Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit, mutta mitä oikeasti teet, kun vuosi vaihtuu?

Vierailija
30.12.2020 |

Haluaisin rakastella ihastukseni kanssa vuoden vaihtuessa.
Todellisuudessa valvon juuri ja juuri puoleen yöhön ja katson satunnaiset raketit makuuhuoneen ikkunasta ja painun takaisin sänkyyn yksin.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin pelata FFXIV:tä ystävän kanssa.

Mitä teen: Pelaan FFXIVtä yksin koska hän pelaa WoWia.

Vierailija
62/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa rakastanut ihanaa miestä jo aivan liian kauan. Unelmieni toisessa ulottuvuudessa hän veisi minut tänään syömään ja tanssimaan. Nauttisimme elämästä ja toisistamme niin kuin maailmassa ei muita ihmisiä ja asioita koskaan olisi ollutkaan. Rakastelisimme pitkään ja hartaasti, nukahtaisimme sylikkäin ja heräisimme vieretysten uuteen vuoteen.

Omassa arki-ulottuvuudessani tein pitkän, rankan työvuoron, jonka päätteeksi kaaduin sohvalle koomaamaan. Pelaan Spider -pasianssia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäisin exän kanssa, todellisuudessa juon yksin.

Vierailija
64/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmissani olisin mieheni kanssa Lapissa lomalla. Olisi lunta ja ulkoilua, illalla ravintolaan.

Ollaan kotona märässä ja pimeässä etelässä lasten kanssa. Syötiin ja skoolattiin. Nuorempi meni nukkumaan, esikoinen saa valvoa pitkään. Äsken poltettiin tähtisadetikkuja, kohta mennään saunaan. Ihan ok!

Vierailija
65/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ulkomailla katsomassa kunnon ilotulitusta ja nauttimassa hyvästä ruuasta. Todellisuudessa iltaa menee kotona lasten kanssa sipsiä syöden ja satunnaisia raketteja pamautellen. Olen monena vuonna toivonut, että voisi olla vain kotona, mutta nyt kun voi olla niin..:D ihminen ei ole koskaan täysin tyytyväinen. Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija
66/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää hauskan illan parin ystäväperheen kanssa. Lapset nukkuisivat jo, voisimme pelailla aikuisten kesken lautapelejä, juoda skumppaa ja syödä jotain hyvää iltapalaa, salaatteja ja patonkeja tai piirakkaa. Katsella vuodenvaihteen, pussailla ja mennä nukkumaan mieheni kanssa omaan sänkyyn.

Oikeasti söin iltapalaksi lapsen iltapalasämpylän puolikkaan ja jugurttia. En tiedä mitä mies söi, jotain vastaavaa kai. Menemme pian nukkumaan, koska erikoinen heräilee kuitenkin pitkin tätäkin yötä ja olen ihan kuolemanväsynyt ja raskaana. Eikä meillä ole enää ystäväperheitä alle sadan kilometrin säteellä. Olen silti onnellinen näinkin, vaikka on tämä rankkaa, eikä juhlatunnelmaa ole.

Vierailija
67/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla jo muualla asustelemassa ja luomassa perfect laiffia.

Täällä asoläävässä "istun".

No, aikansa kutakin. Eteenpäin elävän mieli.

Vierailija
68/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka iikalla samat fantasiat: viinaa, juhlimista ja n*ssimista.

Huh huh.

Laskeutukaa jo alas puusta.

(Oikeasti oon kiukkuinen koska en voi vieläkään mennä nukkumaan)

Vierailija
69/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää aikaa lapsuudenperheeni kanssa. Että kaikki olisivat lapsineen saman katon alla. Lasten kanssa hassuteltaisiin, valettaisiin tinaa, leikittäisiin ja aikuisten kanssa myöhemmin otettaisiin pari lasia viiniä ja syötäisiin mahat täyteen herkkuja lautapelejä pelaten ja kerrottaisiin että ollaan toisillemme tärkeitä.

Tosiasiassa vanhemmat ovat toistensa kurkuissa eiväkä mahdu saman katon alle, sisaruksista osa on riidoissa koska yhdellä jokin agressiona ilmenevä mielenterveysongelma eikä voida viettää aikaa yhdessä saati että puhuttaisiin tunteista mitään ja kannan huolta kaikista osapuolista ja siitä miten niillä nyt menee ja samalla säälin itseäni suklaata puputtaen.

Vierailija
70/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla iloisissa juhlissa, pukeutua kauniiseen mekkoon ja juoda kuohuviiniä ja syödä pikkuherkkuja, keskustella henkevästi ja iloisesti, tanssia foxtrottia ja kellon lyödessä 12 katsoa komeaa ilotulitusta.

Oikeasti menen nukkumaan, herään klo 12 paukkeen kiihtyessä.

Vierailija
71/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla romanttisella illallisella unelmien mieheni kanssa ja vaikka juhlia sen jälkeen.

Oikeasti istun masentuneena yksin huoneessani :/

Vierailija
72/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Espanjassa rakkaan mieheni kanssa ja laskea vuoden ensimmäiset kellonlyönnit ja syödä viinirypäleen jokaisella kellonlyömällä. Ja niin olenkin.

Vierailija
73/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana olla mökillä kaukana kaikesta oman kullan kanssa. Saunoa, syödä ja löhötä takkatulen ääressä.

Todellisuudessa olen itsariyksiössä kuunnellen meteliä ja menen suihkun kautta nukkumaan. Yksin.

N44

Haluaisin olla kulta, todellisuudessa sytytän tulen takkaan, kaukana hiljaisuudessa, kaukana kaikesta. Yksin.

M51

T, Mr. Mister

Vierailija
74/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla. Haluaisin vain olla ihastukseni seurassa. Olen todella ihastunut työkaveriini, mutta eipä tässä ole saumoja hänen kanssaan uutta vuotta viettää, kun kyseessä on varattu ja lapsia omaava nainen. 

Seuraavaksi paras vaihtoehto olisi rankka ilta kaverien kanssa, joka jatkuisi jonnekin aamuviiteen, ja sisältäisi viiniä ja tanssimista. Eipä toteudu sekään.

Vierailija
75/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin juhlia kaveriporukalla jonkun luona tai vaikkapa jossain mökissä niinkuin nuorempana (tosin mitään 5pv kestävää juopottelua en enää jaksaisi, yksi ilta riittäisi paremmin kuin hyvin 😅). Todellisuudessa syödään lasten kanssa sipsejä ja katsellaan telkkaria. No, kohta lapset menee nukkumaan ja voi jatkaa telkkarin katsomista miehen kanssa.

Vierailija
76/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hypätä ammeeseen leivänpaahtimen kanssa, mutta johto ei yltä seinästä, joten eipä tapahdu tuokaan :,(

Vierailija
77/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin tekemään naapurini elämän tosi hankalaksi. minulla paukku arka koira ja naapuri jo nyt raketteja paukuttaa. voi voi jos koirani vähän puree

Vierailija
78/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää hauskaa seurassa. Olen yksin kotona.

Vierailija
79/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut viettää joulun ja uuden vuoden lasteni kanssa. Nyt istun kotona yksin kippaamassa siideriä ja selailemassa nettiä.

Toivon mukaan ensi vuosi on iloisempi ja onnellisempi.

Vierailija
80/85 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin hypätä ammeeseen leivänpaahtimen kanssa, mutta johto ei yltä seinästä, joten eipä tapahdu tuokaan :,(

Blondi? Irrota se johto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän