Orava hyökkäsi naisen kimppuun, "painimme ympäriinsä, verta oli kaikkialla!"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/raivohullut-oravat-piinaavat-asukka…
Nainen oli havainnut orava ja vieläpä heittänyt sille pähkinän mukanaan olleesta pähkinäpussista. Ystävällinen pähkinätarjous osoittautui lähes kohtalokkaakasi virheeksi kun orava hyökkäsi naisen kimmppuun kaataen hänet maahan. Orava tavoitteli kurkkuani, uhri kertoo, se ei tavoitellut pähkinöitäni vaan henkeäni!
(Michelle 34 toipui vammoistaan ja toimii nyt luonnonkatasrofien uhreja pelastavassa säätiössä, rohkea nainen on jakanut tarinaansa kouluissa ja sairaaloissa, seuraaksi Michellen tarinasta ja oravahyökkäyksestä jossa Michelle taisteli raivohullua petoa vastaan.
Michelle ei katkeroitunut vaan jatkaa edelleen luontoharrastuksiaan kuten patikointia Keskuspuistossa ja jopa metsästystä Mainessa, oravia hän ei kuitennkaan enää ruokkisi, "ja helvetissä en, miksi niin tekisin? Näin pedon silmissä selvää pirullista älykkyyttä, se hyökkäysessä oli pahinta ja aiheutti vihaa ja pelkoa luotoa kohtaan ennennkuin käsittelin asian mielessäni", Michelle toteaa New York Postille nyt vuosia tapahtuman jälkeen- Vapaa suomennos)
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh.
Eikä ole ainoa tapaus.
Tulee mieleen Hitchcockin Linnut.
Minulle selvisi vasta hiljan halloween merkitys linnunpelättimestä, jolla kurpitsapää, ja naakat istuvat olkapäillä.....
Henkilökohtainen näkemys on se, että se on ihminen, joka ei voi mitään, naakat pitävät ääntä, aivan lähellä, ja kohta joku nokkaisee maukasta kurpitsaa....Näin sitä itse ajattelin.
Yksi kiva metallikappelekkin on Iron Maidens (Iron Maiden tyttö-cover), Fear of the dark...siinä on alussa se hidas laulava, ja kertova osuus, ja siinä kuuluu lintujen ääntä...Minusta naakka.
Se on tosielämän Hitchcockin linnut kun kunnon monisatapäinen naakkaparvi rääkyy ja parveilee pääsi yllä. Tai kun kävelet polulla ja satut vilkaisemaan ylöspäin ja puut ylläsi ovat mustanaan naakkoja.
Two words: Lappeenrannan satama.
Tori on kesäisin suoraan kauhuleffasta. Kun kaupunki ei halua edes yrittää hankkiutua niistä eroon, niin ehkä kannattais käydä markkinoimaan sillä, et Lappeenrannan satamassa saa aidon tuntuisen Hitchcock-elämyksen.
Onko totta, että orava puree niin kauan että hampaat osuvat yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh.
Eikä ole ainoa tapaus.
Tulee mieleen Hitchcockin Linnut.
Minulle selvisi vasta hiljan halloween merkitys linnunpelättimestä, jolla kurpitsapää, ja naakat istuvat olkapäillä.....
Henkilökohtainen näkemys on se, että se on ihminen, joka ei voi mitään, naakat pitävät ääntä, aivan lähellä, ja kohta joku nokkaisee maukasta kurpitsaa....Näin sitä itse ajattelin.
Yksi kiva metallikappelekkin on Iron Maidens (Iron Maiden tyttö-cover), Fear of the dark...siinä on alussa se hidas laulava, ja kertova osuus, ja siinä kuuluu lintujen ääntä...Minusta naakka.
Se on tosielämän Hitchcockin linnut kun kunnon monisatapäinen naakkaparvi rääkyy ja parveilee pääsi yllä. Tai kun kävelet polulla ja satut vilkaisemaan ylöspäin ja puut ylläsi ovat mustanaan naakkoja.
Two words: Lappeenrannan satama.
Tori on kesäisin suoraan kauhuleffasta. Kun kaupunki ei halua edes yrittää hankkiutua niistä eroon, niin ehkä kannattais käydä markkinoimaan sillä, et Lappeenrannan satamassa saa aidon tuntuisen Hitchcock-elämyksen.
Kävin Lappeenrannassa muutama vuosi sitten kesällä ja pyörittiin paljon satamassa. Yhtään naakkaa en nähnyt. Onko ne uusi ilmiö?
Alfa näyttäisi tällaisessa tilanteessa kaapin paikan oravalle. Voi ohutsuolessa sitten Kurre miettiä et kannattiko.
Löytyy niitä piileviä pikkupetoja linnuistakin, mm. talitintit nokkivat lehmien utareita, tappavat myös muita pikkulintuja. Navetoissa riesana, jos ovat maidon makuun päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niitä piileviä pikkupetoja linnuistakin, mm. talitintit nokkivat lehmien utareita, tappavat myös muita pikkulintuja. Navetoissa riesana, jos ovat maidon makuun päässeet.
Linnut ovatkin polveutuneet dinosauruksista. Sen suloisen talitintin sisällä elää t-rexin henki.
Vierailija kirjoitti:
Miten orava voi kaataa täysikasvuisen ihmisen. Haluaisin nähdä tämän tilanteen.
Ehkä se oli se suurikokoisin Serla-keräilyorava
Minä olen ihan kohtuu raavas mies eikä kovin moni ukko ole minuun kiinni päässyt käymään vaikka ovat yrittäneet. Itse en ole ketään elämäni aikana haastanut ja nuokin tapaukset ovat nuoruuteen jääneet. Mutta eläinten kanssa olen koko ikäni touhunnut ja muutamia tiukkoja paikkoja on ollut. Kuten aivan hulluksi tullut kissa, jumaliste että sillä eläimellä on nopeat ja vahvat raajat ja terävät kynnet. Olin kesävaatteissa, teepaita ja shortsit ja olin aikamoisen naarmuilla ja verillä sen jälkeen, haavojen ja puremien parantuminen kesti pitkään. Rähiseviä koiriakin on ollut mutta niiden kanssa olen pärjännyt jostain syystä. Mullit ja sonnit ovat rynnineet, niihin kun on osannut etukäteen varautua. On aivan turhaa vähätellä yhtäkään eläintä, kun ovat taistelumoodissa niin hurjia ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan kohtuu raavas mies eikä kovin moni ukko ole minuun kiinni päässyt käymään vaikka ovat yrittäneet. Itse en ole ketään elämäni aikana haastanut ja nuokin tapaukset ovat nuoruuteen jääneet. Mutta eläinten kanssa olen koko ikäni touhunnut ja muutamia tiukkoja paikkoja on ollut. Kuten aivan hulluksi tullut kissa, jumaliste että sillä eläimellä on nopeat ja vahvat raajat ja terävät kynnet. Olin kesävaatteissa, teepaita ja shortsit ja olin aikamoisen naarmuilla ja verillä sen jälkeen, haavojen ja puremien parantuminen kesti pitkään. Rähiseviä koiriakin on ollut mutta niiden kanssa olen pärjännyt jostain syystä. Mullit ja sonnit ovat rynnineet, niihin kun on osannut etukäteen varautua. On aivan turhaa vähätellä yhtäkään eläintä, kun ovat taistelumoodissa niin hurjia ne ovat.
Tätähän ne itsepuolustusohjaajatkin usein sanovat: ei koko ole kaikki kaikessa.
Orava on helvetin brutaali peto. Se saa sormen poikki yhellä puraisulla.
Verenhimoisten oravien takia minäkin olen Tinderissä.