Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole sheivannut jalkojani kesän jälkeen ja hyi vidfu mitkä miesjalat.

Vierailija
30.12.2020 |

Yleensä sheivaan ympäri vuoden, nyt en ole jaksanut. Ikinä ei ole päässyt kasvamaan tällä tavalla. Siis ihan täynnä sääret mustia TODELLA pitkiä karvoja. Ja olen nainen.
Haluatteko kuvan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen nainen ja minulla on varmaan 10 cm pitkät säärikarvat, en sheivaa ikinä sillä karvat ovat luonnollisia. Jos se jotakuta miestä häiritsee niin ostakoon barbien, tai kasvakoon aikuiseksi.

Mua ei ainakaan häiritse lainkaan. Ihokarvat on ihan yhtä luonnollisia niin miehillä kuin naisillakin. Sen sijaan se kyllä häiritsisi jos aikuisella naisella olisi posliini. Se on erittäin luonnottoman ja ruman näköinen, siis aikuisella naisella.

M45

Vierailija
42/43 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä keskustelua siitä, että miehet "pakottaa" naiset sheivaamaan. Mun mielestä karvat on ällöttäviä ja ole aina sheivannut kaiken mahdollisen olin sitten sinkku tai suhteessa. Karvaton sääri on yksinkertaisesti kauniimpi.

Mutta kun PATRIARKAATTI ja MAINOKSET ovat aivopesseet sinut ajattelemaan, että karvaton on kauniimpi

jne. jne.

No mutta juuri niinhän se on. Yhteiskunnassa vallitsee ajatus että naisen kuuluu olla karvaton, koska karvat ovat ällöttäviä ja epähygieenisiä. Tosin jostain syystä miesten kohdalla se ei sitten ole niin.

Ja miehetkö tulee pakottaen ja väkisin niitä naisten karvoja ajamaan? Ihan itse naiset ne ajavat

Tuskinpa kukaan mies pakottaa aseella uhaten naisia ajamaan karvansa, mutta oletko koskaan nähnyt millaisia kommentteja esim. kainalokarvaiset naiset saavat osakseen erilaisissa medioissa?

Millaista palautetta (joko sanallista tai pelkästään ilmeillä/eleillä osoitettua) ajattelet sellaisen naisen saavan, joka kulkee kesällä mekossa karvat joka puolella rehottaen? Positiivista , neutraalia vai negatiivista?

Ihminen on sosiaalinen eläin ja haluamme olla hyväksyttäviä toistemme silmissä.

Ja kai kaikille on selvää, että patriarkaattista (tai mitä tahansa muuta) järjestelmää ylläpitävät sekä miehet että naiset.

Onko niitä kainalokarvoja pakko varta vasten esitellä? En minäkään miehenä niitä esittele, joku siveellisyysraja on hyvä pitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä keskustelua siitä, että miehet "pakottaa" naiset sheivaamaan. Mun mielestä karvat on ällöttäviä ja ole aina sheivannut kaiken mahdollisen olin sitten sinkku tai suhteessa. Karvaton sääri on yksinkertaisesti kauniimpi.

Mutta kun PATRIARKAATTI ja MAINOKSET ovat aivopesseet sinut ajattelemaan, että karvaton on kauniimpi

jne. jne.

No mutta juuri niinhän se on. Yhteiskunnassa vallitsee ajatus että naisen kuuluu olla karvaton, koska karvat ovat ällöttäviä ja epähygieenisiä. Tosin jostain syystä miesten kohdalla se ei sitten ole niin.

Ja miehetkö tulee pakottaen ja väkisin niitä naisten karvoja ajamaan? Ihan itse naiset ne ajavat

Tuskinpa kukaan mies pakottaa aseella uhaten naisia ajamaan karvansa, mutta oletko koskaan nähnyt millaisia kommentteja esim. kainalokarvaiset naiset saavat osakseen erilaisissa medioissa?

Millaista palautetta (joko sanallista tai pelkästään ilmeillä/eleillä osoitettua) ajattelet sellaisen naisen saavan, joka kulkee kesällä mekossa karvat joka puolella rehottaen? Positiivista , neutraalia vai negatiivista?

Ihminen on sosiaalinen eläin ja haluamme olla hyväksyttäviä toistemme silmissä.

Ja kai kaikille on selvää, että patriarkaattista (tai mitä tahansa muuta) järjestelmää ylläpitävät sekä miehet että naiset.

Onko niitä kainalokarvoja pakko varta vasten esitellä? En minäkään miehenä niitä esittele, joku siveellisyysraja on hyvä pitää

Onko se esittelyä, jos vaikka kaupassa kurottaa jotain ylähyllyltä tai konsertissa/urheilukisoissa heiluttaa käsiään ylhäällä? Eli saako käsiään liikuttaa normaalisti, vaikka karvat olisi jäänyt ajamatta, vai tulkitaanko se provokatiiviseksi esittelyksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan