Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteissa käytät rintaliivejä?

Vierailija
03.06.2014 |

Vai onko ne päälläsi aina?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paitsi peseytyessä. En saa nukuttua jos sänky täyttyy rinnoista.

Vierailija
22/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina, paitsi yöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 16:41"]

Yleensä kun menen ulos, joskus olem mennyt ilmankin on seksikkäämpi olo. Kotona en koskaan pidä hyi kamala miten pystytte? Mua ahdistaisi :o

[/quote]

Kun on isot tissit, niin enemmän ahdistaa olla ilman rintsikoita. Tuntuu että rintakehän iho repee, tissit poukkoilee miten sattuu ja se sattuu lisää rintakehän ihoon, heti rintojen alta hiostaa, nännit hinkkaa paitakankaaseen.

Ja siis joo, olen ilman rintsikoita peseytyessäni ja kotona nukkuessa (80 E).

[/quote]

Ymmärrän :( tosi harmillista jos tuntuu epämukavalta isojen rintojen takia..

[/quote]

Nojoo, kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä :) Onneks eivät oo niin isot, roikkuvat tai hankalat, että tarttis leikkauksia harkita. Vielä. t. 18

Vierailija
24/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 16:41"]

Yleensä kun menen ulos, joskus olem mennyt ilmankin on seksikkäämpi olo. Kotona en koskaan pidä hyi kamala miten pystytte? Mua ahdistaisi :o

[/quote]

Kun on isot tissit, niin enemmän ahdistaa olla ilman rintsikoita. Tuntuu että rintakehän iho repee, tissit poukkoilee miten sattuu ja se sattuu lisää rintakehän ihoon, heti rintojen alta hiostaa, nännit hinkkaa paitakankaaseen.

[/quote]

No ei se suoraan tissien kokoa katso. Mulla on liivit vain kun lähden jonnekin, tulee vieraita (paitsi joidenkin lähimpien tullessa en käytä välttämättä) ja urheillessa.

T. 75F

[/quote]

Tsori, unohdin sanat "minulla" ja "minua" tuolta välistä. "Kun minulla on isot tissit, niin enemmän minua ahdistaa olla ilman rintsikoita." Mutta hienoa, että ennätit ottaa itseesi tissieni takia. Tiedän, että ne ovat vaikuttavat, mutta että noin vaikuttavat :D t. 18

Vierailija
25/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain urheillessani ja lähtiessäni pois kotoa. Kotona otan heti pois.

Minun ongelmani ovat särkevät niskat jos pidän liivejä liian kauan. Toisaalta taas tissejä särkee kun ei ole liivejä...valitsen mielummin kuitenkin liivittömyyden.

En edes omista suuria rintoja...mikähän minussa on vialla?

T. C75

Vierailija
26/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:35"]

Vain urheillessani ja lähtiessäni pois kotoa. Kotona otan heti pois.

Minun ongelmani ovat särkevät niskat jos pidän liivejä liian kauan. Toisaalta taas tissejä särkee kun ei ole liivejä...valitsen mielummin kuitenkin liivittömyyden.

En edes omista suuria rintoja...mikähän minussa on vialla?

T. C75

[/quote]

Heikot lihakset ja huonot/vääränmalliset rintsikat? Oletko kokeillut esim. olkaimettomia?

Vierailija
27/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rintojen liikakasvu on niin yleistä nykyään?

Vierailija
28/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:49"]

Miksi rintojen liikakasvu on niin yleistä nykyään?

[/quote]

Liikaa kemikaaleja (vars. estrogeenin tavoin toimivia) maailmassa. Paljon irtoaa esimerkiksi muoveista, pesuaineista, suoja- ja torjunta-aineista jne. Ne johtavat niin rintojen liikakasvuun, murrosiän aikaistumiseen, poikien naisellistumiseen kuin muutenkin luonnon "naisistumiseen". Jo esimerkiksi kalapopulaatiossa on havaittavissa sukupuolijakautuman vääristyminen, eli tyttökaloja syntyy enemmän kuin poikia, koska vesistöihin huuhtoutuu niin e-pillerien kuin muidenkin hormonien jämiä, mutta myös muoveja ja niistä irronneita kemikaaleja, kuin muutakin sälää, mitä jengi luontoon syytää. Lisää tietoa esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Xenoestrogen

Vierailija
29/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat (G80) ja silti olen ilman rintsikoita aina kun kehtaan. Vapaapäivänä saatan pitää kotona "pyjamapäivän" ja silloin en pue rintsikoita koko päivänä. Ulos mennessä ne on pakko laittaa, rinnat kun roikkuu sen verran etten kehtaa julkisesti näyttäytyä ilman rintsikoita. Tai no, postit saatan hakea tai roskiksen viedä siinä pyjamassani, joten pahoittelut naapureille...

Vierailija
30/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

No ei se suoraan tissien kokoa katso. Mulla on liivit vain kun lähden jonnekin, tulee vieraita (paitsi joidenkin lähimpien tullessa en käytä välttämättä) ja urheillessa.

T. 75F

[/quote]

Tsori, unohdin sanat "minulla" ja "minua" tuolta välistä. "Kun minulla on isot tissit, niin enemmän minua ahdistaa olla ilman rintsikoita." Mutta hienoa, että ennätit ottaa itseesi tissieni takia. Tiedän, että ne ovat vaikuttavat, mutta että noin vaikuttavat :D t. 18

[/quote]

Vaikuttiko viestini siltä, että olisin itseeni ottanut? :o Minusta kirjoitit yleistävään sävyyn ("kun on isot tissit..."), johon toisena isotissisenä esitin eriävän näkökannan.

Ettet nyt vaan sinä olisi tässä se, joka otti itseensä?

Vierailija
31/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden kauemmas kuin lähikiskalle tai meillä on vieraita. 70B piiloutuu hyvin hupparin alle, eikä tunnu pahalta olla ilman liivejä.