Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?
Kuinka usein pariskunnat harrastaa seksiä?
Onko lapsia, emäntä raskaana, vuorotyö tms, ja vaikuttaako siihen miten paljon teillä harrastetaan?
Kommentit (33)
Av:llä on kaikki paremmin. Pariskunnat panee keskimääräistä useammin. Lapset saavat keskimääräistä parempia todistuksia.
Noin 7 vuotta ollaan oltu miehen kanssa yhdessä.
2 lasta, alle 5-vuotiaita.
Pisin tauko noin 2 viikkoa (synnytysten jälkeinen aika). Normaalisti 4-5 kertaa viikossa seksiä, harvimmillaan 1 kerta viikossa (todella harvoin noin vähäistä).
25 viestin lähettäjä, onko sulla ollut helpot synnytykset kun noin nopeaa oot innostunu sänkypuuhiin synnytyksen jälkeen?
Itse olin synnytyksen jälkeen niin kamalassa kunnossa etten pystynyt edes ajatella seksiä varmaan kahteen kuukauteen.. :(
OIen kuullut joskus tuon sanan...
Miksi monet pariskunnat harrastavat seksiä niin harvoin vaikka se on yksi harvoja ilmaisia elämän iloja?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:35"]
Miksi monet pariskunnat harrastavat seksiä niin harvoin vaikka se on yksi harvoja ilmaisia elämän iloja?
[/quote]
Sottaista puuhaa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:31"]
25 viestin lähettäjä, onko sulla ollut helpot synnytykset kun noin nopeaa oot innostunu sänkypuuhiin synnytyksen jälkeen?
Itse olin synnytyksen jälkeen niin kamalassa kunnossa etten pystynyt edes ajatella seksiä varmaan kahteen kuukauteen.. :(
[/quote]
Ensimmäinen oli perätilasektio. Vatsa oli todella kipeä pitkään ja siksi seksikin oli hyvin varovaista.
Toinen synnytys päättyi imukuppiriuhtomisten jälkeen hätäsektioon, vatsa oli julmetun kipeä vielä pidempään, mutta varovaista seksinharrastamista pystyi tekemään.
Alatiesynnytys tietenkin voi tehdä kipeää pitkään juuri kriittisillä alueilla, että on täysin ymmärrettävää, jos ei kahden viikon päästä vielä pysty.
25
Reilu vuosi oltu yhdessä, ei yhteisiä lapsia. Mulla neljä lasta, miehellä kaksi. SEksiä harrastetaan melkein joka päivä, joskus harvoin kahdesti.
öö. 2-3 krt viikossa. Joskus useammin mutta HARVOIN harvemmin.
Olen tosissani. 13 kertaa taitaa olla ennätys. Siihen on laskettu myös suihinottoja (loppuun asti) ja mulle orkun runkkaamiset. Eikö sekin ole seksiä? Tosiaan, sinä päivänä ei sängystä poistuttu. ;-) Ja ihan oikeasti, muutaman kerran päivässä vähintään meillä sekstaillaan, niistä vähintään kaksi panoja. Usein 6-7 kertaa.
14
Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä enemmän - kumma kyllä. Näin nelikymppisinä, muksut ikähaarukalla 11-15, ehkä noin neljä kertaa viikossa, joskus enemmän, joskus vähemmän. 20-30 veenä joskus viikkoja ilman, etenkin lasten synnyttyä ja univajeen stressatessa.
Viimeisen vuoden aikana ehkä kerran kuussa. Taustalla oma haluttomuuteni, joka johtuu osin suhteen ongelmista, eikä seksittömyys auta asiaa. Saisipa tilanteen korjattua. 24 ja 28 v, ei lapsia, 3 vuotta seurustelua.