Palstan ikärasismi
Täällä on jatkuvasti tosi outoja avauksia. Puhutaan vanhasta tavarasta ja hopeaketuista. Siitä miten saa huomiota nuoremmilta miehiltä tai naisilta. Mahtaa ikääntyminen olla masentavaa ja surullista, jos koko elämä pyörii ulkonäkön ja huomion ympärillä. Mikä teitää vaivaa? Hommatkaa vaikka tohtorintutkinto aikanne kuluksi, niin ei tarvitse hoopoilla ikäjuttujen kanssa. Kaikki ikääntyvät, mahtaa tulla uutisena. Kaikki eivät kuitenkaan aikuistu. Harmi
Kommentit (11)
Tai: No jopas. Olen 40-vuotias yh ja 25-vuotias jannu on kiinnostunut.
Viddu, Matti nusasee Miraa parkki-aukkoon 😂
Tai: Kuinka iso ikäero on teistä vielä normaali?
Vierailija kirjoitti:
Viddu, Matti nusasee Miraa parkki-aukkoon 😂
Mene lapsi kouluun
Näin juuri! Vauvassa menee usko ihmiskuntaan. 😂Jos kaikki ovat näin pinnallisia, yksinkertaisia ja huonotapaisia, maailma kyllä ansaitsee tuhoutua. Tervetuloa ilmastonmuutos!
Tai ketju: Milloin yli 45-vuotias pukeutuu liian nuorekkaasti?
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Palstalla on ollut monta ikä- ja sukupuoligallupia. Suurin ryhmä on noin 24-vuotiaat naiset. Se sama ryhmä, mikä on kaikkein yliedustetuin mielialalääkkeiden syöjien joukossa. Palstan sisältö siis vastaa tuottajiaan.
Älkää uskoko kaikkea mitä netissä lukee. Tämän voitte silti yrittää uskoa, vaikka minulla ei ole todisteita esittää: M53 ja N51, onnellisesti naimisissa ja jatkuu ikuisesti.
Suurin osa provoja. Tätä palstaa niin tosissaan kannata ottaa.
Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa.
Minulla on jo tohtorintutkinto. Rakastan hopeakettu-avauksia, niitä tehtaileva mies on selvästi erittäin huumorintajuinen ja loistava kirjoittaja. Olen itse 46-vuotias sinkku, joten kun en ole kohderyhmää niin voin vain keskittyä nauttimaan näiden lukemisesta
Tämä ketju nyt esim: Näin 27v naisena saa miehiltä huomiota jatkuvasti!