Mitä haluaisit, mutta mitä oikeasti teet, kun vuosi vaihtuu?
Haluaisin rakastella ihastukseni kanssa vuoden vaihtuessa.
Todellisuudessa valvon juuri ja juuri puoleen yöhön ja katson satunnaiset raketit makuuhuoneen ikkunasta ja painun takaisin sänkyyn yksin.
Kommentit (85)
Haluaisin käydä paljussa ja katsella raketteja sekä juoda itseni humalaan. Sipsejä ja dippiä yms.
Todellisuudessa tuo palju jää välistä. Muut toteutuu.
Haluaisin olla mökillä rakkaan kanssa kahdestaan ja oikeasti olen mökillä rakkaan ksnssa kahdestaan.
Haluaisin vain nukkua.
Tosiasiassa on ne jokavuotiset pakkojuhlat (vain oman perheen kesken tällä kertaa) ja pakkovalvominen :(
Haluaisin juhlia ystävien kanssa. Oikeasti vietän illan kissojen kanssa kotimökissä.
Haluaisin olla merenrannalla juhlimassa, mutta olenkin vaan järvenrannalla.
Haluaisin nukkua, olen tosi väsynyt.
Tämä toteutuu, joskin olen vanhempieni luona ja toisaalta olisi hauskaa olla kotona puolison kanssa , vaikka sitten vaan nukkumassa.
Haluaisin olla ihastukseni kanssa joissain juhlissa, juoda jotain hyvää ja tanssia, ja illan kuluessa hän kertoisikin yhtäkkiä että ajattelee mua aina ja olisi kiinnostunut musta muutenkin kuin kaverina.
Oikeasti olen yksin vähän hiprakassa kotona, ja ihastukseni on panemassa yhtä täydellisen kaunista, laihaa naista.
Totta! Haluaisin juurikin rakastella ihastukseni kanssa
Todellisuudessa olen toisen miehen kanssa treffeillä 😭
Haluaisin olla lasi-iglussa keskellä erämaata. Olen kotona ja odotan nukkumaanpääsyä.
Haluaisin juhlia parin ystävän kanssa, juoda kuoharia, syödä jotain hyvää, käydä katselemassa ilotulitusta. Oikeasti olen kotona miehen kanssa (joka pelaa jotain tylsän näköistä peliä pleikkarilla), juon viiniä salaa, katon telkkarista jotain uusinnan uusintaa ja syön jotain valmissontaa kun ei kiinnosta tehdä mitään ruokaa.
Haluaisin juoda alkoholia, mennä baariin, rakastella, nauttia elämästä ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Todellisuudessa tulin juuri töistä, lämmitän ruokaa, katson lasten kanssa elokuvan ja meen nukkumaan viimeistään 00.15 jos selviän hereillä siihen asti.
Haluaisin olla jossain hienolla klubilla vetämässä vessassa kokaiinia nokkaan, mutta joudun olemaan lasten kanssa kotona 😞
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa olen toisen miehen kanssa treffeillä 😭
Tuskinpa oikea ihastus on jos noin voit tehdä.
Haluaisin lentää raketilla maan yläpuolelle ja katsella ilotulitusta avaruudesta käsin samalla kuin rakastelisin mieheni kanssa painottomassa tilassa. Sen sijaan otetaan kotosalla pari lasia skumppaa ja kaippa me sänkyynkin päädytään.
Haluaisin viettää uudenvuoden jonkun mukavan naisen seurassa, tai ylipäätään mukavassa seurassa. Noh, perinteiseen tyyliini vietän uudenvuoden kotona telkkaa katsoen ja läskeillen. Tänä vuonna ei pääse kaupungin järjestämää tulitustakaan katsomaan, kiitos koronan perkeleen. No jospa yksityisen sankarit paukuttelevat ilotulitteitaan, joita sitten voin ikkunasta toljotella, tai käydä ulkona tallustelemassa ja katselemassa.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa olen toisen miehen kanssa treffeillä 😭Tuskinpa oikea ihastus on jos noin voit tehdä.
Nokun se ei halunu mua. Pakko jatkaa matkaa :(
sama
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin juhlia ystävien kanssa. Oikeasti vietän illan kissojen kanssa kotimökissä.
Haluaisin olla kissojeni kanssa kotimökissäni ja niimpäs vaan olenkin.
Haluaisin halata tytärtäni pitkään.
Todellisuudessa toivotan hänelle uudetvuodet whatsapilla.