Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit?

Vierailija
30.12.2020 |

Alkuun: kyse ei ole summasta vaan periaatteesta.

Minulla on operaattorin ilmainen saldovahti käytössä. En kuitenkaan saanut mitään viestiä rajan ylittymisestä ja sitten tuli odotettua isompi lasku. Valitin operaattorille, ensin ilmoittivat tylysti, että OLEN SAANUT VIESTIN tällöin ja tällöin. Sanoin, että KUN EN OLE, SENHÄN TAKIA OTIN YHTEYTTÄ????

Sitten vain lässyttivät, että voi harmi jos viesti ei ole tullut perille. Eivät aio hyvittää mitään.

Suostuisitko tuollaiseen??? Ja olen tarkistanut kyllä erikseen ja EN OLE SAANUT SALDOVIESTIÄ.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V..ttaa tuollainen ylimielinen suhtautuminen asiakkaaseen. Otan yhteyttä kun en saa luvattua saldoviestiä ja vastaukseksi saan, että olet saanut viestin, heihei. V..n pelłet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoisin asiasta, mutta todennäköisesti asiakas on heikoilla, jos eivät asialle mitään tee. Varmaan vetoavat johonkin sellaiseen, että asiakas on aina vastuussa loppulaskusta eikä vastuu heidän viestittelyllään siirry millään tavalla heille. Voi olla myös vaikea todentaa, tuliko viesti oikeasti vai ei. Varmaan on niitäkin asiakkaita, jotka vaan unohdaa viestin ja poistaa sen.

Vierailija
5/5 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vihaan tätä Suomen operaattorivalikoimaa. En tahdo olla tuollaisen operaattorin asiakas, mutta esim. Moissa se suoraveloitus hieman mietityttää... Haluanko ottaa sitä riskiä, että tililtäni veloitetaan jotain jättimäisiä summia. DNA on boikotissa (pl. Prepaid, koska valinnanvaraa ei juuri ole.)

Pitäisikö kokeilla moita? Kokemuksiaaa? Ylpeyteni ei anna periksi jäädä tämän operaattorin pełłeksi enää tämän enempää.