Naisen viiksikarvat
Voi apua. Kolmekymppiseksi asti pääsin ilman sinnikkäitä viiksihaivenia.
Nykyisin huulen yläpuolella törröttää paksuja, mustia haivenia, jotka erottuvat jo ollessaan karvatuppivaiheessa. Niin tumma se väri on! Nyppiminen ei auta, karva kasvaa aina takaisin nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa. Ja iho menee hädin tuskin sänkimittaisia minikarvoja nyppiessä rikki, viiksikohtiin tulee näppylöitä ja värieroja muihin kasvoihin verrattuna. Mikä olisi tehokkain apu sitkeisiin, paksuihin viiksikarvoihin ja tummiin karvatuppeihin? Karvatuppi erottuu jo ennen kuin karva ehtii edes kunnolla kasvaa esiin.
Kommentit (22)
Minä olen 22-vuotias ja minulla on ainakin muutama vuosi kasvanut noita hel... viiksikarvoja. Olen muutenkin kyllä karvainen. Sheivaan nuo melkein päivittäin, iho vaan ei hirveästi tykkää siitä ja menee välillä rikki, vaikka laitankin naamaan sheivaamisen jälkeen kosteusvoidetta.
Minä olen 22-vuotias ja minulla on ainakin muutama vuosi kasvanut noita hel... viiksikarvoja. Olen muutenkin kyllä karvainen. Sheivaan nuo melkein päivittäin, iho vaan ei hirveästi tykkää siitä ja menee välillä rikki, vaikka laitankin naamaan sheivaamisen jälkeen kosteusvoidetta.