää ketään. Juhlin perheen kesken.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän