Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuiset 2021

30.12.2020 |

Hei vaan!
Aloitetaankos ketju kenellä on laskettu aika Elokuussa 2021! Täällä plussasta pari viikkoa ja 6+1 omien laskujen mukaan menossa. Ensi viikolla olisi suunnitelmissa varailla varhaisultra.
Taustaa sen verran että ollaan 35N 43M ja kummallakaan ei lapsia ennestään. Yksi raskaus kesällä joka päättyi km7vk. Tietysti nyt vähän jännittää, mutta oireet ovat olleet tällä kertaa paljon vahvemmat. Kuvotus on koko ajan nyt viimeisen viikon, mutta oksentamaan ei ole tarvinnut vielä mennä. Ei malttaisi odottaa nyt että päästään sinne ekaan tarkistukseen....

N36 M44
Km 8/20
Esikoinen 8/21

Kommentit (17)

1/17 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös elokuisen 2021 odottaja :) 8+6 menossa ja laskettu aika elokuun alussa - saattaa siis ehtiä myös heinäkuiseksi ;) Pahoinvointi on hyvässä vauhdissa, mutta onneksi sea bandeista on vähän apua. Tuntuu, että oireet ovat hyökänneet nyt toisella kerralla minullakin vahvempina päälle -_-

Olisiko täällä kiinnostusta elokuisten odottajien salaiselle Facebook ryhmälle? Esikoista odottaessa olin pienessä salaisessa ryhmässä ja oli kiva vaihtaa ajatuksia etenkin kun ei alkuvaiheessa halua raskaudesta ihan kaikille vielä kertoa...

2/17 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Tsik!!

Oletteko käyneet vielä ultrassa?

Mä ajattelin et ens viikolla kyl soitetaan ja varataan aika. Viimeksi kun tuli se spontaani km niin ei ehditty edes vielä tarkistuksessa käydä, mut tosiaan nyt oireet kyl niin paljon vahvemmat. Täällä alas menee parhaiten paahtoleivät juustolla ja suolakurkulla. Hedelmä yogurtti on kans parasta.

FB ryhmä ois kyl kiva. Mä asun ulkomailla ja ois mukava jakaa kokemuksia.

N36 M44
Km 8/20
Esikoinen 8/21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans elokuun alussa LA, 10+1 vk tänään, oireita on ollu melko vähän, aamupahoinvointia oli alussa, mutta nyt on ohi onneks. Väsymys on iltasin aivan järjetön ja pinna on kireellä + kuppikoko kasvanut x2, ollaan molemmat 25v js ensimmäinen tulossa.

Mua kiinnostais facebook ryhmä tosi paljon!

4/17 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun loppuun vedetään, 28.8 la. Esikoista odottelen siis kuudennella viikolla.

Suhteellisen hyvä olo, en ole joutunut oksentelemaan ainakaan vaikka tuntuu että ruoka ei maistu ja voisin vaan nukkua.

Elokuisista on muuten kaksikin ryhmää facessa :)

5/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Jossuep ja Lasienkeli!

Täällä on löytyny vähän apua syömiseen nyt kun huomasin että jauhelihasta tehdyt ruoat menee alas. Paino on tippunut 2kg ja yritän nyt että ei tippuisi enempää. FB ryhmä ois kiva, mutta en ole kertonut vielä monelle niin salainen ryhmä olisi paras. Onko kenelläkään valmiina toista tiliä mistä vois aloittaa ryhmän ja kutsua Sitten muut?

N36 M44
Km 8/20
Esikoinen 8/21

6/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmän voi luoda niin että kukaan ei sitä nää ellei joku kutsu sisään. Mä oon ylläpitänyt aikaisemmin ryhmiä että voin esim. Sen tehdä tai joku muu mutta muakin kiinnostaa et vois pienemmällä porukalla höpöttää :)

Tarvii vaan hyväksyä facessa kaveriks sen ajaksi että pääsee kutsumaan ryhmään ja sitten voi vaikka perua kaveripyynnön. :)

7/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa noita elokuisten ryhmiä, mutta vähän ehkä arkailen näin alkumetreillä niin isoihin liittymistä. Voisin tehdä ryhmän ja minulle voi sähköpostiin laittaa nimen niin lisään :) pilleri_hiiri@hotmail.com

8/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Tsik sähköpostia :) Kirjotin vahingossa toisen nimimerkin viestiin kun menin sekasin että kumpi foorumi jolla kirjoittelen mutta minä se olen :D

9/17 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Täällä yksi elokuista odottava 😍 Plussatesti tehty 3 viikkoa sitten, mutta menkat on sen verran epäsäännölliset ettei oo tarkkaa tietoa millä viikoilla mennään. Kunnan tarjoama varhaisultra vasta 14.1. 🤭

Oireita on aivan jäätävä väsymys, kipeät rinnat, närästys ja pissalla ravaaminen. Tunnin välein pitää olla syömässä, muuten tulee sellanen on inhottava vellova olo. Suurin turvotus on onneksi menny vähän ohi, ei nimittäin menny mitkään housut jalkaan eikä mahtunu talvitakki kiinni 😂

Oon yhessä faceryhmässä, mutta en oo uskaltanu kommentoida vielä mihinkään. Toista elokuisten ryhmää en edes löydä 👀

33v/33v. Esikoisen LA 8/21. ❤️

10/17 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elokuun odottaja 😍 taustoista sen verran, että yritystä takana melkein 2 vuotta, sillä sairastuin kilpirauhasen liikatoimintaan. Vuoden lääkityksen jälkeen arvot vihdoin normalisoituivat jonka jälkeen tärppäsi aika nopeasti. Esikoinen siis tulossa.

Tänään 9+4. Käytiin ennen joulua (7+2) jo varhaisultrassa jossa kuului myös syke ❤️. Eka oikea ultra 19.1. Arvioitu LA siis 4.8. Mutta voi muuttua suuntaan jos toiseenkin.

Olen melkein kuukauden oksennellut monta kertaa päivässä ja etova olo on ympäri vuorokauden.. Ihan hirveä olo siis ollut.. Toivottavasti tämä pahoinvointi loppuisi pian..

11/17 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sea bandeja? Ei poista pahaa oloa kokonaan, mutta sen verran että ei laatta lennä ;) Paha olo ympäri vuorokauden täälläkin ja maha sekaisin... Tänään söin vihreitä oliiveja ja niistä tuntuisi olevan apua - esikoisen aikaan myös minttukarkkien imeskely auttoi mutta tämä toinen kierros tuntuu paljon pahemmalta :(

Elokuisten pienempi FB-ryhmä on nyt perustettu eli mulle voi sähköpostilla laittaa nimen niin lisäilen :)

12/17 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on nää rannekkeet ja myös sitä jotain B-vitamiinia kokeiltu mutta eivät auta yhtään..

13/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7+3 tääl menossa ja ihan kauhee ällötys koko ajan. Kaikki ruoka ällöttää ja jos oon liian kauan jalkeillani niin heikottaa. Pano tippunut 2kg parissa viikossa. Maanataina ois eka käynti. En oo varma mitä katsovat, mut toivottavasti ultrataan 🤞🏻

Mites muilla menee?

N36 M44
Km 8/20
Esikoinen 8/21

14/17 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flomama kirjoitti:

7+3 tääl menossa ja ihan kauhee ällötys koko ajan. Kaikki ruoka ällöttää ja jos oon liian kauan jalkeillani niin heikottaa. Pano tippunut 2kg parissa viikossa. Maanataina ois eka käynti. En oo varma mitä katsovat, mut toivottavasti ultrataan 🤞🏻

Mites muilla menee?

Mulla on myös tänään 7+3! Maanantaina olisi varhaisultra yksityisellä, en malttaisi odottaa enää hetkeäkään. Eka neuvolakäynti siitä viikon päästä eli 18. 1. Neuvolan ekan ultran ajankohdasta ei vielä tietoa.

Vähän mietityttää, että onkohan kaikki ok, kun omat oireeni kuulostavat niin lieviltä muihin verrattuna, vain etovaa oloa, vähän väsymystä ja arat rinnat. Oksettanut ei ole kertaakaan... No kai siitäkin pitäisi osata olla iloinen :D

15/17 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ultra takana ja hyviä uutisia!

Sydän sykki ja liikkui myös vähän.

Menkkojen mukaa 7+5, mutta mittasi 8+2.

Seuraava aika varattu viikolle 12.

Hemuli, miten sun käynti meni?

N36 M44
Km 8/20
Esikoinen 8/21

16/17 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flomama kirjoitti:

Eka ultra takana ja hyviä uutisia!

Sydän sykki ja liikkui myös vähän.

Menkkojen mukaa 7+5, mutta mittasi 8+2.

Seuraava aika varattu viikolle 12.

Hemuli, miten sun käynti meni?

Paljon onnea! Ja kiitos kysymästä :) Hyviä uutisia mekin saatiin, syke löytyi hienosti! Nyt osaan jo vähän iloita tästä pahanolon puutteesta.

Meillä meni arvioitu kesto toiseen suuntaan, eli ultran mukaan olisi tänään 7+3.

Nyt voidaan hyvillä mielin mennä neuvolaan viikon päästä😍

17/17 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsik kirjoitti:

Elokuisten pienempi FB-ryhmä on nyt perustettu eli mulle voi sähköpostilla laittaa nimen niin lisäilen :)

Laitoin sähköpostia! 😊

33v/33v. Esikoisen LA 8/21. ❤️