Missä asussa näyttäisit suhteellisesti parhaimmalta?
Tuli mieleen tuosta Näytätkö hyvältä alasti -ketjusta. Eli siis jos koottaisiin joukko ihmisiä jotka ovat kanssasi samanikäisiä ja samaa sukupuolta ja kaikki puettaisiin samalla tavalla, niin minkälaiset vaatteet puettaisiin kaikille että juuri siinä olisit siinä joukossa rankattu mahdollisimman korkealle? Olisiko mahdollisimman peittävä asustus tai täysi alastomuus? Vai jotain siltä väliltä?
Omalla kohdalla paras olisi olla farkut jalassa ilman muita vaatekappaleita. Siis yläruumis ml. rinnat paljaana.
Kommentit (27)
Rintsikat ja tiukat, korkeavyötäröiset minifarkkushortsit tai kynähame
Itsellä on pienet mutta kiinteät rinnat jotka näyttävät joltakin vain ihan paljaana. Eli joku topless. Lanteista en tykkää joten joku hame kuitenkin päälle.
skinny jeans. istuva, mutta hieman väljä paita
Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
Tavallinen t-paita ja farkut. Olen aika tavis.
Marimekon pitkä yönuttu sopii meille jokaiselle.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:24"]Itsellä on pienet mutta kiinteät rinnat jotka näyttävät joltakin vain ihan paljaana. Eli joku topless. Lanteista en tykkää joten joku hame kuitenkin päälle.
[/quote]
Jees... Mulla on myös pienet rinnat jota oon aina yrittänyt peitellä. Nyt vasta päälle nelikymppisenä kun kaikki kaverit kiroaa omia riippurintoja oon tajunnut sen että mun rinnat on parhaimmillaan just ihan nakuna. Muut on saunassa ilman kaiken maailman tukiliivejä mut mä oon vaan ilman paitaa...:)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
Jos olet oikeasti hoikka tiimalasi niin pärjäisit paremmin alasti/alusvaatteillasi. Tuollaisessa mekossa voisi joku vähän sinne päin wannabe-tiimalasikin näyttää ihan yhtä hoikalta kuin sinäkin.
Tässä pitäisi vissiin olla tosi kiero ja valita jotakin missä kaikki muut nolaisivat itsensä tosi pahasti ja itse vain vähän lievemmin. Itselläni nakuillessa kompleksina on olemattomat nännit, joten se on se mikä pitää peittää. Eli pelkät rintsikat päälle.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
Jos olet oikeasti hoikka tiimalasi niin pärjäisit paremmin alasti/alusvaatteillasi. Tuollaisessa mekossa voisi joku vähän sinne päin wannabe-tiimalasikin näyttää ihan yhtä hoikalta kuin sinäkin.
[/quote]
Joo olen kyllä ihan oikea hoikka tiimalasi, dont worry ;-)
Sellaisssa muslimin asussa. Tuo pärstäkerroin on kropassani ainoa, mitä siedän, nilkat tosin ok ja kädet.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
[/quote]
Kateellisuus ei sun kroppaasi tiimalasiksi muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:43"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
<3 Alapeukuttajille: mun mitat on 75C/60cm/94cm
Olen ihan ok näköinen alastikin (hoikka, loiva tiimalasi) mutta vaatteissa koen olevani parhaimmillani kietaisumekoissa tai sellaisissa missä vyötärö on suht korkealla tai sitten kapea hame ja paita/pusero. Kehtaan käyttää suht ihonmyötäisiä vaatteita, en pursua mistään.
Joskus kuulin sanonnan että verhottu nainen on seksikkäin - monesti tuo pitää paikkansa, se on seksikästä mikä jää arvailujen varaan....
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:43"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onkohan tuossa kirjoitusvirhe?? Tuo ei ole ihan tiimalasi vaan alapainotteinen päärynä, vaikkakin hoikka. Tiimalasilla ylä ja alaosa samankokoiset
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onkohan tuossa kirjoitusvirhe?? Tuo ei ole ihan tiimalasi vaan alapainotteinen päärynä, vaikkakin hoikka. Tiimalasilla ylä ja alaosa samankokoiset
[/quote]
Ei taida olla virhe. Mä oon myös 75C ja mitta rintojen päältä on 93cm.
päinvastainen kuin ap:lla. jalat on ok eli pelkät pikkuhuosut jalkaan...mutta yläkroppa sitten pitkähihaisen paidan alle