Tärkein oppi elämän koulussa
Elämä ei ole reilua. Onnenlahjat ei mene tasan.
Kun nämä ymmärtää elämä on paljon helpompaa.
Kommentit (9)
Mulla tärkein oppi elämän koulussa on ollut, että jos tällä hetkellä on siedettävä olla, niin NAUTI siitä, koska ei tiedä jatkuuko se. Olen elämässäni sairastanut niin psyykkistä kuin fyysistäkin kipua aiheuttavia sairauksia, ja ne ovat opettaneet nauttimaan ihan vain siitä, kun on olo jossa ei ole mitään tuskaa. Ei tulisi mieleenkään esim. murehtia jotain painoa tai ulkonäköä, pilata terveitä ja hyvinvoivia hetkiä keksimällä moisia turhamaisia murheita, jotka kuitenkin menettäisivät heti merkityksensä jos tulisi jotain OIKEITA ongelmia, esim. vakavan sairauden diagnoosi.
Menneisyyden huonoihin kokemuksiin ei kannata jäädä roikkumaan, se on eräänlaista anteeksiantoa.
Ja turha pelätä tulevaa, eli elä päivä kerrallaan.
Korkeampi voima ohjaa elämäämme.
Älä luota ihmisiin! Äläkä kuvittele työpaikan konfliktitilanteissa, että saisit tukea firman puolelta yhtään. Kaikki paska kaadetaan kyllä työntekijän niskaan ja firma myhäilee tyytyväisenä, miten taas tuli tehtyä hyvä työ!
Tartu hetkeen ja nauti kun on aihetta, mutta älä tee mitään minkä seurauksia et voi kantaa. Ihmset ovat pääsääntöisesti paskiaisia heidän varaansa ei voi laskea.
Valitse seuraksesi ihmisiä joista oikeasti pidät ja jotka ovat riittävän vahvoja myös auttamaan sinua. Kuuntele vaistoasi.
Ja että itse ei voi valita olosuhteita, mutta sen voi, miten niihin suhtautuu.